خبرگزاری کار ایران

سفارش و قیمت گوسفند زنده در سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۱۲۶

سایت های متعددی در زمینه فروش گوسفند زنده فعالیت دارند ، به طور کلی گوسفند زنده از زمان گذشته تا به حال مورد توجه آدمی بوده و از جمله حیواناتی است به واسطه انسان اهلی می شود و کاربرد و تاثیر بسیار زیادی در زندگی آدمی داشته است.

قیمت گوسفند زنده

به طور کلی گوسفند زنده در تمامی روزگاران مورد توجه و اهتمام افراد بوده است و همواره انسان تلاش می کند از این حیوان نهایت استفاده را ببرد. لازم به ذکر است این نوع حیوانات به صورت اهلی و وحشی در قید حیات هستند و برخی از مهمترین نیازهای انسان ها را برطرف می کنند.

ما با سالها تجربه و سابقه فروش گوسفند زنده در تهران آماده ارائه ی خدمات به شهروندان عزیز در تمامی نقاط تهران هستیم. جهت سفارش گوسفند زنده در تهران کافی هست یا به سایت ما مراجعه کنید و یا با تلفن های ما تماس بگیرید.

سفارش و قیمت گوسفند زنده در سال 1400

 

سفارش دام زنده

دامهای ارسالی از نژاد ماکویی ، مغان و افشاریی وکردی به شرط آب نمک نخوردن وپلاک دار میباشد قطعا با یکبار سفارش مشتری ما خواهید شد. ما با فروش دام زنده در تهران و اقدام توزین دام در حضور شما قبل از ذبح مینماییم. و توزین گوسفند با باسکول در محل شما و همچنین اقدام به ارسال قصاب همراه با دام جهت مراسم های شما عزیزان مینماید.

به طور کلی گوسفند زنده از نژادهای مختلفی است که تفاوت آنها در شکل ظاهری و ویژگی های بدنی متفاوت آنها نمایان می شود. در برخی اوقات شاید افراد گمان کنند فضولات و چربی گوسفندان اضافی است و باید دور ریخته شوند اما این چنین نیست؛ فضولات این حیوان برای تهیه انواع کودهای حیوانی کاربرد بسیار زیادی دارد و از چربی این حیوان برای تهیه برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

 

سفارش و قیمت گوسفند زنده در سال 1400

عرضه دام بهداشتی در تهران

معمولا افراد هنگامی کلمه ی عرضه دام بهداشتی را می شنوند اولین چیزی که به ذهنشان می آید گوسفند زنده است اما اینطور نیست در مکان های عرضه دام بهداشتی علاوه بر فروش گوسفند زنده به فروش دام های مختلفی نظیر فروش بره ، فروش گوسفند، فروش گاو ، فروش گوساله، فروش بره پرواری و… پرداخته می شود و قیمت هر کدام از آن ها با توجه به شرایط بازار و نوع دام، متفاوت است که توسط کارشناسان تعیین می شود.

به عنوان مثال قیمت دام هایی نظیر گاو زنده ، گوساله شیری ، گوساله پرواری ، گوساله سیمینتال ، گوساله هلشتاین ، گوساله نر ، میش شال ، بره پرواری ، بره زنده و ... باهم متفاوت هستند و همچنین در مناسبت های خاصی از سال همانند عید قربان که مردم طبق رسم هر ساله دام زنده را برای قربانی کردن تهیه می کنند ، گوسفندان طرفداران زیادی پیدا می کنند و درصد خرید و فروش گوسفند ، بسیار افزایش می یابد و به همان تبع نیز قیمت گوساله ، قیمت بره ، قیمت گوسفند و … به دلیل درخواست بالای متقاضیان افزایش پیدا می کند.

سفارش و قیمت گوسفند زنده در سال 1400

 

فروش گوسفند زنده

دام آذربایجان مرکز خرید و فروش گوسفند زنده است اساس فعالیت ما ، رعایت اصول و استانداردهای بهداشتی است به گونه ای که این امر دارای ارزش بسیار زیادی می باشد ، افراد هیچگاه نباید از آن چشم پوشی کنند.

از این طریق دیگر نگران وزن گوسفند زنده مورد نیاز خود نباشید. هم چنین از این طریق می توانید نیاز خود به دام جهت مراسمات و یا دیگر مناسبت ها را در اسرع وقت بدون نیاز به حمل گوسفند و یا نگه داری آن انجام دهید. احتیاج داشته باشید یک راه آن خرید گوسفند و یا دام مورد نیاز خود از عرضه کننده با کیفیت ترین گوسفند زنده و حداقل قیمت ، همراه با قصاب و باسکول در محل شما

روش اینترنتی خرید دام زنده برای افرادی که ساکن شهر تهران می باشند فراهم شده است .گروه دام آذربایجان به صورت شبانه روزی اقدام به فروش گوسفند و دام زنده به صورت آنلاین در تمامی نقاط تهران می کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز