خبرگزاری کار ایران

فروشگاه افشار هوم نماینده برترین برندهای لوازم خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۷۶۲

فروشگاه لوازم خانگی افشار دارای ۳۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش لوازم خانگی ، صوتی و تصویری است که نماینده رسمی معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی نیز می باشد. این مجموعه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به کاربران این امکان را می دهد تا در سراسر کشور محصولات خود نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نموده و از مشاوره پیش از خرید و آموزش های آنلاین این مجموعه بهره مند شوند.

این فروشگاه نماینده فروش پاکشوما، سامسونگ ، ال جی ، دوو ، اسنوا ، کندی ، زیرووات ، کرال ، جنرال آدمیرال ، لوفرا ، لوکاتی ، آلتون ، بوش ، بست ، نوژن ، ایکس ویژن ، هیمالیا ، دیپوینت ، دونار ، التتو ، نیکسان و....) است و تمامی محصولات این شرکت های ایرانی و خارجی را بهترین قیمت عرضه می کند.

سابقه فعالیت فروشگاه افشار هوم

مجموعه افشار هوم از سال ۱۳۶۸ در شهر کرج (استان البرز) شروع به کار کرده است و بر اصول مشاوره صادقانه ، رضایت مشتری در خرید ، پشتیبانی و حمایت از مصرف کننده پس از خرید کالا پایبند است.

برای بررسی و مقایسه محصولات ، بررسی شرایط اقساط ، مشاهده ویدیو ها و مقاله های آموزشی میتوانید وارد وب سایت فروشگاه شده و یا با تماس با مجموعه افشار هوم از امکان مشاوره رایگان بهره مند شوید.

نحوه پرداخت محصولات در خرید نقدی برای استان های البرز و تهران به صورت آنلاین و درب منزل و برای سایر شهرستان ها فقط به صورت پرداخت آنلاین و از طریق درگاه های رسمی میباشد.

 

چطور به افشار هوم اعتماد کنم؟

  • دارای ۳۲ سال سابقه فعالیت
  • نماد اعتماد الکترونیک ( اینماد ) فعال و بدون شکایت
  • وجود فروشگاه حضوری
  • امکان پرداخت درب منزل ( بعد از تحویل کالا )
  • درگاه های پرداخت بانکی مستقیم
  • ضمانت اصالت کالا
  • ضمانت عودت وجه در صورت مغایرت کالای درخواستی و ارسالی

خرید اقساطی لوازم خانگی

امکان خرید اقساطی محصولات بدون محدودیت برند و محصول ، در بازه ی زمانی ۲۴ و ۳۶ ماهه ، اعتبار سنجی آنلاین و امکان خرید اقساط در شهرستان ها از دیگر مزیت های فروشگاه افشار هوم میباشد. که حهت اطلاعات بیشتر می توانید به بخش فروش اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی افشار هوم مراجعه نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی افشار هوم به آدرس www.afsharhome.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز