خبرگزاری کار ایران

نحوه انتخاب و خرید کوله پشتی لپ تاپ

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۳۱۷

کیف یا کوله پشتی لپ تاپ باعث جلوگیری از وارد شدن ضربه به لپ تاپتان شده، حمل آن را آسانتر می کند و در مجموع عمر لپ تاپ شما را بیشتر می کند.

اگر مدیر، کارمند، دانشجو و هر شخصی هستید که لپ تاپ دارید و نیاز به کیف یا کوله پشتی مناسبی برای حمل آن هستید با ما همراه باشید تا شما را با نحوه انتخاب و خرید کوله پشتی لپ تاپ آشنا کنیم.

چرا باید از کیف یا کوله لپ تاپ استفاده کنیم؟

جواب کاملا مشخص است. کیف یا کوله پشتی لپ تاپ باعث جلوگیری از وارد شدن ضربه به لپ تاپتان شده، حمل آن را آسانتر می کند و در مجموع عمر لپ تاپ شما را بیشتر می کند. قبل از اینکه به شما از نحوه انتخاب و خرید کیف لپ تاپ بگوییم بهتر اس در خصوص انواع کیف لپ تاپ اطلاع داشته باشید.

انواع کیف لپ تاپ

  1. کاور لپ تاپ: اگر همیشه لپ تاپ خود را در منزل یا محل کار نگهداری می کنید شاید نیازی به کیف یا کوله لپ تاپ نداشته باشید و یک کاور ساده کار شما را راه بیندازد. کارو لپ تاپ شبیه یک کیسه کشی است که لپ تاپ در آن قرار گرفته و در آن محکم بسته می شود. کاورلپ تاپ جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک، وارد شدن خط و خش و تا حدی جلوگیرنده ضربه های کوچک است.
  2. کیف لپ تاپ دستی: معمولا به اسم کیف دستی هم شناخته میشن. این کیف های ساده در داخلشان یک محفظه جهت نگهداری لپ تاپ دارند و تفاوتشان با کیف های ساده وزن قابل تحمل آنها است. به منظور افزایش وزن قابل تحمل معمولی کفی و دسته کیف را از جنس بادوام تر قرار می دهند. توصیه از این کیف ها از نظر ارگونومی توصیه نمی شود. زیر معمولا به یک طرف بدنتان فشار آورده و موجب بیماری های مختلف در شما می شود. اما اگر از خودرو شخصی استفاده می کنید و فقط برای لحظاتی کوتاه این کیف را حمل می کنید می توانید از آن استفاده کنید.
  3. کوله پشتی لپ تاپ: کوله پشتی لپ تاپ مناسب کسانی هست که معمولا مسافت زیادی را با لپ تاپ خود طی می کنند. از نظر ارگونومی توصیه می شود که حتی الامکان برای حمل لپ تاپ از کوله پشتی مناسب استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های ارگونومی کوله پشتی مناسب مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

    https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1059685

  4. کیف لپ تاپ مسافرتی: این نوع کیف ها مناسب سفر هستند. یک دسته باز شونده و دو چرخ کوچک دارند و بسیار جادار هستند.

حال به سراع معیارهای انتخاب کوله پشتی مناسب برویم

  1. جنس کوله پشتی را مد نظر داشته باشید.
  • برزنت: یک پارچه بسیار ضخیم و بادوام و در عین حال با قیمت مناسب است که کاربرد زیادی در تولید انواع کیف دارد.
  • چرم مصنوعی: چرم مصنوعی یا فوم هم نوع دیگری از انواع جنس های تولیدی کیف و کوله پشتی است که معمولا کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.
  • چرم طبیعی: به نسبت چرم مصنوعی گرون تر و بادوام تر هست ولی به علت قیمت زیاد و رایج نبود کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • جیر: جیر در واقع چرم نازکی از پوست گوسفند یا گوزن است. بسیار شیک بوده و معمولا بین خانم ها خیلی طرفدار دارد.
  1. اندازه لپ تاپ: نکته ی دیگری که باید در انتخاب و خرید کیف لپ تاپ در نظر بگیرید اندازه لپ تاپ است. سعی کنید دقیقا متناسب با اندازه لپ تاپتان کیف مناسب را خریداری کنید. کیف بزرگتر باعث می شود لپ تاپ شما حین حرکت تغییر کند.
  2. فضای داخلی کیف: نکته دیگر در انتخاب و خرید کیف لپ تاپ جیب ها و فضاهای داخلی کیف است. اگر دانشجو هستید و نیاز دارید در کنار لپ تاپ چند جزوه نیز بگذارید کیف بزرگتری انتخاب کنید.
  3. ضربه گیر: ضربه گیر داخل کیف نیز خیلی مهم است. سعی کنید کوله پشتی خریداری شده دارای ضربه گیر کپسولی سه طرفه باشد. ضربه گیر کپسولی نسبت به ضربه گیر معمولی حفاظت بیشتری از لپ تاپ شما انجام می دهد.
  4. وزن لپ تاپ: وزن لپ تاپ خود را مد نظر داشته باشید. اگر لپ تاپ شما گیمینگ است وزن بیشتری نسبت به لپ تاپ های معمولی دارد و باید این نکته را هنگام خرید کیف لپ تاپ مد نظر داشته باشید.
  5. رنگ کیف: اگر اهل ست کردن استایل خود هستید رنگ کیف برایتان مهم است اما در نظر داشته باشید حتی الامکان از رنگ های روشن استفاده نکنید چون سریعتر کثیف می شود. رنگ های تیره مثل مشکی، آبی تیره، سبز تیره و ... رنگ های مناسب تری هستند.
  6. : تا می تونید برای خرید کیف لپ تاپتون هزینه بیشتری کنید. هزینه بیشتر در قبال ضربه گیر مناسب، ارگونومی مناسب؛ جنس با دوام تر و طراحی زیباتر ارزشش را دارد.

جهت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید از اینجا لینک زیر مقاله ای با عنوان معیارهای خرید کوله پشتی لپ تاپ را مطالعه نمایید و همچنین از فروشگاه کیف و کوله پشتی پاپیون بگ دیدن فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز