خبرگزاری کار ایران

چطوری بهترین نقاش ساختمان رو در شهرمون پیدا کنیم؟!

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۹۰۴

در این مطلب می‌خواهیم درباره انتخاب بهترین نقاش برای نقاشی ساختمان باهاتون صحبت کنیم. دوتا روش رایج در انتخاب نقاش داریم و یک روش هم ما بهتون معرفی می‌کنیم! روشی که مطمئنا هیجان زده تون میکنه.

در این مطلب میخوایم درباره انتخاب بهترین نقاش برای نقاشی ساختمان باهاتون صحبت کنیم. دوتا روش رایج در انتخاب نقاش داریم و یک روش هم ما بهتون معرفی میکنیم! روشی که مطمئنا هیجان زده تون میکنه.

روش اول؛ رایج ترین روش برای عده ای خاص!

اولین انتخاب همه ما برای پیدا کردن نقاش، دوست و آشناها هستن. مطمئنا اگه در اطرافمون کسی خونه یا محل کارش رو نقاشی کنه و ببینیم که نتیجه کارش قابل قبول و مناسبه، بهش میگیم نقاش رو به منم معرفی کن تا منم کارم رو بهش بسپارم.

اما چرا گفتیم برای عده ای خاص؟ چون همه ما اینچنین فردی رو در اطراف خودمون نداریم و فقط تعداد محدودی از ما از این موقعیت برخورداریم

روش دوم؛ برای از راه مانده ها!

وقتی دردسته آدمایی که از روش اول نقاش خودشون رو انتخاب میکنن قرار نمیگیرین، ناچار وارد این دسته میشین. از ویژگی های افراد این دسته اینه که یا در سایت هایی مثل دیوار یا صفحه نیازمندی های روزنامه ها، دنبال فرد مناسب میگردن. نقاش هایی که فکر میکنن مناسب هستن و در محدوده ی مکانی پروژه قرار دارن رو انتخاب میکنن و با اونها شروع به مذاکره میکنن.

در افراد این دسته برای مذاکره با هر نقاش ابتدا قیمت نقاشی ساختمان گرفته میشه و اگر قیمت مناسب بود، سایر موارد مربوط به نقاشی رو با نقاش مورد نظرشون مطرح میکنن.

ایراد این دسته اینه که شما هیچکی رو نمیشناسی و با فردی کاملا ناشناس وارد مذاکره میشین. فردی که نه شناختی از کیفیت کارش دارین، نه میدونین مشتریای قبلی چه نظری درباره اون دارن و هیچ تضمینی هم برای شما نداره! خب پس چجوری مذاکره میکنیم؟! فقط با تکیه بر احساسمون به شیوه صحبت و قیمتی که نقاش میده! همین!

روش سوم؛ چندتا کلیک تا رسیدن به نقاش مورد نظر!

روش سوم روش ماست! یعنی روشیه که ما بهتون پیشنهاد میدیم. فرض کنین جایی باشه که هر اطلاعاتی از نقاشی بخواین، از قیمت رنگ روغن ساختمانی و اطلاعات مربوط به اون گرفته تا مناسبترین رنگ ساختمان و ویژگی های هر رنگ و هرمطلبی که درباره نقاشی بهش نیاز دارین رو دراختیارتون قرار بده و خلاصه از سیر تا پیاز نقاشی ساختمان رو بهتون بگه. علاوه بر اون بهتون مجری نقاشی مطمئن هم معرفی کنه! خوبه نه؟ خب الان دیگه نمیخواد فرض کنین! اینجور جایی هست! سایت اوستا نقاش.

سایت اوستانقاش در حوزه معرفی مجری نقاشی به شما فعالیت میکنه و نقاش های مطمئن رو در شهر های مختلف دورهم جمع کرده و به شما معرفی میکنه! شما میتونین اگر نیز به نقاش دارین در این سایت ثبت درخواست بدید تا اونها بهتون نقاش معرفی کنن. اما ممکنه براتون سوال پیش بیاد که من چجوری به این نقاش ها اعتماد کنم؟!

شما در این سایت به رزومه همه نقاش هایی که بهتون معرفی میشن دسترسی دارین. علاوه بر اون در صورتی که خودتون تمایل داشته باشین، این امکان وجود داره که چند نقاش مسقل بهتون معرفی بشه تا باهم مقایسه کنین. همچنین میتونین به مشتری های سابق نقاش ها هم دسترسی داشته باشین تا دغدغه ای بابت کیفیت کار اون ها نداشته باشین. ماهم در هنگام ورود نقاش ها و متخصصان ساختمانی به مجموعه اوستا نقاش، به طور مداوم درحال نظارت برروی پروژه شما هستیم و درصورتی که مشکلی برای پروژه ایجاد بشه، اقدام به ورود به مشکل و رفع اون میکنیم!

دیگه چی از این بهتر میخواین؟! پس تا دیر نشده به سایت اوستا نقاش سر بزنین و درخواستتون رو ثبت کنین. کارشناس های ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز