خبرگزاری کار ایران

کاهش نگرانی شما با تست کرونا در منزل

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۳۶

آیا می‌دانید که تست کرونا علاوه ‌بر اینکه یکی از تست‌های ضروری در این ایام شیوع بیماری مهلک کرونا شناخته شده است یکی از پرهزینه‌ترین تست‌های تشخیصی بشمار می‌رود؟

امروز دغدغه دیگری که هموطنان عزیزمان دارند مسئله هزینه بالای انجام تست کرونا می‌باشد. اما هوم کا این نگرانی شما شهروندان عزیز ساکن در تهران را برطرف می‌کند. کافیست برای انجام تست کرونا در منزل با ما تماس بگیرید.

با استفاده از تست کرونا در منزل علاوه‌بر اینکه شما می‌توانید از خدمات تست کرونا بیمه کوثر بهرمند شوید می‌توانید برای سفر خود به ترکیه یا دیگر کشورها خدمات تست را در منزل دریافت نمایید. طرح تست کرونا بیمه کوثر در هوم کا اجرایی شده است و هم‌اکنون هموطنان و شهروندان عزیز تهرانی می‌توانند تنها با تماس با واحد هوم کا و یا ارتباط گرفتن با ما از طریق آدرس وبسایت www.homeca.ir از شرایط تست کرونا بیمه کوثر مطلع شوند.

خدمات تست کرونا در منزل

مجموعه خدمات درمانی و پزشکی هوم کا یکی از اولین گروه‌های خدمات درمانیست که جهت تسهیل روند درمان و برخورداری شهروندان تهرانی عزیز از خدمات تست کرونا در منزل و کاهش هزینه‌ها از طرح‌های بیمه‌ای که در این زمینه اختصاص یافته‌اند استقبال و پشتیبانی می‌کند. همانطور که میدانید کووید ۱۹ با سرعت زیادی در حال شیوع است و تاکنون جان بسیاری را گرفته.

این بیماری علاوه‌بر اثرات مخرب جانی در جوانب دیگر زندگی افراد نیز موثر بوده و اثرات بدی از خود برجای گذاشته. بنابراین در این برهه شرکت‌های بیمه نیز تلاش می‌کنند با ارائه طرح‌های بیمه‌ای در جهت افزایش سلامت عمومی جامعه نقشی موثر و مثبت ایفا کنند. یکی از شرکت‌های بیمه‌ای که امروز طرف قرار داد با هوم کا نیز هست بیمه کوثر می‌باشد.

طرح‌های بیمه‌ای که بیمه کوثر برای مشترکین خود در نظر گرفته است متفاوت است و شما با توجه به تست کرونایی که انجام می‌دهید مشمول بیمه کوثر خواهید شد.

تست کرونا در منزل به روش سرولوژی

  • در این روش تشخیص ویروس فعال غیرممکن است.
  • با انجام این تست مشخص می‌شود که در خون شما آنتی بادی کرونا وجود دارد یا خیر. چراکه در صورتی که شما مبتلا شده باشید و بهبود هم یافته باشید بدنتان آنتی بادی تولید خواهد کرد، که با انجام این تست قابل تشخیص خواهد بود.
  • متخصصین با بررسی نمونه بزاقی که از شخص گرفته می‌شود می‌توانند عدم بیماری و یا بیمار بودن شخص را تشخیص دهند.

تست کرونا در منزل به روش PCR

  • از روش متداول‌ترین روش تشخیص بیماری کووید ۱۹ می‌باشد.
  • با انجام این تست ویروس فعال شناسایی خواهد شد.
  • این تست فاقد درد است با استفاده از سواپ پنبه‌ای که در بینی قرار می‌گیرد، صورت می‌پذیرد.
  • در صورتی که تست ابتلا را گزارش نکند اما علائم بیشتری ظهور کنند لازم است بیمار مجددا تست کرونا را انجام دهد.

تست کرونا پرواز ترکیه

در دوره‌ای که ایران درگیر بیماری و ویروس مهلک کروناست با وجود همه گیری جهانی این ویروس بسیاری از کشورها و بخصوص کشورهای همسایه همچون ترکیه و برخی از ایرلاین‌ها جهت پذیرش و جابجایی مسافران ایرانی محدودیت‌هایی را در نظر گرفته‌اند که برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ می‌باشد.

از جمله خطوط هواپیمایی ایران می‌توان به هواپیمایی ایران ایر اشاره کرد که امروز برای جابجایی مسافرین ایرانی انجام تست کرونا را الزامی اعلام کرده است. بنابراین اگر قصد سفر به کشورهای دیگر همچون ترکیه را دارید لازم است که تست کرونا پرواز ترکیه را انجام دهید. برای انجام تست کرونا پرواز ترکیه لازم است به مراکز تشخیصی مراجعه کنید. ممکن است انجام و پاسخ گرفتن از مراکز تشخیصی در تهران مدتی زمان ببرد و شما فرصت کافی را نداشته باشید در اینصورت پیشنهادی برای شما داریم.

درصورتی که نیاز به انجام تست کرونا پرواز ترکیه دارید و فرصت کافی برایتان باقی نمانده می‌توانید از خدمات تست کرونا در منزل هوم کا استفاده کنید. کافیست جهت رزرو وقت تست کرونا در منزل از طریق آدرس وب سایت www.homeca.ir و یا شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ با مرکز هوم کا تماس بگیرید

کاهش نگرانی شما با تست کرونا در منزل

شرایط انجام تست کرونا برای پرواز در منزل

  • ابتدا با مرکز هوم کا تماس بگیرید و وقت انجام تست کرونا را هماهنگ کنید.
  • زمان مراجعه متخصصین آزمایشگاهی هوم کا در منزل یا محل کار آماده انجام تست باشید.
  • پس از انجام تست نمونه به آزمایشگاه منتقل خواهد شد.
  • نتیجه تست پس از بررسی به اطلاع شما خواهد رسید.

ریسک ابتلا به کووید ۱۹ در چه گروه‌هایی بالاتر است؟

بصورتت کلی این ویروس می‌تواند تمام گروه‌های سنی را مبتلا کند اما در برخی از افراد با شرایط ویژه ریسک بالاتری تخمین زده می‌شود:

  • افرادی که قصد سفر دارند و یا از سفر برگشته‌اند.
  • اگر در منزل فردی به کووید ۱۹ مبتلا باشد احتمال ابتلای دیگر افراد خانواده نیز بالاست و ممکن است سایرین بدون علامت باشند. این افراد در این دوره می‌توانند نقش ناقل را داشته باشند.
  • سالمندان بالای ۷۰ سال که مبتلا به بیماری‌هایی همچون ام اس و بیماری‌های تنفسی و دیابت هستند.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خاص.
  • افراد با سطح ایمنی پایین.

چرا مراجعه به مراکز بیمارستانی و تشخیصی جهت انجام تست کرونا پرواز ترکیه توصیه نمی شود؟

  • هوم کا به شما پیش از اینکه علائم خفیف و یا شدیدی را در خود دیده باشید توصیه نمی‌کند که به بیمارستان و یا مراکز تشخیصی جهت انجام تست کرونا پرواز ترکیه مراجعه کنید چراکه شما قصد سفر دارید و پاسخ تست در مراکز تشخیصی مستلزم صبر چند روزه است.
  • دلیل دوم این است که شما بدون هیچگونه علامتی و در سلامت به مراکز درمانی جهت انجام تست مراجعه می‌کنید که در شرایط فعلی مرکز شیوع بیماری بشمار می‌روند بنابراین امکان دارد در این مراجعه شما مبتلا شوید.
  • دیگر دلیل عدم توصیه ما این است که سنگینی ترافیک انسانی و خودروها ممکن است زمان زیادی از شما جهت انجام تست کرونا بگیرید، بنابراین علاوه‌بر اتلاف وقت در معرض خطر ابتلا به ویروس نیز خواهید بود.
  • با مراجعه به آزمایشگاه‌ها شما برای انجام تست قیمت مصوبی را دریافت نمی‌کنید بنابراین ممکن است هزینه بالاتری بپردازید اما با انجام تست کرونا در منزل می‌توانید از خدمات بیمه تکمیلی همچون طرح تست کرونا در منزل با بیمه کوثر بهرمند شوید.

شما می‌توانید خدمات تست کرونا را در منزل و تحت پوشش بیمه دریافت نمایید، کافیست با هوم کا تماس بگیرید و جهت رزرو تست کرونا در منزل اقدام نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز