خبرگزاری کار ایران

آشنایی با انواع پارتیشن‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۸۳۶

اهمیت حریم خصوصی در محیط های اداری در این دوره به خصوص بسیار بیشتر شده است و برای افزایش بازده کارکنان شرکت ها و دفاتر مختلف به دنبال راه های متنوعی برای ارائه فضایی مخصوص به کارکنان هستند.

از بهترین راه ها برای ایجاد فضای مناسب هر کارمند که دکوراسیون داخلی دفتر و اداره را نیز بهبود می بخشد و فضایی زیبا را ایجاد می کند نصب انواع پارتیشن های اداری است. این دیوارهای جدا کننده تنوع بالایی دارند و برای همین کسانی که تا به حال اقدام به انتخاب پارتیشن برای یک محیط نکرده اند معمولا کمی دچار سردرگمی می شوند. در این مقاله قصد بررسی انواع دیوار های جدا کننده را داریم تا شما بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

پارتیشن های تک جداره  و دوجداره

 

اولین دسته بندی مربوط به ضخامت و یا همان جداره های دیوار های جدا کننده است که در کل به دو گروه تک و دو جداره تقسیم می شوند. مسلما پارتیشن های تک جداره از نمونه های دو جداره نازک تر و سبک تر هستند و راحت تر جا به جا می شوند همچنین به خاطر استفاده کمتر متریال در آن ها قیمت مناسبی هم دارند. از آن سو پارتیشن های دوجداره  استحکام بالاتر و طول عمر بیشتری دارند و در دفاتر اداری که کارمندان نیاز به تمرکز بسیار بالا برای انجام کار خود هستند این پارتیشن های عایق صدا شرایط لازم را برای کار کردن آن ها فراهم می کنند.

 

پارتیشن های ام دی اف

 

چوب یکی از پر استفاده ترین متریال ها در ساخت انواع پارتیشن هاست اکثر این نوع دیوار های جدا کننده از ام دی اف ساخته می شوند اما گاها می توان نمونه های ساخته شده از چوب های خاص را نیز مشاهده کرد که قیمتی بالاتر دارند. می توان این نوع دیوار ها را هم به صورت تک و و هم دو جداره طراحی و ساخت و در محیط های مختلف نصب کرد.

 

پارتیشن های ام دی اف مزیت های زیادی دارند مثلا با طرح چوبی خاصی که دارند سبب ایجاد جوی آرام و شاداب در محیط کاری می شوند در ضمن به خاطر خصوصیات فیزیکی چوب حتی نمونه های تک جداره نیز کمی در برابر صدا عایق هستند. سرعت نصب بالا، طول عمر بالا و همچنین مقاومت در برابر ضربه و ….از دیگر ویژگی های مثبت آن ها محسوب می شود.

 

پارتیشن های شیشه ای

 

پارتیشن های شیشه ای نیز از دیگر نمونه های پر کاربرد در دفاتر اداری هستند که آنها هم در مدل های تک جداره و دوجداره ساخته می شوند اما نمونه های دو جداره با توجه به مقاومت بالاتری که در برابر ضربه دارند بیشتر ساخته می شوند. این دیوار های شیشه ای جلوه ای لوکس و مدرن را به هر محیط کاری می دهند. تلفیق این پارتیشن ها و سیستم نورپردازی مناسب نیز به کل ظاهر کسل کننده محیط کار را تغییر می دهد و مکانی شاداب را برای کارمندان ایجاد می کند.

 

این نوع دیوار های جدا کننده در دو نوع بدون قاب یا فریم لس و معمولی ساخته می شوند که طبیعت پارتیشن های شیشه ای فریم لس به خاطر نبود اتصالات مختلف در آن ها ظاهر زیباتری را خواهند داشت.

فلزی

 

این نوع دیوار های جدا کننده استفاده کمتری از سایرین دارند و معمولا از آلومینیوم ساخته می شوند طرح ها و رنگ های ساده ای دارند و معمولا فرایند نصب آن ها زمان بر است برای همین تنها در جاهایی که باید از این نوع پارتیشن ها استفاده شود نصب می شوند.

خدمات ساخت و اجرای انواع پارتیشن های اداری

 

اسپانسر این مقاله مجموعه آذرخش دکور با بیش از یک دهه سابقه در طراحی و اجرای پارتیشن های اداری آماده است تا خدمات خود در این حوزه را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سفارش و نصب پارتیشن ها به وب سایت آذرخش دکور به ادرس www.azarakhshdecor.com مراجعه کنید و با شماره های درج شده در سایت برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز