خبرگزاری کار ایران

شماره سیم و شماره کابل پارتکس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۵۲۹

پس از طراحی نقشه الکتریکال، نقشه باید اجرا و بر روی تابلو برق طبق لاجیک تعریف شده اجرا گردد. برای جلوگیری از اشتباهات و اشکالاتی که حین سیم کشی، کابل کشی و یا تعمیر و نگهداری ممکن است رخ دهد از روش نشانه گذاری (لیبل گذاری) توسط شماره سیم یا حروف سیم بر روی ابتدا و انتهای هر اتصال استفاده می کنیم.شماره سیم به عنوان تجهیزاتی است که برای تفکیک و شناسایی سیم ها و کابل ها از یکدیگر طراحی شده است. فروش شماره سیم بیش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته است و اولین و بهترین تولید کننده شماره سیم و شماره کابل جهت ردیابی سیم، شرکت پارتکس سوئد می باشد. شماره های سیم و شماره کابل از حروف انگلیسی و اعداد تشکیل شده است که با هدف افزایش امنیت سیم کشی تابلوهای برق، مخابرات و غیره طراحی شده اند. با خرید انواع شماره سیم و شماره کابل می توان سرعت عملکردهای تکنسین های مونتاژ سیم و کابل را افزایش داد.

شماره سیم و شماره کابل پارتکس

شماره سیم و شماره کابل چیست؟

شماره سیم و شماره کابل یکی از پر مصرف ترین برچسب ها برای لیبل گذاری و یا بهتر است بگوییم شماره گذاری  بر روی سیم ها و کابل ها محسوب می شود که در این بین شماره سیم و شماره کابل های از قبل چاپ شده و آماده بیشترین میزان فروش و کاربرد را نیز به خود اختصاص داده اند. شماره سیم و شماره کابل در سیم کشی های انجام شده در ساخت تابلو برق ها مورد استفاده قرار می گیرد و بخصوص در تابلو برق های بزرگ که میزان زیادی کابل و سیم در ساخت آن به کار رفته است کاربرد به مراتب بیشتری دارد.

 

شماره سیم و شماره کابل پارتکس

 

خرید انواع شماره سیم و شماره کابل

خرید انواع شماره سیم و شماره کابل را می توان با خرید لیبل و شماره سیم حلقوی بسته  PA  بصورت تکی و با رنگ های مقاومتی و یا چاپ شده کامل

شماره سیم حلقوی باز فشاری    PC    بصورت  تکی

شماره سیم حلقوی بسته          PA    بصورت  تکی

شماره سیم حلقوی بسته          PY    بصورت  تکی

شماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکس

 

لیبل و شماره های بیضوی بسته   جهت سیم های مختلف             PO

شماره سیم و شماره کابل پارتکس

لیبل و شماره های حرارتی بسته   جهت سیم های مختلف            PHZ

شماره سیم و شماره کابل پارتکس

 

لیبل و شماره های شفاف بسته   جهت سیم های مختلف               PT

 

شماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکس

تجربه کرد. هرکدام از این دسته بندی های شماره سیم و شماره کابل دارای ویژگی های اختصاصی می باشند که هنگام شماره گذاری باید رعایت کرد. معمولا جنس شماره های سیم و شماره کابل از PVC  است که از گرید نرم با رنگ بندی زرد و علائم مشکی می باشد. فروش شماره سیم وشماره کابل کمک می کند که تکنسین های اجرای جدول نقشه سیم کشی بتوانند با سرعت بیشتری سیم ها و کابل های مختلف را از یکدیگر تشخیص دهند. در نتیجه به راحتی می توانند مسیرهای مونتاژ را کنترل نمایند و صحت نصب آنها را مورد بررسی قرار دهند.

کابل ها مطابق یکی از روش های زیر شماره گذاری می گردند. انواع شماره های کابل:

 

شماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکس

    

شماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکسشماره سیم و شماره کابل پارتکس

شماره سیم و شماره کابل های پارتکس از مواد اولیه مقاوم در برابر حرارت بالا و منعطف ساخته می شوند. با نصب شماره سیم و شماره کابل می توان رفع عیوب تابلو های برق، تابلوهای مخابرات و شبکه های محلی و غیره را با سرعت قابل توجهی مرتفع ساخت و دارای مزایای متعددی می باشند. همچنین با خرید انواع شماره سیم و شماره کابل می توان امکان توسعه کابل کشی را با سرعت بیشتری انجام داد. جهت خرید از هرکدام از انواع شماره سیم ها و شماره کابل ها  می توانید با کلیک روی هرکدام از محصولات از اطلاعات فنی آن ها باخبر شوید.

شرکت پارتکس سوئد به عنوان یکی از شرکت های تامین در حوزه شماره سیم و شماره های کابل و سیم فعالیت می کند و امکان خرید انواع حروف و شماره سیم و شماره کابل را با کیفیت عالی  و طول عمر بالا فراهم نموده است.

بهترین و مناسب ترین شماره سیم  و شماره کابل را می توانید از سایت پارتکس ایران خریداری نمایید. این شرکت امکان فروش محصولات خود به سراسر کشور را بصورت غیرحضوری و تنها با یک تماس فراهم آورده است و به راحتی می توانید با انتخاب این شرکت محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش داده و در محل دریافت نمایید.

از انواع برچسب هایی که برای شماره گذاری بر روی سیم و کابل ها مورد استفاده قرار می گیرد شماره سیم و شماره کابل می باشد.

 

مزایای ایجاد شده با خرید شماره سیم و شماره کابل

مزیت های زیادی با خرید شماره سیم و شماره کابل و کاربرد آن ایجاد می شود که برخی از مهمترین این مزیت ها البته به صورت خلاصه اشاره خواهیم کرد. از جمله مزیت هایی که با خرید شماره سیم و شماره کابل ایجاد می شود عیب یابی دقیق تر و سریع تر توسط سرویسکار می باشد. تابلو برق ها ممکن است با هر مشکلی در طول زمان کارکرد خود مواجه شوند که در نتیجه سرویسکار برای اینکه بتواند تشخیص سریعتر و دقیق تری از مشکل پیش آمده داشته باشد باید از کاربرد هریک از سیم ها و کابل ها آگاه شود که شماره سیم و شماره کابل می تواند این امکان را بوجود آورد تا در کوتاه ترین زمان و با تشخیص صحیح نسبت به تعمیر تابلو اقدام نماید. با خرید شماره سیم و شماره کابل میزان اشتباهات و خطا چه در تعمیر و چه در نصب و راه اندازی تابلو به حداقل خود  خواهد رسید. سرعت بستن سیم ها در هنگام اجرای تابلو و همچنین پس از تعمیر تا حد زیادی  افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین خرید شماره سیم و شماره کابل و استفاده از آنها باعث می شود تا امکان توسعه تابلو نیز وجود داشته باشد. ممکن است در آینده نیاز باشد تا تابلو برق ها توسعه داده شوند که از این رو با استفاده از شماره سیم و شماره کابل می توان امکان توسعه تابلو را تا حد زیادی امکان پذیر و البته تسهیل و تسریع نمود. همچنین خرید شماره سیم و شماره کابل  و کاربرد آن باعث می شود تا اطلاعاتی از خلاصه شده نقشه در اختیار قرار  گیرد و در نتیجه جدولی را برای تست و عیب یابی در اختیار قرار دهند.

 

فروش انواع شماره سیم و شماره کابل

فروش شماره سیم و شماره کابل در حالی توسط فروشگاه ها انجام می شود که در انواع مختلفی تولید می شوند و باید براساس نیاز خود بهترین نوع شماره سیم ها را تهیه و خریداری نمایید. فروش شماره سیم در دو نوع کلی شماره سیم حلقوی بسته و شماره سیم تخت بسته انجام می شود که در هنگام خرید باید متناسب با نیاز خود نوع مناسبی از آن را تهیه نمایید. شماره سیم حلقوی بسته از نوع توخالی می باشد و در 4 سایز مختلف عرضه می شود که هر سایز نیز بازه قطری سیم مخصوص خود را پوشش می دهد. از مشخصات این نوع شماره سیم می توان به جنس  پی وی سی  گرید نرم، درجه حرارت کاری منفی 35 تا مثبت 85 درجه و رنگ زرد با علائم مشکی نام برد. شماره سیم تخت بسته نیز از سیم های تخت و همچنین بسته تو خالی می باشد که تنها در یک سایز عرضه می شود. این نوع شماره سیم نیز با مشخصاتی همچون شماره سیم نوع اول که در بالا اشاره شد عرضه می شود.

 

قیمت شماره سیم و شماره کابل

شماره سیم و شماره کابل ها از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند که برخی عوامل در قیمت آنها تاثیرگذار هستند. در قیمت شماره سیم و شماره کابل نوع آن تاثیرگذار است. هر یک از انواع شماره سیم ها و شماره کابل ها از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. همچنین در قیمت شماره سیم و شماره کابل کیفیت نیز می تواند تاثیرگذار باشد و هر فروشگاهی نسبت به کیفیت این شماره سیم ها قیمت ها را متفاوت در نظر می گیرد.

جهت دریافت قیمت شماره سیم و شماره کابل و یا اطلاعات بیشتر و تهیه محصولات فوق به سایت پارتکس ایران  http://partexiran.com  مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز