خبرگزاری کار ایران

معرفی برند های برتر تولید کننده دوچرخه کودک در سال 2021

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۶۶

دوچرخه از جمله وسایل ورزش است که همه افراد در سنین بسیار کم لذت استفاده از آن را چشیده اند. این وسیله ورزشی اگر در بالاترین کیفیت تهیه شود، باعث به جای ماندن خاطرات خوش در ذهن فرزند ما می‌شود. این خاطرات خوش علاوه بر علاقه مند کردن فرزندانمان به ورزش، سطح آمادگی جسمانی آنان را بالا می‌برد.

از دیگر چالش‌های ما با فرزندانمان درگیری بسیار زیاد کودکان با وسایل الکترونیکی از جمله موبایل و تبلت است اما با خرید دوچرخه کودک باکیفیت و جذاب می‌توان به سادگی آن‌ها را از این وسایل الکترونیکی دور کرد. در ادامه به بررسی چند برند مشهور تولید کننده دوچرخه کودک و بچه گانه می‌پردازیم.

برند های بزرگ تولید کننده دوچرخه کودک :

به طور کلی به دوچرخه هایی در سایز تایر 12، 14، 16، 18، 20 و 24 دوچرخه کودک گفته می‌شود. برند های بسیار زیادی در بازار ایران وجود دارند که طیف گسترده از کیفیت و قیمت دوچرخه کودک را ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید برند های دوچرخه کودکی که در ادامه نام برده می‌شوند به ترتیب کیفیت از زیاد به کم دسته بندی می‌شوند و شما برای مشاهده قیمت هریک از دوچرخه های کودک می‌توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1- دوچرخه قناری :

برند قناری یکی از برترین تولید کنندگان دوچرخه کودک در دنیا است. کیفیت بالای دوچرخه های کودک قناری و طراحی های خارق العاده آن‌ها باعث جذب کودکان به ورزش کردن می‌شود. با توجه به کیفیت بسیار بالای دوچرخه قناری قیمت دوچرخه های کودک قناری کمی بالاتر از سایر برند های تولید کننده دوچرخه است. اما به این نکته توجه کنید که کیفیت این برند با سایر برند هایی که در ادامه نام برده می‌شوند قابل مقایسه نیست.

2- دوچرخه جاینت :

این برند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوچرخه و لوازم دوچرخه در دنیا شناخته می‌شود. طراحی دوچرخه های کودک جاینت در سال 2021 تغییر اساسی داشته است. در این تغییر، وزن دوچرخه های کودک جاینت به حداقل و استقامت و کارایی آن‌ها به حداکثر رسیده است. استفاده از تکنولوژی های برروز دنیا برای طراحی دوچرخه های کودک جاینت و طراحی متفاوت دوچرخه های دخترانه و پسرانه، باعث جلب توجه بیشتر از قبل خریداران به این برند شده است.

برای مشاهده بزرگترین برند های تولید کننده دوچرخه بزرگسال می‌توانید به https://www.ilna.news/fa/tiny/news-958231 مراجعه کنید.

3- دوچرخه ویوا :

این برند چینی به عنوان یکی از پرطرفدار ترین برند های دوچرخه کودک و بزرگسال در ایران شناخته می‌شود. برند ویوا کار خود را از سال 1992 آغاز کرد. قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالا و وزن کم از ویژگی های دوچرخه کودک ویوا است. اگر شما به دنبال خرید دوچرخه بزگسال هم باشید، دوچرخه ویوا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

4- دوچرخه فلش :

برندی چینی، کیفیت خارق العاده و ارائه دوچرخه ارزان قیمت همگی را می‌توان در دوچرخه های برند فلش دید. محصولات این برند به خصوص در سایز 24 بالاترین کیفیت را در کنار کمترین قیمت به شما ارائه می‌دهند.

5- دوچرخه راپیدو :

از دیگر برند های مطرح در زمینه دوچرخه کودک در ایران، برند راپیدو است. دوچرخه های کودک برند راپیدو همگی تولید چین هستند. چینی بودن این برند تاثیری در کیفیت دوچرخه های راپیدو ندارد اما قیمت بسیار کم دوچرخه های کودک راپیدو، دوچرخه های این برند را به یکی از بهترین گزینه های خرید دوچرخه کودک تبدیل کرده است.

6- دوچرخه بونیتو :

اگر به دنبال خرید دوچرخه کودک دنده ای هستید، این برند می‌‎‌تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. دوچرخه های دنده ای این برند با استفاده از آلومینیویم و استیل طراحی وتولید می‌شود. استفاده از سیستم دنده اصولی و باکیفیت تاثیر شگرفی در جذب فرزند شما به دوچرخه سواری دارد. مهم ترین ویژگی دوچرخه های کودک بونیتو، قمیت بسیار کم این محصولات است.

7- برند اینتنس :

از دیگر برند هایی که در زمینه تولید دوچرخه به خصوص دوچرخه بچه گانه فعالیت های بسیار گسترده ای در سال های اخیر داشته است، برند اینتنس است. دوچرخه های کودک این برند بخصوص در مدل های Ice Breaker طرفداران بسیار زیادی دارد. قیمت بسیار کم دوچرخه های کودک اینتنس باعث فروش بیش از پیش محصولات این برند در ایران شده است.

معرفی برند های برتر تولید کننده دوچرخه کودک در سال 2021

چه سایز دوچرخه ای را برای چه سنی تهیه کنیم؟

بسیار از افراد زمانی که تصمیم به خرید دوچرخه کودک می‌گیرند، با توجه به سن کودک خود به دنبال دوچرخه مناسب می‌گردند. استفاده از این روش برای خرید دوچرخه کودک مناسب، گاها مشکل ساز خواهد شد. برای رفع این مشکل بهتر است دوچرخه را متناسب با قد فرزند خود تهیه کنید تا بدون مشکل دوچرخه کودک مناسب را تهیه کنید.

قد 85 – 105   ----------> دوچرخه 12

قد 95 – 110   ----------> دوچرخه 14

قد 100 – 115  ----------> دوچرخه 16

قد 112 – 130  ----------> دوچرخه 20

قد 125 – 140  ---------> دوچرخه 24

از کجا دوچرخه کودک تهیه کنیم ؟

فروشگاه های بسیار زیادی در سطح وب وجود دارند که برند های متنوعی را با قیمت های متفاوت ارائه می‌کنند. از این بین فروشگاه اینترنتی دوچرخه آریا چرخ به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه ها اینترنتی دوچرخه در ایران طیف گسترده ای از دوچرخه های کودک و بزرگسال را در کنار هم گرد آورده است. شما برای مشاهده کمترین قیمت دوچرخه کودک و سفارش دوچرخه به همراه ارسال رایگان می توانید با فروشگاه دوچرخه آریا چرخ در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز