خبرگزاری کار ایران

راه حل اصلی جلوگیری از شکست کسب و کار خود در سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۰۶

امروزه کسب و کارها همگی به دنبال راه اندازی سایت هستند و اکثر فروشگاه های فیزیکی در حال تبدیل شدن به فروشگاه اینترنتی هستند و شما اگر در این فضا حضور نداشته باشید نابود خواهید شد، فروشگاه‌های اینترنتی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

این فروشگاه ها به دو دلیل اصلی است که بسیار پر اهمیت شدند، دلیل اول این است که مردم دیگر برای خرید محصولات مورد نیاز خود حوصله سختی و ترافیک ندارند و می خواهند خیلی ساده خرید های خود را انجام دهند دلیل دوم هم این هست که صاحب کسب و کار راحت تر می تواند فروشگاه خود را مدیریت کند و فروش بیشتری هم تجربه خواهد کرد، در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما توضیحاتی درباره فروشگاه های اینترنتی دهیم و بتوانید با استفاده از این فروشگاه ها روند فروش خود را متحول کنید.

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

خیلی خب شاید این سوال ذهن شما هم درگیر کرده باشد که اصلا چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشید، شما قبل از هرچیزی باید در نظر داشته باشید که فروشگاه های اینترنتی مزیت های بسیار زیادی برای شما دارد اما به شرطی که شما فروشگاه اینترنتی خوبی داشته باشید و به صورت اصولی و حرفه ای  فروشگاه اینترنتی شما طراحی شده باشد اما در غیر این صورت شما نمی توانید موفق شوید، البته نگران نباشید ما در انتها مقاله به شما توضیح خواهیم داد چطور می توانید یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای داشته باشید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که شما باید فروشگاه اینترنتی داشته باشید این است که فروشگاه های اینترنتی به صورت برد برد است و هم شما سود خواهید کرد و هم مشتریان شما!! افراد زیادی هستند که از خرید کردن حضوری دوری میکنند به دلیل اینکه شما برای خرید حضوری باید زمان بگذارید به بازار ها مراجعه کنید و بعد از کلی وقت تلف کردن تازه می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید همین خیلی افراد را اذیت میکند.

اما در فروشگاه های اینترنتی اینطور نیست و شما می توانید خیلی ساده محصولات را قرار دهید و کاربران به راحتی می توانند محصول را در دسترس خود داشته باشند و خرید خود را از شما انجام دهند تا شما محصول را برای آنها ارسال کنید.

برخی از مزیت های فروشگاه اینترنتی

خیلی خب در این بخش با ما همراه باشید تا برخی از مزیت های بسیار ویژه فروشگاه اینترنتی را معرفی کنیم تا بیشتر با این فروشگاه های بسیار عالی آشنا شوید و در نهایت هم تصمیم بگیرید برای خود یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و یا خیر.

دسترسی 24 ساعته

شما می توانید با داشتن یک فروشگاه اینترنتی به صورت 24 ساعته و در هر 7 روز  هفته فعالیت داشته باشید و اصلا تعطیلی نداشته باشید، این باعث می شود که مشتریان هر زمان که خواستند محصولی را از شما خریداری کنند و در نهایت هم شما فروش بیشتری خواهید داشت.

عدم محدودیت جغرافیایی

شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا از نظر مکانی هیچ محدودیتی ندارید و می توانید به کل دنیا محصول ارائه دهید و هر کسی از هرجایی می تواند فروشگاه شما را مشاهده کند و محصولات مورد نیاز را از شما خریداری کند.

اما در فروشگاه فیزیکی اصلا این مزیت را ندارید و شما می توانید محصولات خود را فقط در یک محله خاص عرضه کنید و اگر کسی از محله یا شهر دیگر نیاز به محصول شما داشته باشد اصلا فروشگاه شما را نمی بیند که بخواهد به شما مراجعه کند و از شما محصولی را خریداری کند.

بدون نیاز به سرمایه

شما برای اینکه بتوانید یک فروشگاه فیزیکی برای خود راه اندازی کنید باید میلیون ها تومان هزینه کنید تا یک فروشگاه را برای خود اجاره و یا رهن کنید بعد از این مورد هم شما باید دوباره هزینه بسیار زیاد داشته باشید که محصولات خود را تامین کنید و از طریق فروشگاه آنها را به فروش بگذارید.

راه حل اصلی جلوگیری از شکست کسب و کار خود در سال 1400

اما در فروشگاه اینترنتی اصلا اینطور نیست و شما میتوانید بدون هیچگونه سرمایه اولیه فروشگاه خود را راه اندازی کنید و به سادگی فروش خود را در اینترنت آغاز کنید، البته شما فقط یک هزینه ماهیانه برای خرید هاست یا سرور دارید و یک هزینه اولیه برای طراحی سایت که اصلا زیاد نیست و نسبت به هزینه فروشگاه فیزیکی بسیار کم است و در واقع 1 صدم آن هم نخواهد بود، که در انتهای مقاله به شما توضیح خواهیم داد طراحی سایت خود را به کجا بسپارید تا هزینه بسیار مناسبی پرداخت کنید.

دسترسی به میلیون ها مشتری

امروزه اکثر افراد در دنیا بیشتر روز خود را در اینترنت هستند و در این فضا فعالیت دارند این یک فرصت بسیار عالی برای شما است و می توانید از طریق آن فروش خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید، شما اگر در اینترنت یک فروشگاه داشته باشید می توانید به میلیون ها مشتری دسترسی داشته باشید و از این طریق محصولات خود را به این افراد بفروشید.

پس این فرصت عالی را اصلا از دست ندهید و شروع کنید با داشتن یک فروشگاه اینترنتی فروش خود را تا حد بسیاری افزایش دهید.

با مزایایی که برای فروشگاه اینترنتی وجود دارد تا چند سال آینده هیچ فروشگاه فیزیکی وجود نخواهد داشت و همه افراد باید به سمت فروشگاه های اینترنتی بروند همین هم باعث میشود که اگر شما به سمت فروشگاه های اینترنتی نروید و یک سایت فروشگاهی نداشته باشید نمی توانید در فضای فیزیکی هم موفق باشید چون دیگر مردم هم از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنند.

چطور می توانیم یک سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

خیلی خب شما یا باید خودتان شروع کنید زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید و سایت خود را راه اندازی کنید و یا می توانید طراحی سایت خود را به شرکت های طراحی سایت بسپارید که با برون سپاری پروژه به این شرکت ها بسیار می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و نیاز نیست هزینه زیادی هم برای اینکار بپردازید، در واقع چون شرکت های از متخصص ها تشکیل شده اند بسیار مناسب تر هستند و می توانند به شما کمک کنند.

راه حل اصلی جلوگیری از شکست کسب و کار خود در سال 1400

سایت های فروشگاهی به نسبت سایت های شخصی و شرکتی بسیار سخت تر هستند و اگر خود شما به سراغ یادگیری طراحی سایت بروید نمی توانید از همین ابتدا طراحی سایت فروشگاهی برای خود انجام دهید و مشکلات بسیار زیادی خواهید داشت، پس بهترین گزینه برون سپاری کردن پروژه خود است که می توانید به خوبی یک سایت فروشگاهی داشته باشید و از این طریق فروش خود را تا چند برابر افزایش دهید.

طراحی سایت فروشگاهی با رویال کد

طراحی سایت فروشگاهی خود را میتوانید به رویال کد بسپارید در واقع رویال کد یک تیم بسیار حرفه ای در زمینه طراحی سایت است و می تواند به شما کمک کند که استارت آپ خود را به سایت تبدیل کنید و از این طریق فروش های بسیار زیادی را برای خود ایجاد کنید.

خدمات رویال کد

مزیت های تیم رویال کد

شما می توانید از خدمات طراحی سایت وردپرس رویال کد استفاده کنید که با هزینه بسیار مناسبی هم عرضه می شود و برای فروشگاه خود می توانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید به خوبی و با مدیریت آن به صورت اصولی فروش خود را افزایش دهید،

یکی از مزیت هایی که شما با رویال کد دارید این است که می توانید با قیمت بسیار مناسب سایت خود را سفارش دهید تا تیم متخصص رویال کد پروژه شما را با بهترین کیفیت انجام دهند، توجه داشته باشید که قیمت مناسب رویال کد به دلیل بی کیفیت بودن نیست بلکه رویال کد این تضمین را به شما خواهد داد که یک سایت بسیار حرفه ای و با کیفیت تحویل خواهید گرفت.

شما قبل از اینکه سایت خود را در رویال کد سفارش دهید می توانید از تیم رویال کد مشاروه کاملا رایگان دریافت کنید و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید، در این مشاوره رایگان می توانید تمامی سوالات خود را از این تیم بپرسید و نیاز هایی که دارید را مطرح کنید.

یکی از اصلی ترین قابلیت هایی که رویال کد نسبت به شرکت های دیگر طراحی سایت دارد این است که بعد از طراحی سایت شما یک سری راهکار برای افزایش فروش سایت به شما ارائه خواهد داد تا بتوانید روند فروش خود را متحول کنید.

سخن پایانی:

ما در این مقاله قصد داشتیم به شما توضیحاتی درباره فروشگاه های اینترنتی ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از فروشگاه اینترنتی فروش خود را در فضای آنلاین هم انجام دهید، در ادامه هم یک روش بسیار عالی برای سفارش دادن فروشگاه اینترنتی به شما ارائه دادیم که می توانید فروشگاه خود را سفارش داده و با مدیریت صحیح به یک برند اینترنتی بسیار عالی تبدیل شوید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی را نسبت به فروشگاه های اینترنتی به دست آورده باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز