خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مرکز تماس و voip با استفاده از خدمات مرکز تلکام ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۵۷

راه اندازی مرکز تماس و ویپ با استفاده از خدمات مرکز تلکام ایران

متا دیسکریپشن: مرکز تلکام ایران به عنوان یک شرکت دانش بنیان می تواند راه اندازی مرکز تماس و ویپ شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

راه اندازی مرکز تماس و ویپ برای بسیاری از شرکت‌ها حیاتی است و نقش شریان‌های ارتباطی شرکت را بر عهده دارد. حفظ ارتباط بین کارمندان می‌تواند فرایندهای کاری را ساده‌تر کند و از طرفی دیگر حفظ ارتباط بین کارمندان و مشتریان هم می‌تواند مشتریان وفادار بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک سعی می‌کنند با راه اندازی مرکز تماس خود ارتباط  خود را با مشتریان حفظ کنند. مرکز تلکام ایران به عنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه راه اندازی انواع مرکز تماس و ویپ می‌تواند در ایجاد شبکه سازمانی شرکت به شما کمک کند. در ادامه این نوشته به بررسی خدمات مرکز تلکام ایران خواهیم پرداخت. اما قبل از آن لازم است که با مرکز تماس و ویپ آشنا شویم.

مرکز تماس چیست؟

مرکز تماس یا کالسنتر مجموعه‌ یکپارچه‌ای از سخت افزار و نرم افزار است که به شما این اجازه را می‌دهد که تماس‌های ورودی و خروجی خود را مدیریت کنید. در واقع مرکز تماس مجموعه‌ای از خدمات را در اختیار شما قرار خواهد داد به صورتی که به راحتی می‌توانید کنترل کاملی روی تماس‌های خود داشته باشید. مرکز تماس معمولا امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری را برای شما فراهم می‌کند. مرکز تماس‌ها معمولا قابلیت شخصی سازی دارند و می‌توانید برخی از امکانات مورد نیاز خودتان را به صورت جداگانه به آن‌ها اضافه کنید.

Voip  چیست؟

ویپ یک مرکز تماس پیشرفته است که امکان برقراری تماس صوتی و تصویری بر بستر شبکه را در اختیار ما قرار می‌دهد. voip علاوه بر سادگی و راحتی از امنیت بسیار بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند بسیاری از نیازهای درون سازمانی شما را برطرف نماید. برای مثال به کمک ماژول‌های ویپ به راحتی می‌توانید هر خدمت دیگری را به مرکز تماس تحت شبکه خود اضافه کنید.

خدمات مرکز تلکام ایران

مرکز تلکام ایران علاوه بر ارائه انواع مرکز تماس، خدمات متنوع و مفیدی را به کاربران خود ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند کسب و کار خود را به شیوه موثرتری مدیریت کنید. در همین راستا به معرفی مهم‌ترین خدمات مرکز تلکام ایران خواهیم پرداخت:

1-    خدمات passive شبکه

خدمات پسیو شبکه عبارت است از ایجاد زیرساخت‌ها و ایجاد ستون فقرات شبکه. خدمات پسیو شامل کابل کشی، راه اندازی سخت افزارهای مورد نیاز شبکه از جمله تجهیزات مرکز تماس و دوربین‌های مدار بسته می‌باشد. بنابراین لازم است استانداردهای لازم را به صورت کامل رعات کنید تا در صورت بروز مشکل سیستم شما دچار اشکال نشود و به راحتی بتوانید هم مشکل را پیدا کنید و هم آن را رفع کنید. هر چند در ابتدا این فعالیت‌ها ساده به نظر می‌رسد و بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند که آن را خودشان انجام دهند. اما خدمات پسیو شبکه به مهارت بسیار بالایی نیاز دارد.

2-     خدمات اکتیو شبکه

پس از ایجاد ساختارهای پسیو شبکه نیاز است که ساختارهای اکتیو هم با این ساختارها ایجاد شود. خدمات اکتیو شبکه شامل کانفیگ سیستم‌های نرم افزاری و ایجاد ارتباط صحیح بین اجزای پسیو شبکه برای برقراری ارتباط می‌باشد. از این جهت خدمات اکتیو را می‌توان مهم ترین بخش یک شبکه دانست. در صورتی که خدمات پسیو و اکتیو به خوبی با هم یکپارچه نشوند، نمی‌توانند نیازهای یک شبکه را به درستی رفع کنند. به همین جهت لازم است که خدمات پسیو و اکتیو خود را به یک شرکت برون سپاری کنید.

راه اندازی مرکز تماس و voip با استفاده از خدمات مرکز تلکام ایران

3-     پشتیبانی و نگهداری شبکه

راه اندازی مرکز تماس و ویپ تازه اول راه است و نیاز است که تیمی متخصص در کنار خود داشته باشید تا بتوانند در صورت بروز هر مشکلی به راحتی و در کمترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را حل کنند. پشتیبانی و نگهداری شبکه یک کار تخصصی است و بهتر است این خدمات را برون سپاری کنید تا یک تیم مجرب آن برا برای شما انجام دهد. انواع ارتباط بین شبکه‌ای وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود را دارند که بدون اشراف کامل بر این ویژگی‌ها برای پشتیبانی و نگهداری شبکه با مشکل روبرو خواهید شد. مرکز تلکام ایران سعی می‌کند با پشتیبانی از انواع شبکه و مرکز تماس، بهترین خدمات را به شما ارائه کند.

4-     وب فون

فون وب یک ماژول ویپ تحت وب است که امکان برقرای تماس‌های صوتی و تصویری بر پایه ویپ را برای ما فراهم می‌کند. از آنجایی که وب فون یک نرم افزار تحت وب است به هیچ سیستم عامل یا مرورگر خاصی وابسته نیست و در تمامی سیستم عامل‌ها و همچنین مرورگرها به خوبی کار خواهد کرد. استفاده از وب فون برای شرکت‌هایی که سیستم دورکاری دارند، بسیار مفید خواهد بود. وب فون نسبت به هارد فون و سافت فون آزادی بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های معروف در حال حرکت به سمت وب فون هستند.

5-     ماژول تحلیل عملکرد کالسنتر

باید بدانیم هر چیزی که قابل ارزیابی نباشد، قابلیت بهبود هم نخواهد داشت. در مورد مرکز تماس و سیستم ویپ هم همین گفته صدق می‌کند. به همین دلیل لازم است که عملکرد کالسنتر خود را از طریق ابزارهای دقیق مورد سنجش قرار دهید و در صورتی که عملکرد آن مطلوب نباشد، عوامل مخرب را حذف کنید. ماژول تحلیل عملکرد کالسنتر یک ماژول است که اطلاعات مورد نیاز در مورد کالسنتر را جمع آوری می‌کند. با تحلیل اطلاعات جمع آوری شده می توانید نحوه خدمت رسانی و عملکرد مرکز تماس خود را متحول کنید. استفاده از این ماژول برای همه شرکت‌ها و سازمان‌هایی که از مرکز تماس استفاده می‌کنند، مفید خواهد بود. ماژول تحلیل عملکرد کالسنتر اطلاعات جامعی شامل درصد تماس‌های پاسخ داده نشده، زمان متوسط انتظار در صف، میانگین زمان رسیدگی و حضور یا عدم حضور اپراتور را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. بررسی این اطلاعات می‌تواند در بهبود عملکرد مرکز تماس شما بسیار تاثیر گذار باشد.

6-     ماژول نظارتی یا شنود مرکز تماس

شاید شما هم با دیدن این عنوان به فکر کارهای پلیسی و جاسوسی افتاده باشید، اما در واقع باید بیشتر به آموزش و ارزیابی عملکرد اپراتورهای مرکز تماس خود بیفتید. به کمک ماژول نظارتی مرکز تماس، می‌توانید در حین تماس مشتری با اپراتور به صورت زنده مکالمات آن‌ها را مانیتور کنید. همچنین در همین زمان می‌توانید به صورت یکطرفه با اپراتور وارد مکالمه شده و موارد مهم را به اپراتور اطلاع بدهید. به این ترتیب بدون اینکه مشتری متوجه شود، به راحتی می‌توانید اطلاعات درست را در اختیار اپراتور قرار دهید. این ویژگی مخصوصا در زمان آموزش به افراد تازه کار، بسیار مفید خواهد بود و می‌تواند تا حد زیادی از بروز مشکلات بعدی جوگیری کند. استفاده از ماژول شنود در کنار ماژول وب فون باعث بهبود  کیفیت خدمات شما خواهد شد.

راه اندازی مرکز تماس و voip با استفاده از خدمات مرکز تلکام ایران

7-     ماژول دفترچه تلفن هوشمند

جمع آوری اطلاعات مرتبط با هر مشتری یکی از کارهایی است که می‌تواند در تعیین استراتژی بازاریابی به شما کمک کند. جمع آوری این اطلاعات تا قبل از این جزو سخت‌ترین کارهای ممکن بود. اما با معرفی دفترچه تلفن هوشمند مرکز تلکام ایران به راحتی می‌توانید بسیاری از اطلاعات مشتری را در یک پلتفرم واحد در اختیار داشته باشید. دفترچه تلفن هوشمند یک نرم افزار تحت وب است که می‌توانید اطلاعات هر مشتری را به صورت جداگانه در آن ذخیره کنید. در این حالت به محض اینکه مشتری دوباره تماس بگیرد، اطلاعات کلی و تاریخچه‌ای از تماس‌های قبلی او با اپراتورها در اختیار اپراتور قرار می‌گیرد. به این ترتیب اپراتور می‌تواند بر اساس داده‌های قبلی مکالمه را با فرد ادامه دهد. مهم‌ترین ویژگی ماژول دفترچه تلفن هوشمند این است که اجازه ذخیره و دانلود مکالمات قبلی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

8-     ماژول فکس

اگر فکر می‌کنید که ویپ فقط برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری کاربرد دارد، سخت در اشتباه هستید. به کمک ماژول فکس سرور می‌توانید به راحتی فکس‌های ورودی و خروجی خود را مدیریت کنید. ماژول فکس سرور قابلیت ارسال و دریافت فکس در داخل و خارج از سازمان را دارد. ماژول فکس سرور هم یک پنل تحت وب دارد که به راحتی روی انواع سیستم ویپ و حتی مرکز تلفن‌های آنالوگ پیاده سازی می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از ماژول فکس سرور دیگر به تجهیزات قدیمی مانند دستگاه فکس، کاغذ و پرینتر نیازی نخواهید داشت. همچنین استفاده از این نرم افزار باعث می‌شود که در وقت و زمان شما به شدت صرفه جویی به عمل بیاید. از طرفی دیگر با استفاده از ماژول فکس سرور خوانایی فکس شما بالاتر خواهد رفت.

مرکز تلکام ایران ارائه کننده طرح‌های سازمانی و یکپارچه اتوماسیون

مرکز تلکام ایران به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان در زمینه خدمات مخابراتی آماده است که اطلاعات و دانش به روز خود را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی قرار دهد. همه موراد بیان شده در بالا تنها گوشه‌ای از خدمات مرکز تلکام ایران است و نمی‌توان تمامی خدمات این شرکت را در یک نوشته نقد و بررسی کرد. به همین دلیل توصیه می‌کینم با مراجعه به سایت https://ahg-telecom.com/ با خدمات این شرکت بیشتر آشنا شوید و یا با شماره 54416140-02 تماس بگیرید تا تیم متخصص این شرکت شما را راهنمایی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز