خبرگزاری کار ایران

خرید باغ ویلا در منطقه شهریار و ملارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۵۹

خرید باغ ویلا در اطراف شهر تهران به خصوص در شهریار و ملارد که دو شهر خوش آب و هوا می باشند. یکی از بهترین انتخاب هایی است که یک فرد می تواند داشته باشد. این دو شهر با فاصله نزدیکی که به تهران دارند می توانند شما را در هنگام خستگی از کار و زندگی ماشینی در تهران، یاری دهند.

معرفی شهرستان شهریار

شهرستان شهریار به مرکزیت شهر شهریار در حدود 40 کیلومتری از غرب کلان شهر تهران قرار دارد. این شهر که از مزیت های آن می توان به داشتن باغ های متعدد و آب و هوای تمیز و فوق العاده صاف اشاره کرد به همین خاطر دارای طرفداران زیادی برای خرید باغ ویلا می باشد، این شهر لقبی  با عنوان نگین سبز و خوش آب و هوا توسط بازدید کنندگان کسب نموده است. کارشناسان محیط زیست به این موضوع اذعان نموده اند که بخشی از هوای آلوده تهران توسط محیط زیست شهریار پاکسازی می شود. شهرستان شهریار تا سال 1368 با نام شهریار کرج معروف بود اما بعد از استان شدن کرج و تغییر نام آن به استان البرز، شهرستان شهریار به یکی از شهرستان های توابع استان تهران تبدیل گردید.

خرید باغ ویلا در شهریار

شهرستان شهریار یکی از مناطق اطراف استان تهران می باشد که امروزه با آب و هوای مناسب خود توانسته توجه خانواده ها را جهت ساخت و خرید باغ ویلا به خود جلب نماید. شهرستان مذکور از شهرهای شهریار، باغستان، اندیشه، فردوسیه، صباشهر، شاهد شهر و وحیدیه تشکیل شده است. این شهرستان از گذشته به داشتن آب و هوای خوب و داشتن باغ های پر از میوه شهرت کشوری داشته است. این شهرستان با پتانسیل بالای خود از نظر کیفیت آب و هوا و زمین های مرغوب جهت فضای سبز و ساخت و ساز و خرید باغ ویلا رتبه اول در اطراف تهران را داراست. شهر شهریار از لحاظ تقسیمات شهری به دو قسمت عمده 1- بافت مدرن و جدید از لحاظ ساخت و ساز 2- بافت باغ و گلستان جدید تقسیم می شود.

 علاوه بر باغ ویلا، ویلا در شهریار با سلیقه های متفاوت وجود دارد شما می توانید با هر سلیقه ای که دارید به ویلای مورد نظر خود دست یابید. همچنین بررسی ها نشان می دهد این شهرک ها دارای تعداد زیادی باغ ویلا لوکس با بهترین و به روز ترین امکانات می باشند. از دلایلی که امروزه خرید باغ ویلا در شهریار و مخصوصا ویلا در شهریار را بسیار مورد توجه افراد متمول قرار داده می توان به آب و هوا خوب، نزدیک بودن به تهران و دسترسی آسان نسبت به ویلاهای موجود در شمال کشور دانست، البته ویلاهای موجود در شهرستان شهریار دارای امکاناتی از قبیل، دسترسی آسان به مرکز شهر و پایتخت کشور، امنیت بالا و نگهبانی به صورت 24 ساعته، محوطه سازی زیبا و فوق العاده شگرف برای تمامی ویلاها با توجه به قیمت ارزنده، نورپردازی مهندسی شده، وجود اسناد پایان کار شهرداری و جهاد کشاورزی و وجود اسناد برای ویلا به صورت قابل انتقال به غیر نیز می باشد. 

خرید باغ ویلا در منطقه شهریار و ملارد

شرحی کوتاه در مورد شهرستان ملارد

خرید باغ ویلا علاوه بر شهرستان شهریار به شهرستان های دیگر از جمله ملارد نیز کشیده شده است. شهرستان ملارد که یکی از 16 شهرستان اصلی استان تهران می باشد دارای جمعیتی در حدود 400 هزار نفر است. شهرستان مذکور از غرب و شمال با استان البرز، از جنوب با استان مرکزی و از شرق با شهرستان شهریار هم مرز می باشد. این شهرستان دارای 17 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی و از دو بخش با نام مرکزی و صفادشت (دو شهر مارلیک و صفادشت) تشکیل شده است. خرید باغ ویلا در ملارد هم، می تواند یک انتخاب درست و حساب شده از طرف شما باشد.

اگر می خواهید دسترسی آسان به باغ ویلا داشته باشید به شما توصیه می کنیم خرید ویلا در ملارد را در نظر داشته باشید. به دلیل پتانسیل بالای شهر ملارد در زمینه خوش آب و هوا بودن و سرسبزی، باغ ویلا در ملارد می تواند شما را از استرس های موجود در سفر به شمال کشور برای مقابله با فشارهای موجود در زندگی ماشینی دور سازد.

استراحتی بدون دغدغه، یکی از آرزوهای هر خانواده ای می باشد که در تهران سکونت دارد. شما با خرید یک باغ ویلا در مکانی نزدیک به خانه و کاشانه خود می توانید آسایش را به خانواده خود هدیه دهید.

همانطور که گفته شد شهرستان ملارد که یکی از شهرستان های استان تهران می باشد دارای آب و هوای مناسب، ویلاهای لوکس با باغ های فوق العاده، باغ ویلا با امکانات رفاهی از قبیل زمین های ورزشی، استخر شنا، سونا و ... است، علاوه بر موارد ذکر شده نزدیکی به کلان شهر تهران می تواند بهترین انتخاب خرید باغ ویلا برای شما باشد که قصد ندارید خطرات سفر به شمال برای رفتن به باغ ویلا در شمال را به جان بخرید.

خرید باغ ویلا در ملارد

با خرید باغ ویلا در ملارد شما می توانید حتی در تعطیلات بین هفته ای هم برای خانواده خود فرصتی فوق العاده ایجاد نمایید تا بتوانند در محیطی عالی آرامش خود را باز یابند. آب و هوای این شهر معتدل است و در فصل تابستان که کلان شهر تهران دمایی بالا را پشت سر می گذارد، شهرستان ملارد دارای هوای خنک می باشد. ویلاهای این منطقه همگی مهندسی شده و درجه بندی شده از لحاظ امکانات می باشند. در باغ ویلاهای موجود در شهر ملارد شما می توانید با هر سلیقه ای که هستید با مد نظر قرار دادن متراژ، امکانت، سبک طراحی، سال ساخت و موقعیت، بهترین انتخاب خود از لحاظ سلیقه و قیمت تمام شده برای خرید باغ ویلا را داشته باشید. 

خرید باغ ویلا در منطقه شهریار و ملارد

مشاور املاک آرا، مشاور شما در انتحاب و خرید ویلا

اگر در قبال آرامش خانواده خود احساس مسئولیت می کنید، بیشتر از این آنها را منتظر نگذارید، با ما در مشاور املاک آرا تماس بگیرید و با خرید ویلا در ملارد و شهریار همیشه احساس خوب را به خانواده خود هدیه دهید. تیم مشاوران املاک آرا با تخصص خود در زمینه خرید باغ ویلا، بهترین انتخاب را از لحاظ سلیقه و خواسته هایتان با قیمت مناسب به شما هدیه می دهد. امروزه با وجود مشکلات اساسی در وضعیت راه ها و بیماری های واگیردار اقدام به سفر طولانی برای رفتن به باغ ویلا در شمال کشور یا حتی رفت و آمدهای بیهوده برای خرید باغ ویلا نکنید، شما می توانید با استفاده از سایت ما و یک تماس تلفنی با مجموعه مشاور املاک آرا بهترین انتخاب را به عنوان هدیه ای از جنس آرامش به خانواده خود تقدیم نمایید. تیم تخصصی ما با طراحی وب سایتی مهندسی شده و نمایش صحیح و جامع املاک موجود در شهرستان های شهریار و ملارد و امکانات املاک مذکور بهترین انتخاب ها را در اختیار شما می گذارند. برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد خرید ویلا در منطقه شهریار و ملارد به وب سایت ما به آدرس aramelk.com و یا در اینستاگرام پیج املاک آرا را با نام آدرس @araamelk جستجو کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز