خبرگزاری کار ایران

بررسی کاربردهای درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۳۱

در کشور ما تنها تکنولوژی مبتنی بر فراصوت کمربندهای فراصوت تیلاکس پرو می باشد کاربردهای درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو بسیار زیاد بوده و در درمان بیماری های مختلف مانند دیسک کمر، ..... استفاده می شود.

یکی از تکنولوژی های مبتنی بر فراصوت کمربند های فراصوت می‌باشند که کاربرد های درمانی بسیاری دارند و در حال حاضر تنها تکنولوژی مبتنی بر فراصوت در ایران کمربند تیلاکس پرو می‌باشد. استفاده از این کمربند ها هیچ عوارضی ندارد زیرا از امواج اولتراسوند استفاده می‌کنند که از نظر بالینی تایید شده که این امواج ضرری برای سلامتی بدن ندارند. کاربرد های درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو بسیار زیاد می‌باشند و امروزه مورد توجه بسیاری از پزشکان و همچنین بیمارانی که از درد کمر رنج می‌برند واقع شده است. امواج فراصوت از نظر بالینی باعث کاهش التهاب، درد، تورم، گرفتگی و افزایش خون رسانی به بافت می‌شوند. قرار گیری ستون مهره ها در معرض امواج اولتراسوند در طول زمان و موج مشخص باعث انعطاف بافت های اطراف اعصاب، درمان گرفتگی و درد های کمر و ستون فقرات می‌شود. این تکنولوژی سال هاست که در کشور های اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری از مردم مشکلات ستون فقرات خود را با این تکنولوژی درمان می‌کنند. از کاربرد های درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو درمان انواع کمر درد بدون نیاز به جراحی می‌باشد.

بررسی مزایا و معایب و کاربرد های درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو

کاربرد های درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو به دلیل استفاده از امواج بی ضرر اولتراسوند فاقد عوارض است. این امواج هیچ تاثیر منفی بیولوژیکی بر سلول، بافت یا بدن ندارند. این کمربند ها با افزایش جریان خون بافت ها مانند ماساژی ملایم برای بافت ها عمل می‌کنند و باعث کاهش تورم و درد می‌شوند. کاربرد های درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو نه تنها محدود به گرفتگی های کمر نیست بلکه برای گرفتگی های گردن و کلیه عضلات نیز مفید می‌باشد. امواج اولتراسوند بافت زیر پوست ناحیه هدف را تحریک می‌کنند و ارتعاشات فراصوت باعث لرزش بافت های زیر پوستی می‌شود. این لرزش باعث ایجاد گرمای عمیق و تسریع روند ترمیم و همین طور کاهش چسبندگی بافت می‌شود. در مواردی که آسیب شدید و در مراحل اولیه باشد هدف از استفاده از این کمربند کاهش التهاب می‌باشد. برای استفاده از این کمربند باید شب به مدت یک ساعت قبل از خواب از آن استفاده کرد و پس از گذشت حدود 15 روز نتایج درمانی مطلوب را می‌توانید مشاهده کنید. پس از گذشت یک ماه به مرور کمر درد از بین خواهد رفت.

بررسی کاربردهای درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو

از دیگر کاربرد های درمانی کمربند فراصوت تیلاکس تحریک تولید کلاژن می‌باشد. کلاژن جز اصلی بافت ها بوده و امواج فراصوت با تحریک تولید آن سرعت ترمیم بافت را زیاد می‌کنند. استفاده از این کمربند در 80 درصد موارد کمر درد را از بین می‌برد و فرد نیازی به جراحی نخواهد داشت. استفاده از این کمربند مانع از انجام امورات روزانه شما نخواهد شد چون زمان استفاده از آن شب قبل از خواب می‌باشد و نکته مهم تر این که نیاز به تماس مستقیم با پوست ندارد و حتی ضخامت لباس هایی که زیر آن می‌پوشید تاثیری در کاهش روند درمان ندارد. به طور کلی کاربرد درمانی این کمربند برای درد های التهابی، کمر درد های مکانیکی، افراد دارای کانال نخاعی تنگ، شکستگی و سیاتیک مناسب می‌باشد.

بررسی کاربردهای درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو

کاربرد های درمانی کمربند فراصوت تیلاکس پرو در بهبود و یا رفع سیاتیک و دیسک کمر

کانال نخاعی در واقع کانالی است که توسط استخوان های ستون فقرات ایجاد می‌شود کار این کانال محافظت از نخاع می‌باشد. این کانال ممکن است به دلایل مختلفی تنگ شود. این عارضه گاها ممکن است به صورت مادرزادی باشد و گاهی ممکن است در اثر بروز حوادث مختلف و ضربه های سنگین ایجاد شود. تنگی این کانال باعث بروز عوارض مختلفی می‌شود و می‌توان با استفاده از کمربند فراصوت تیلاکس پرو عوارض ناشی از این بیماری را کاهش داد. یکی از عوارض تنگی کانال نخاع سیاتیک می‌باشد. بی حس شدن یا گزگزی شدن معمولا به علت سیاتیک می‌باشد. سیاتیک یک عصب در پایین کمر می‌باشد. از دیگر علل سیاتیک بیماری های التهابی مفصل و فشار و آسیب دیدگی عصب و فتق دیسکی می‌باشد. استفاده از کمربند فراصوت تیلاکس در بهبود و یا رفع سیاتیک نیز نقش موثری دارد. از دیگر کاربرد های این کمربند کمک به رفع یا بهبود دیسک کمر می‌باشد. یکی از راه های درمان قطعی دیسک جراحی است ولی استفاده از کمربند فراصوت در بسیاری از موارد باعث می‌شود تا فرد نیاز به جراحی نداشته و با استفاده از این تکنولوژی سلامتی خود را به دست آورد. این تکنولوژی سال های زیادی است که در کشور های پیشرفته استفاده می‌شود و ایمن و بی خطر بودن آن در علم پزشکی ثابت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز