خبرگزاری کار ایران

افزایش فروش با مرکز تلفن ابری انارتل به شرط چاقو

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۶۱

صحبت کردن با مشتریان خود برای فروش بیشتر یا افزایش رضایت آنها اصلی انکار ناپذیر و موثر در موفقیت در دنیای کسب و کار است. بالعکس اگر برای پشتیبانی و پاسخ به سوالات مشتریان خود در دسترس نباشید، نارضایتی و نزول فروش تان را شاهد خواهید بود.

چطور سیلی از مشتریان را مدیریت کنیم تا هیچ کدام از آنها بوق اشغالی را در تماس با کسب و کار ما نشنوند؟

اگر به دنبال پاسخ این سوال می گردید تا انتهای مقاله را بخوانید تا انارتل پاسخ شما را بدهد.

خط تلفن اینترنتی انارتل اولین قدم شماست

همه امروز می دانند که باید با تکنولوژی همراه شد تا موفق بود. امروزه دیگر مرکز تلفن ها سنتی نیستند بلکه به مرکز تلفن های اینترنتی کوچ کرده اند تا بوق اشغال و یا منتظر ماندن مشتری پشت تلفن را به فروش بیشتر تبدیل کنند. این کار فقط با خرید یک سرور و یک خط تلفن اینترنتی از انارتل صورت می گیرد؛ همین!

مرکز تلفن اینترنتی یا ابری دومین قدم شماست

حال که شماره تلفن ابری را خریده اید نیاز به یک مرکز تلفن ابری دارید تا صعود روند فروش خود را ببینید. با مرکز تلفن ابری شما تمام تماس های خود را مدیریت می کنید و نمی گذارید یک تماس هم از دستتان نرود. حتی اگر کارمندان پشتیبانی یا فروش شما برای یک روز دورکار بودند، می توانند روی مبل منزل خود با گوشی همراه و یا کامپیوتر شخصی پاسخگوی مشتریان باشد.

انارتل فقط همین امکانات را دارد؟

خیر؛ شما به عنوان مدیر مجموعه خود تمام کارمندان خود را زیر نظر بگیرید؛ از میزان فعالیتشان تا طرز بیان و برخورد آنها با مشتری. گاهی نیاز است کنفرانس یا جلسه ای برقرار کنید ولی جمع کردن همه در یک اتاق کاری مشکلی است، بخصوص که در شرایط فعلی کرونا بهتر است در فضای بسته جلسه نگیرید. پس با مرکز تلفن ابری با تمام کارمندان یا مدیران خود با بهترین کیفیت صدا و تصویر جلسه بگذارید. حتی اگر کارمندانتان در سفر یا مرخصی هستند می توانند در سفر و یا منزل شنونده صحبت های شما باشند.

چرا باید مرکز تلفن ابری بگیرم؟

امروزه هزینه های بالای سخت افزارهای کامپیوتری معضل قابل توجهی برای کسب و کار ها است. از طرفی با اولین مشکل فنی که برخورد می کنید باید مجددا هزینه ای برای برطرف ساختن این مشکل طرف کنید تا یک متخصص سخت افزار به محل کسب و کار شما مراجعه کند. اما اگر شما به جای خرید سخت افزار از فضای ابری یا سرور ابری که توسط خود شرکت در اختیار شما قرار داده می شود استفاده نمایید. با هزینه ای کمتر، نه تنها همه آن امکانات مربوط سرور فیزیکی را دارید؛ بلکه در صورت برخوردن به مشکل فنی کافیست با پشتیبانی انارتل تماس بگیرید تا بدون فوتی وقت بصورت رایگان مشکل شما را برطرف کنند.

حتی برای تبلیغات به خودتان زحمت ندهید، انارتل کنار شماست

تا به حال شده است بدون اینکه افرادی را استخدام کنید در لحظه با افراد زیادی در ارتباط باشید و تبلیغ خود یا محصول ویژه ای را به گوش آنها برسانید.

شاید شما همچنان به روش سنتی عمل می کنید و بروز شدن و پیشرفت سریع از اولویت های اصلی شما نیست. امروزه عقب ماندن از تکنولوژی یعنی شکست و نزول فروش یا شکست کسب و کار شما. پس پیشنهاد میکنیم ادامه  این مقاله را بخوانید تا از رقبای خود عقب نمانید البته اگر تا به الان عقب نمانده باشید.

به تنهایی با یک کلیک با چند مشتری صحبت کنید!

چقدر هزینه باید پرداخت کنید؟ چند نفر را باید استخدام کنید؟ تا اتمام تبلیغات و دیدن نتیجه آن چند روز باید صبر کنید؟

برای جواب به این سوال دو راهکار موجود است:

  • راهکار اول: راه حل انارتل
  • راهکار دوم: راه حل سابق خودتان

اگر این سوال را از ما بپرسید میگوییم برای تبلیغات به جای استخدام چندین نفر، بیمه کردن آنها و مشاهده خستگی افراد در سومین یا چهارمین تماس کافیست رباتی را با هزینه کمتر به نام پیام صوتی انبوه که جزئی از خانواده انارتل می باشد را استخدام کنید.

کافیست متن سناریو صحبت با مشتری خود را همانطور که دوست دارید بنویسید و از تمام فیلتر های اصول روانشناسی تبلیغات، فن بیان و … رد کنید تا بهترین سناریو برای تمام مخاطبین خود آماده کنید و بفرستید؛ تا گوشی تک تک آنها زنگ بخورد و بعد از پاسخ دادن، پیام شما را بشنوند.

با انارتل تماس برقرار کنید تا کارشناسان ما تمام جزئیات را رایگان در اختیارتان قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز