خبرگزاری کار ایران

کاکتی استور اولین و بزرگترین بازار آنلاین تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۱۸

کاکتی استور تمامی گونه‌‌ها را در وب‌سایت و اپلیکیشن خود جمع آوری کرده و شرایط ارسال ویژه این گیاهان را برای تمام کشور فراهم نموده است و تا‌ کنون حدود 30 گلخانه و عرضه کننده فعال و هزاران مشتری وفادار در سراسر کشور دارد.

کاکتی استور اولین و بزرگترین بازار آنلاین تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی

کاکتی استور بازار آنلاین تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی در سال 1394  با هدف ایجاد بستری مناسب جهت خرید و فروش کاکتوس، ساکولنت و عرضه ی دیگر تولیدات گلخانه ای زینتی بدون واسطه به مشتریان سراسر کشور به عنوان اولین بازار آنلاین در این زمینه شروع به فعالیت کرد و البته بسیاری از گونه‌ های کاکتوس و ساکولنت به علت شرایط آب و هوایی متفاوت، در اقصی نقاط کشورمان وجود ندارد؛ کاکتی استور تمامی گونه‌ ها را در وب‌سایت و اپلیکیشن خود جمع آوری کرده و شرایط ارسال ویژه این گیاهان را برای تمام کشور فراهم نموده است و تا‌ کنون حدود 30 گلخانه و عرضه کننده فعال و هزاران مشتری وفادار در سراسر کشور دارد.

کاکتی استور با حذف واسطه‌های غیر‌ضروری فاصله بین گلخانه داران و پرورش دهندگان کاکتوس و ساکولنت را تا خریداران این گیاهان زیبا کوتاه نموده است. بدین ترتیب هم خریداران گیاه با کیفیت‌تری خواهند داشت و هم منجر به افزایش درآمد باغبانان و گلخانه‌داران ایرانی خواهد شد.

تمامی عکس‌های موجود در سایت نیز عکس واقعی محصولات و به همان شکلی که در گلخانه‌ها هستند، می‌باشند و جنبه تبلیغاتی ندارند که همین امر نیز اثبات کننده حذف واسطه در کاکتی استور می‌باشد.

کابران می توانند به راحتی از طریق اپلیکیشن و یا وبسایت برای خرید کاکتوس و دیگر محصولات اقدام نمایند.

آنچه کاکتی استور را متمایز می‌نماید

  • گستره ی متنوع محصولات
  • خریدی ارزان و مقرون به صرفه
  • همگام با دانشنامه ی جامع آنلاین کاکتوس
  • بستری مناسب برای اشتغالزایی خرده فروشان
  • پشتیبانی آنلاین جهت راهنمایی خرید و تحویل سفارش
  • ارسال محصولات از طریق روش‌های ویژه حمل و نقل گیاهان به سراسر کشور

کاکتی استور اولین و بزرگترین بازار آنلاین تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی

 

اهمیت ویژه به تخصص در کاکتی استور:

کاکتی استور با اضافه نمودن دانش آموخته و متخصص در زمینه گیاهان، جهت نظارت و کنترل کیفیت محصولات و تولید محتوای تخصصی و کاربردی، سعی کرده است تا علاوه بر تلاش بر رضایتمندی حداکثری مشتریان ، محبوبیت ویژه ای میان متخصصین و علاقمندان حرفه ای این حوزه بدست آورده باشد.

فعالان و عرضه کنندگان در کاکتی استور :

  • گلخانه گیاهان زینتی : گلخانه گیاهان زینتی مکانی مسقف و نسبتا بزرگ است که ایجاد کننده فضای رشد و نگهداری گونه های متفاوتی از گیاهان است که یا از طریق بذر، کشت و پرورش می‌یابند و یا از طریق قلمه؛ که دردو نوع گونه های رایج و گونه های کلکسیونی هستند که گونه دوم ارزشمندی بیشتری دارند. تمامی گیاهان موجود در این محیط ها درون گلدان ها پرورش یافته و محیط نگهداری و تجهیزات این گلخانه ها، با گلخانه‌های گیاهان صیفی بسیار متفاوت می‌باشد.
  • پرورش دهندگان خانگی : متشکل از علاقمندان یا متخصصینی که با پرورش گیاهان در گلخانه های شخصی خانگی خود با مقیاس کوچک تر در مقایسه با گلخانه های زینتی، این محصولات را پرورش داده و عرضه می‌کنند.

کاکتی استور اولین و بزرگترین بازار آنلاین تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی

 

امکاناتی که جدیدا به کاکتی استور افزوده شده است :

  • سیستم همکاری در فروش کاکتی استور: با هدف ایجاد منبع درآمدی بسیار مناسب برای فعالان شبکه های اجتماعی و علاقمندان این حوزه به امکانات وب سایت افزوده شده است تا افرادی که علاقمند به کارکردن در این زمینه هستند ( افرادی چون خانم های خانه دار – دانشجویان – افرادی که به شبکه های اجتماعی علاقمند هستند و ... ) از این راه منبع درآمد خوبی برای خود داشته باشند)
  • کاکتی پلاس: محصولاتی خاص و مناسب برای هدیه و تبلیغات و اشانتیون می باشد که شامل انواع گیاهان در گلدان های بتنی و سرامیکی در طرح ها و رنگ های متفاوت و با قیمت بسیار مناسب هستند که برای هدایای تبلیغاتی و اشانتیون ها ( در مراسمات و تبلیغات و . ...) بسیار مناسب و کاربردی هستند.
  • کاکتی فن: شامل اکسسوری های طرفداری برای علاقمندان به کاکتوس و گیاهان زینتی است که هدف از این بخش حضور هرچه بیشتر کاکتی استور در حوزه تخصصی کاکتوس و گیاهان زینتی است. کاکتی استور در این بخش با طراحی و تولید انواع محصولات ( مانند ماگ و تیشرت های چاپی) با طرح های اختصاصی گیاهان، شامل کاکتوس و انواع گیاهان زینتی؛ گامی در راستای ترویج فرهنگ نگهداری از گیاهان به ویژه کاکتوس ها برداشته باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز