خبرگزاری کار ایران

تخفیف 70 درصدی افزونه دیجیتس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۱۳

افزونه دیجیتس با نام (Digits : WordPress Mobile Number Signup and Login) یک افزونه وردپرسی است که به صوت اورجینال در بسیاری از مارکت های قالب و افزونه قابل خرید است.

یکی از ویژگی های جذاب وب سایت ها امکان ورود با شماره تلفن همراه و ارسال کدهای یکبار مصرف برای کاربران است. در حال حاضر خرید اینترنتی و عضویت در وب سایت های متفاوت امکان به خاطر سپاری رمز عبور را کمی سخت کرده است. وب سایتهای وردپرسی راهکار ساده ای برای کاربران خود ارائه کرده اند که تنها با چند کلیک و نصب افزونه دیجیتس این قابلیت فراهم می شود.

افزونه دیجیتس با نام (Digits : WordPress Mobile Number Signup and Login) یک افزونه وردپرسی است که به صوت اورجینال در بسیاری از مارکت های قالب و افزونه قابل خرید است.

افزونه دیجیتس راست چین به همراه دو افزودنی Old Account Migrator و Merge Phone Number با تخفیف 70 درصدی به مدت محدود ارائه شده است.

به نقل از واحد مارکتینگ راست چین، این افزونه وردپرسی برای راحتی کاربران با 9 سایت ارسال کننده پیامک سازگار است تا کاربران بتوانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور پنل پیامکی خود، براحتی افزونه Digits را به پنل پیامکی متصل کنید.

بنابراین تمامی صاحبان سایت های وردپرسی می توانند با استفاده از افزونه Digits سیستمی را در سایت خود داشته باشید تا از این پس کاربران بدون اینکه رمز خود را وارد کنند یا نام کاربری و  ایمیل خود را به یاد بیاورند؛ تنها با وارد کردن شماره تلفن خود وارد سایت شوند و یا ثبت نام کنند.

اگر سایت های ایرانی از جمله راستچین، اسنپ، تپ سی، دیجیکالا و… را مشاهده کنید متوجه یک تغییر بزرگ خواهید شد. آن هم اینست که این سایت ها راهکار جدیدی به سایت خود اضافه کرده اند تا شما با وارد کردن شماره تلفن خود و سپس وارد کردن کد تایید که شماره شما ارسال می شود بتوانید براحتی وارد سایت شوید و یا حتی در برخی سایت ها مانند اسنپ فود با این روش می توانید در سایت ثبت نام کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 اگر کار کردن و ورود به اپلیکیشن هایی چون اسنپ، تپ سی، اسنپ فود، دیوار و دیجی کالا را کار ساده ای می دانید و تجربه خوبی را برای شما به ارمغان آورده است شما نیز می توانید مشابه آنها تجربه یک عضویت و ورود ساده را برای کاربران وب سایت خود رقم بزنید.

افزونه ورود با شماره تلفن همراه یک نساز برای تمامی فروشگاه سازهاست. زیرا کاربران شما زمان زیادی برای عضویت های پیچیده و ورود به حساب کاربری گوگل و تائید ایمیل نمی کنند. بنابراین پس از طی کردن مسیر طولانی برای رسیدن به سایت شما باید از تمامی فرصت های پیش رو استفاده کنید تا بتوانید بازدید کننده را به کاربر و پس از آن به مشتری تبدیل کنید. بنابراین افزونه دیجیتس می تواند در سفر مشتری در کنار شما این مسیر را کوتاه کند.

از مهمترین ویژگی های افزونه دیجیتس

بر پایه این اطلاع، افزونه digits دارای محاسنی است که مهمترین مشخصه‌های آن در ادامه بیان شده است. مجموعه موارد باعث محبوبیت این پلاگین کاربردی شده است.

  • سازگاری با اپراتورهای ایران
  • کاملا ایمن و مورد اعتماد بدون
  • دریافت بروزرسانی و آپدیت مادام العمر به صورت اتوماتیک
  • کاملا قابل سفارشی سازی
  • جلوگیری از ثبت نام اسپم کاربر
  • پشتیبانی کاربران قدیمی سایت
  • سازگار با انجمن ساز های بادی پرس و بی بی پرس
  • سازگاری با افزونه های چندفروشندگی، عضویت و پروفایل کاربری
  • امکان قرار دادن یک کشور به لیست سیاه برای جلوگیری از ثبت نام اسپم
  • شناسایی خودکار کد کشور براساس آی پی
  • امکان قرار دادن کد پیشفرض یک کشور
  • عضویت همزمان با شماره موبایل و ایمیل در سایت
  • فعال کردن ” استفاده از رمز عبور قوی ” در هنگام ثبت نام و بسیاری ویژگی دیگر

 

آپدیت خودکار افزونه دیجیتس شما را از بررسی دائم و آپدیت دستی این افزونه بی نیاز کرده است.

بر اساس این گزارش، افزونه دیجیتس توانسته در بین بهترین افزونه های ثبت نام و ورود با شماره موبایل رتبه نخست رو از آن خود کند و به عنوان بهترین پلاگین ورود و ثبت نام با موبایل شناخته شود. این افزونه ویژگی‌های جذابی نظیر سازگاری با بیشترین تعداد پنل های پیامکی و اپراتورهای تلفن همراه است.

افزونه دیجیتس را از کجا بخریم؟

زمانی که پای اطلاعات تماس مشتریان یک فروشگاه اینترنتی یا خدماتی به میان می آید، مسئولیت سنگینی بر روی دوش صاحبان کسب و کار است و موظف اند بر اساس قوانین محرمانگی از این اطلاعات حفاظت کنند. بنابراین برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی نیاز است که افزونه های امنیتی و وورد مانند دیجیتس را از مارکت های معتبر و شناخته شده  خریداری کنید. بنابراین دیگر نگران کدهای مخرب و احتمال سرقت اطلاعات مشتریان نخواهید بود.

از طرف دیگر مارکت های تخصصی در زمینه وردپرس، صحت عملکرد و بروزرسانی سریع را برای کاربران خود تضمین می کنند.

وب سایت راست چین با بیش از 9 سال سابقه مورد اعتماد بیش از 100000 کاربر و 4000 طراح و برنامه نویس بوده است و روز به روز به این تعداد افزوده می شود.

تخفیف 70 درصدی افزونه دیجیتس

خرید افزونه های وردپرس و تمامی محصولات راست چین با ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی رایگان 6 ماهه است.

تخفیف 70 درصدی این محصول به صورت محدود برای اولین بازدید کنندگان محصول تا پایان فروردین 1400 فعال است.

کد تخفیف 50 درصدی دانلود افزونه دیجیتس: rtl50-digits

برای دریافت کد تخفیف سایر محصولات وردپرس به صفحه تخفیف راست چین (https://rtl-theme.com/discount-code) مراجعه کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز