خبرگزاری کار ایران

طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی در گروه صنایع استواری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۰۷

ماشین لباسشویی صنعتی

لوازم برقی کره‌ای، استفاده از اینورترهای کره ای ال جی ، استفاده از بوش استیل در قسمت کاسه نمدها برای استحکام بیشتر و پوسیده نشدن در مقابل مواد خورنده و آب ، بلبرینگ ها زاپن میباشند ، استفاده از موتور موتوزن تبریز در کلیه مدل ها ، سبد پانچ لانه زنبوری حباب دار برای شویندگی بهتر و کف سازی بیشتر ،نیاز به شست و شو با ماشین لباس شویی گسترش پیدا کرد زیرا انسان ها با دو مشکل عمده مخصوصا در جاهای بزرگ مواجه شدند.

اول حجم بالا و زیاد از لباس ها و پارچه های کثیف و مورد دوم بزرگ بودن برخی از پارچه ها و چیزهایی که می خواستیم شسته شوند. از این رو ورژنی بزرگ تر از ماشین لباسشویی صنعتی برای  این کار ایجاد و اختراع شد. تحت عنوان ماشین لباسشویی صنعتی

پاکیزگی در جوامع امروزی حاصل ماشین لباسشویی صنعتی

یکی از مشکلاتی که طی گذشته زمان راحت تر حل شد و این راحتی باعث شد که بسیار به آن وابسته شویم. مشکل نظافت و به طور اختصاصی شستشوی لباس ها بود. با به وجود آمدن لباس شویی دیگر کسی در فکرش هم رغبت نمی کند با آب سرد و گرم و دستی سراغ شستن لباس ها برود.

اما این نیاز گسترش پیدا کرد زیرا انسان ها با دو مشکل عمده مخصوصا در جاهای بزرگ مواجه شدن. اول حجم بالا و زیاد از لباس ها و پارچه های کثیف و مورد دوم بزرگ بودن برخی از پارچه ها و چیزهایی که می خواستیم شسته شوند.

این ماشین لباسشویی صنعتی بسیار در جاهایی که حجم بالایی از لباس و  پارچه دارند مورد استفاده است. مثل بیمارستان ها و رستوران ها و … البته فروش ماشین لباسشویی صنعتی به افرادی که می خواهند خشک شویی داشته باشند نیز صورت می گیرد. زیرا اصلی ترین ابزار کار آن ها همین ماشین لباسشویی صنعتی  است.

ماشین لباسشویی صنعتی 

ممکن است شما به دنبال جایی باشید تا بتوانید ماشین لباسشویی صنعتی را به راحتی و با قیمت مناسب بخرید. بنابراین لازم است بدانید که برای پر  چه چیزهایی دریافت می کنید که  اصلا ارزش خرید داشته  باشید. یکی از مواردی که پاسخ به این سوال می شود داد این است که ساخت ماشین لباسشویی صنعتی و همچنین تولید ماشین لباسشویی صنعتی در مدل های مختلف صورت میگیرد.

در کلام بهتر یک نوع ماشین لباسشویی صنعتی فقط تولید نمی شود و چون این ماشین ها تنها جنبه صنعتی و به نوعی تنها و تنها به منظور انجام گرفتن کار صورت می گیرد از این و تفاوت آن ها را می توان در اندازه و میزان مصرف آب و برق آن دانست. البته چیزهای دیگر که در فروش ماشین لباسشویی صنعتی بیان می شود مانند هر وسیله دیگر نیز مهم است. مانند خدمات پس از فروش و گارانتی و غیره. اما به نظر آن چیزی که در ابتدا مهم است این که بدانید این ماشینی که به دنبال خرید آن هستید برای رفع چه میزان از نیاز شما مناسب است.

تولید ماشین لباسشویی صنعتی

به کلام بهتر بر اساس نیاز خودتان سراغ ماشین لباسشویی صنعتی بروید. بعد از این که دانستید کدام مدل و با چه اندازه حجم ماشین لباس شویی راحت تر هستید سراغ مدیریت میزان مصرف بروید.

زیرا در ذات این ماشین ها پر مصرفی وجود دارد هم از نظر آبی هم از نظر برقی. از این رو هم برای صرفه جویی در هزینه و هم برای کمک به مشکلات کمبود منابع در کشور لازم است که سعی کنید سراغ کم مصرف ترین این ماشین لباس شویی ها بروید. که البته ممکن است کمی گران تر از بقیه مدل ها محاسبه شود. اما در طولانی مدت چند برابر میزان مابه تفاوتی که برای خرید آن پرداخت شده را با صرفه جویی در انرژی به صاحب خود بر می گرداند.

دستگاه خشکشویی

دستگاه خشکشویی صنعتی برای پردازش موثر مقادیر زیادی از مواد فله ای که به سطح رطوبت کاهش یافته نیاز دارند ، استفاده می شوند. بسته به میزان و ترکیب مواد مورد نیاز برای خشک کردن ، ماشین خشک شویی صنعتی دارای مدل های مختلفی هستند که به طور خاص برای نوع و مقدار مواد مورد پردازش مشخصی طراحی شده اند.

خشک کن های مایع ، خشک کن های دوار ، خشک کن های تختخواب شونده ، خشک کن های رسانا ، خشک کن های همرفت ، خشک کن های دارویی ، خشک کن های تعلیق / تخمیر ، خشک کن های تختخوابی یا خشک کن های TORBED و خشک کن های پراکنده از رایج ترین انواع تجهیزات خشک شویی هستند. فاکتورهای مختلفی در تعیین نوع صحیح خشک کن برای هر کاربرد خاص در نظر گرفته شده است ، از جمله ماده ای که باید خشک شود ، فرایند خشک کردن ، فرایند تولید ، فرایند کیفیت نهایی محصول و فضای موجود که مواد درون انها خشک می شود.

فرایند خشک کردن با ماشین خشکشویی 

خشک کردن یک فرآیند مهم صنعتی است. سطوح مختلف دما و اصول خشک کردن در دستگاه خشکشویی اعمال می شود. رایج ترین نوع خشک کن نوعی است که در آن هوا با بخار ، گاز یا آب گرم می شود و سپس بر روی محصول مرطوب گردش می یابد. وقتی هوا رطوبت حاصل از محصول مرطوب را می گیرد ، رطوبت آن افزایش می یابد و انرژی موجود در این جریان ممکن است آن را به یک منبع گرمایی مفید تبدیل کند.

روش استاندارد این است که رطوبت را کم کنید. با یک پمپ حرارتی می توان گرما را از هوای مرطوب استخراج کرد. هوا خنک شده از رطوبت خارج می شود. گرمای استخراج شده می تواند دما را افزایش دهد و می تواند برای گرم کردن ماشین خشک شویی استفاده شود.

بنابراین ، استفاده از پمپ حرارتی به دو منظور انجام می شود – گرم کردن ماشین خشک شویی و رطوبت زدایی و گردش مجدد هوا. خشک شدن با کمک پمپ حرارتی می تواند بازده بالایی داشته باشد.

کاربرد ماشین خشکشویی

ماشین خشک شویی صنعتی معمولاً در بسیاری از موارد کاربردهای فرآوری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. خشک کن های صنعتی باید به دقت طراحی شوند تا خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی یا بیولوژیکی مواد تغییر نکند و بر آنها تأثیر نگذارد ، زیرا دستگاه خشکشویی صنعتی به انواع مختلف با مشخصات مختلف ساخته می شوند ، ساخت تجهیزات خشکشویی دارای روند خاص و کاملا صنعتی انجام می گیرد.

ما بیش از چندین سال تجربه در زمینه کمک به انواع صنایع در زمینه طراحی ، ساخت دستگاه خشکشویی و نصب انواع مختلفی از ماشین خشک کن های صنعتی داریم. پیش نیاز کیفیت ، اندازه ، شکل و میزان رطوبت محصول نهایی خشک شده باید در نظر گرفته شود ، همچنین به عنوان تنظیمات تولید ، متداول ترین مواد ساختمانی از فولاد ضد زنگ ، الگوی مصرف انرژی نیز مشخص شده تا مشتری بتواند کیفیت دلخواه را بدست بیاورد.

ماشین خشکشویی صنعتی تولید شده با زمان پاسخ سریع و کنترل شده برای از بین بردن آب / رطوبت کارآمد ، موثر و قابل کنترل است. طیف وسیعی از ماشین خشک شویی صنعتی داریم که می تواند متناسب با کاربردهای مختلف در صنایع مختلف مانند شیمیایی ، دارویی ، غذایی مورد استفاده قرار گیرد.

هم چنین در مواردی هم چون بخش های هواپیمایی ، نفت و گازها ، چوب ، تولید کاغذ ، سرامیک و موارد دیگر از دستگاه خشکشویی استفاده می شود. تخصص در طراحی ، ساخت و نصب انواع تجهیزات خشکشویی صنعتی به شکل تخصصی و عمومی است که به راحتی این نوع دستگاه ها در کاربردهای مختلف صنعتی قابل استفاده هستند.

اشکال و اندازه های مختلف دستگاه خشکشویی 

ماشین خشکشویی در مقیاس آزمایشگاهیی 

ماشین خشکشویی در مقیاس آزمایشگاهی برای تولید کم آزمایشگاهی مناسب هستند. برای تأمین نیاز به این خشک کن های صنعتی در مقیاس آزمایشگاهی و آزمایشی،کاربردهای معمول این نوع دستگاه در مقیاس آزمایشگاهی عبارتند از:

آزمایشات و آزمایشگاه ها

تولید مقدار کم

فرآوری مواد شیمیایی

گرم کردن

پردازش دما

طراحی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی در گروه صنایع استواری

پرس اتو

اتو پرس خشکشویی

بالشت بالا ازجنس آلومینیوم بوده و بالشت پایین از جنس چدن میباشد، بالشت ها با داشتن سطح پهن برای اتو کاری بهتر تعبیه شده اند ، دارای سر شانه و 3 پدال در پایین میباشد.

نصب و راه اندازی پرس اتو

ابتدا بخار را به ورودی پرس در سمت راست با یک شیر وصل می نمائیم.

در قسمت خروجی یک شیر برای آبگیری و یک تراپ برای عملکرد بیشتر و خیس نشدن پنبه استفاده میکنیم.

در پایان میز و سرشانه را متصل میکنیم.

در بالا یک پدال برای بخار بالشت آلمینیومی تعبیر شده که با فشار دادن آن بخار از بالا خارج شود.

در قسمت پایین ۳ پدال وجود دارد که که به ترتیب از سمت چپ اولین پدال خشک کن می باشد.

این پدال برای رطوبت زدائی در هنگام اطو کاری و خشک کردن لباس کارائی دارد.

سومین پدال به بخار بالشت پایین می باشد.

نکته1 : برای عملکرد بهتر کراپ و پرس ابتدا بخار را باز میکنیم و شیر تخلیه را نیز باز میگذاریم تا آب داخل پرس کاملا خارج شود و بعد از اتمام آبگیری شیر تخلیه را میبندیم در حین کار اگر باز هم  پرس اتو آب داد باید پرس را تخلیه کرد.

2- برای داغ بودن بالشت هاست و باید در حین کار احتیاط لازم را داشت

3- در میز های MDF از ریختن آب بر روی میز جدا خودداری فرمائید

4- هر ماه قطعه پرس را روغن کاری کرده و روغن کمپرس را چک نمائید

5- پنبه را هر سه ماه یک بار تعویض نمایید 

 

آدرس :تهران – شهرری – کیلومتر 11 جاده ورامین – قلعه نو – شهرک صنعتی عشق آباد – کوچه پنجم – پلاک 42 

تلفن : 36695438 021 – 36695388 021

 

فاکس : 36695437 021

تلفن همراه : 09121230546

تلفن همراه : 09191785532

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز