خبرگزاری کار ایران

خدمات تعمیرات مایکروفر و مایکروویو مجاز تعمیرگاه را بیشتر بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۱۷۲

در این مطلب به معرفی و بررسی ویژگی های خدمات مرکز تعمیرات ماکروفر و مایکروویو مرکز تعمیراتی مجاز تعمیرگاه در تهران و همچنین ایرادات رایج در مایکروفر ها می پردازیم.

در دنیای امروزی وجود مایکروفر در هر خانه ای امری ضروری است. اما گاهی اوقات به دلیل مشکلات فنی این دستگاه به تعمیر نیاز خواهد داشت. اگر ماکروویو شما به تعمیر نیاز دارد، می توانید از خدمات مرکز تعمیراتی مجاز تعمیرگاه استفاده کنید. در این مرکز تعمیراتی، تعمیرکاران حرفه ای و ماهر در حال فعالیت هستند و همچنین مرکز در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، پاسخگوی تماس شما خواهد بود. تنها لازم است درخواست خود برای اعزام سرویسکار متخصص تعمیرات مایکروویو، مایکروفر و سولاردام را بدهید تا در سریع ترین زمان ممکن به کار شما رسیدگی شود. 

خرابی مایکروفر، مایکروویو، سولاردام: چرا به تعمیر نیاز است؟

به دلیل مشغله های زیاد کاری و فکری مردم ترجیح می دهند در زمان خود صرفه جویی کرده و به جای گاز، غذاهای سرد یا آماده را درون مایکروویو و مایکروفر گرم کنند؛ در نتیجه وجود یک مایکروفر در هر خانه ای به امری بدیهی تبدیل شده است. اما مایکروویو نیز مانند هر وسیله دیگری، دچار نقص فنی می شود و خرابی این نوع دستگاه ها اجتناب ناپذیر است. پیشنهاد این است که اگر با خرابی و نقص آن مواجه شدید، خودتان برای تعمیر آن دست به کار نشوید و برای تعمیرات مایکروویو با نمایندگی ها یا تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.

تنها با یک تماس تلفنی با مرکز تعمیراتی مجاز تعمیرگاه، همکاران ما در کمترین زمان ممکن(حداکثر دو ساعت)، تعمیرکار حرفه ای را برای تعمیر ماکروویو در منزل یا محل درخواستی شما فرستاده و سرویس کاران بهترین خود را برای تعمیر سریع و تضمینی ارائه می نمایند. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از مشکلات فنی و خرابی مایکروویو ها در محل شما قابل تعمیر نیست و ممکن است به کارگاه منتقل شود. 

5 مورد از رایج ترین مشکلات در تعمیرات مایکروفر، مایکروویو و سولاردام

1. از کار افتادن دستگاه مایکروویو به صورت ناگهانی

اگر در حین گرم کردن غذا مایکروفر تان خاموش شد، بهترین راهکار این دست که از خاموش روشن کردن دستگاه خودداری کنید و با تعمیرگاه های مایکروفر و مایکروویو که در این کار تبحر دارند؛ مانند مرکز مجاز تعمیرگاه تماس بگیرید. مشکلتان را به ما گزارش کرده و از همکاران ما برای حل مشکل و نقص ماکروویو خود مشاوره بگیرید. 

به یاد داشته باشید اگر فن یا همان هواکش موتور، ترانسفورمر یا قطعاتی مانند سوییچ و خازن دچار مشکل شده باشند، اختلالاتی را در کارکرد آن ایجاد می کنند. این قطعات از اهمیت بسیاری برخوردارند و تعمیر و گاهی تعویض آنها به کارکرد درست ماکروویو شما کمک می کند. فراموش نکنید که تعمیرات ماکروفر کار شما نیست و هرگز نباید قطعه خطرناکی مثل خازن را خودتان تعمیر یا تعویض کنید. برای تعمیر حتما از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.

2. نچرخیدن سینی فر ماکروفر و ماکروویو به شکل صحیح

سینی درون مایکروویو نقش مهمی در گرم کردن غذا ایفا می کند. سینی روی ریل هایی می چرخد و با چرخش آن در معرض امواج قرار گرفته و غذا را گرم می کند. اما در چه صورت می توانید به صحیح نچرخیدن سینی داخل دستگاه مایکروفر شک کنید؟

جواب درست این است که اگر گرم کردن غذای شما تمام شد و غذا را از دستگاه بیرون آوردید و مشاهده کردید که غذا در قسمت هایی بسیار داغ بوده یا سوخته اما در قسمت هایی دیگر سرد باشد؛ مشخص است که سینی در حالت درستی روی ریل ها نچرخیده و غذا را به طور یکنواخت گرم نکرده است. اگر این مورد را مشاهده کردید، برای تعمیرات مایکروفر تان اقدام نمایید. موتور مایکروفر به نوعی محرکی برای چرخش سینی است و اگر موتور دچار مشکل شود، و سینی روی ریل قرار نگیرد، این اتفاق خواهد افتاد. در خصوص موتور باید گفت که اگر مشکل داشت، امکان تعمیر وجود نداشته و باید آن را به طور کامل تعویض کنید. گاهی پیش بینی می شود که مشکل مایکروفر به خاطر خرابی سوئیچ کنترل دستگاه مایکروویو نیز باشد.

3. جرقه زدن مایکروفر

جرقه زدن مایکروفر به طور ناگهانی ممکن است شما را بترساند. به احتمال فراوان محفظه داخلی دستگاه مایکروفر در جای درستی قرار نگرفته یا روش استفاده اشتباه شما از دستگاه باعث بروز این مشکل شده است. برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار باید سریع دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید. در این مواقع تماس با نمایندگی ها یا مراکز تعمیرات لوازم خانگی مانند مجاز تعمیرگاه راهکار خوبی است.

ناگفته نماند، اگر قفسه داخل کابین دستگاه خراب شده باشد یا پوشش رنگ مخصوص این کابین از بین رفته باشد، باعث اتصالی و جرقه خواهد شد. علاوه بر این، اگر قطعه ای به نام دیود بسوزد یا ظروفی مانند ظروف فلزی در آن قرار دهید این مشکل پیش می آید. در اکثر مواقع اگر قسمت هایی از ظرف تان طلایی و براق باشد ممکن است جرقه هایی در دستگاه ایجاد کند. نحوه استفاده از دستگاه و نوع ظرفی که در داخل مایکروویو قرار می دهید خیلی مهم است. بهترین حالت این است که از ظروف مخصوص مایکروویو استفاده کنید. فراموش نکنید، اگر دیواره آسیب دیده باشد، باید برای تعمیر آن به با مراکز تخصصی تعمیرات ماکروفر مانند مجاز تعمیرگاه تماس حاصل نمایید.

4. خرابی و قفل درب مایکروفر

اگر درب مایکروفر شما به هر دلیلی بسته نمی شود از روشن کردن آن خودداری کنید. هر مایکروفر چهار عدد قفل دارد که اگر روی هم سوار نشود، درب بسته نشده و عملکرد دستگاه را دچار مشکل می کند. بستن اشتباه درب دستگاه به مرور زمان، موجب خراب شدن درب می شود که باید تعویض شود. برای تعمیرات قفل درب مایکروفر بهتر است با مجاز تعمیرگاه تماس بگیرید.

5. دود بلند شدن از مایکروویو

اگر مشاهده کردید که از دستگاه دود خارج می شود، باید به تمیز کردن داخل دستگاه اقدام کنید. گاهی هم ممکن است شبکه بالایی دستگاه به تمیز شدن و یا تعمیر نیاز داشته باشد. البته در دیده شده که مصرف کننده دمای دستگاه را بسیار زیاد کرده و باعث دود کردن غذا شده است.

خدمات تعمیرات مایکروفر و مایکروویو مجاز تعمیرگاه را بیشتر بشناسید

چه زمانی با مراکز تعمیر ماکروفر و ماکروویو تماس بگیریم؟

در صورت مشاهده موارد زیر شما باید با نمایندگی ها یا تعمیرگاه های معتبر لوازم خانگی مانند مجاز تعمیرگاه تماس گرفته و تعمیرات مایکروفر را با استفاده از کادر متخصص و حرفه ای تعمیرکاران این مجموعه انجام دهید.

  • هر نوع جرقه ای در دستگاه مشاهده کردید، نشان از ایراد فنی دستگاه است.
  • اگر سینی دستگاه در جای مناسب قرار نگیرد و نچرخد، فن دستگاه کار نکند، یا مایکروفر شما هنگام کار کردن داغ می کند باید با یک مرکز معتبر تعمیراتی مانند مجاز تعمیرگاه تماس بگیرید.
  • صرف نظر از اینکه مداوم فیوز را تعویض میکنید و همچنان این اتفاق می افتد، برای عیب یابی و سرویس دستگاه باید با تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید.
  • اگر دستگاه مایکروویو شما بی دلیل و بدون قطعی برق خاموش می شود دچار نقص فنی است.
  • لامپ دستگاه سوخته یا کم نور باشد باید آن را عوض کنید.
  • اگر غذا درون دستگاه نصفه یا اصلا گرم نمی شود.
  • دکمه های دستگاه کار نمی کنند.
  • زمانی که قفل درب مایکروفر، مایکروویو و یا سولاردام صحیح بسته نمی شود باید مشاوره بگیرید.
  • اگر برد یا موتور مایکروفر کار نکند، قبل از هر عملی باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید. بهتر است برای تعویض این قطعات با قطعات اورجینال با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید.

تعمیرات و سرویس مایکروفر، مایکروویو و سولاردام چقدر خرج روی دستتان می گذارد؟

تمام هزینه های سرویس و تعمیر دستگاه طبق نرخ مصوبه اتحادیه تعمیرکاران تصویب شده و معقول و استاندارد است. لازم به ذکر است که بعد از تعمیر وسیله به شما فاکتور داده می شود و می توانید از تخفیف های مجموعه نیز بهره مند گردید. بعد از ثبت سفارش برای تعمیر ماکروفر، ماکروویو و یا سولاردام، کمتر از 2 ساعت با توجه به مسافت تعمیرگاه تا محل شما، کادر تعمیر مجاز تعمیرگاه حاضر می شود. در برخی موارد ممکن است نیاز باشد دستگاه داخل منزل و یا محل مورد نظر شما تعمیر شود، اما در صورت مشکل جدی دستگاه برای تعمیر یا تعویض به کارگاه منتقل خواهد شد. 

اگر بعد از تعمیرات عیب دستگاه تکرار شد، تا 1 سال زمان دارید به مرکز مجاز تعمیرگاه اطلاع داده تا دوباره مایکروویو بدون هزینه برای شما تعمیر شود. خبر خوب این است که دستگاه شما به مدت 12 ماه پس از دریافت خدمات، تحت ضمانت نامه مجاز تعمیرگاه قرار می گیرد.

جهت ارتباط ما مجاز تعمیرگاه میتوانید به وب سایت این مرکز به آدرس mojaztamirgah.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز