خبرگزاری کار ایران

شش ماه از انتشار اولین مستند پویش نذر آرزوها می‌گذرد و این نذر انسان دوستانه در حال گسترش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۳۱۲

گروه کوچکی که به سرپرستی علی مهرآور در پویش نذر آرزوها فعالیت می‌کنند یادواره‌ای در پاسداشت شهدای گمنام جزیره کیش برگزار کرده است و محفل شعر و موسیقی رایگانی با عنوان شبی با صابر خراسانی برپا کردند.

گروه کوچکی که به سرپرستی علی مهرآور در این پویش مردمی نو پا فعالیت می کنند یادواره ای در پاسداشت شهدای گمنام جزیره کیش برگزار کرده است و محفل شعر و موسیقی رایگانی با عنوان شبی با صابر خراسانی برپا کردند. این محفل  با شعرخوانی آثار شهریار و حامد عسگری و محمد حسین ملکیان از اتفاقات نو در عرصه اجرای صحنه ای  به حساب می آمد.

مستند نوارِ خالیِ قلب سومین اثر از فعالیت های پویش نذر آرزوها بعد از رییس پلیس و مسافر به حساب می آید. نوارِ خالیِ قلب پیشکشی به شهدای سلامت است و دو کودک سندروم داون به آرزوی خود می رسند. فاطمه می خواهد دکتر شود و حسین رویای بازیگری دارد. حسین با تمرین های زیاد قرار است خودش را به بیماری می زند تا آرزوی فاطمه محقق بشود و نیز خود را به عنوان بازیگر ثابت بکند.

همچنان طراحی قصه ها و کارگردانی این سه فیلم بر عهده محسن عبدی بوده و صابر خراسانی به عنوان سفیر ، راوی این مستند هاست. این سه فیلم محصول پویش نذر آرزوها با تهیه کنندگی علی مهر آور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز