خبرگزاری کار ایران

6 ویژگی یک کلید و پریز خوب

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۲۲

حتما شما هم در مواقعی و در مکانی به دنبال یک پریز گشته اید که موبایل خود را در آنجا به شارژ بزنید. اما گاهی با پریز هایی مواجه شده‌اید که شکسته اند و خطر برق گرفتگی دارند.

در این شرایط احتیاط کنید و تنها در صورت نبود پریز دیگری، اقدام به شارژ کردن موبایل خود کنید و مواظب باشید که بدن تان قسمت لخت پریز را لمس نکند.

شاید شما هم یک روز در قسمت حوادث روزنامه خبر، تیتری با عنوان اینکه خانه‌ای به دلیل استفاده از کلید و پریز‌های غیراستاندارد آتش گرفته است خوانده‌اید.

ما در ادامه قصد داریم 6 ویژگی یک کلید و پریز خوب را با شما در میان بگذاریم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

ایمنی حرف اول را میزند

امروزه استفاده ما از کلید و پریز تنها محدود به خاموش و روشن کردن لامپ‌های خانه و یا اتصال تلوزیون و یخچال به پریز ‌های برق نمی‌شود بلکه به دلیل بالا رفتن روز به روز استفاد ما از وسایل الکتریکی نیاز ما بیش از پیش به این وسیله حیاتی بالا رفته است به طوری که ما در مکان‌های عمومی نیز به دنبال پیدا کردن یک پریز برای وصل کردن گوشی موبایل و یا لب تاپ و تبلت به برق هستیم پس متوجه هستید که انتخاب یک کلید و پریز مناسب چقدر می‌تواند زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین در هنگام خرید کلید و پریز حواستان به محصولی که می‌خرید باشد.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد ایمنی حرف اول را میزند امروزه اگر سری به مرکز خرید کلید و پریز در تهران بزنید متوجه خواهید شد که  تمام شرکت های تولید کننده کلید و پریز سعی دارند محصولاتی تولید کنند که از ایمنی بالایی برخوردار باشند. کلید و پریز های با روکش محافظ برای کودکان بازیگوش و همچنین کلید و پریزهای هوشمند که دارای قابلیت برنامه زمانی هستند می‌توانند برای افرادی که گاهی دچار حواس پرتی می‌شوند و ممکن است به وسیله‌ای آسیب برسانند بسیار مفید باشند به عنوان مثال در زمان هرج و مرج صبحگاهی و انبوه کارهایی که باید انجام شود ممکن است اتو یا هر وسیله دیگری به دلیل فراموشی شما متصل به پریز بمانند. شما می‌توانید زمانی که در خانه حضور ندارید به وسیله گوشی موبایلتان آن وسیله را خاموش کنید که هم باعث خطرآفرینی نشود و هم از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری شود.

نصب آسان

یکی از ویژگی‌هایی یک کلید و پریز مناسب می‌تواند نصب آسان و بدون دردسر آن باشد، این ویژگی‌ می‌تواند در زمانهایی که قصد تعویض کلید و پریز را نیز داشته باشید بسیار کاربردی باشد. امروزه اغلب کلید و پریزها طوری طراحی می‌شوند که با داشتن اطلاعات کمی در مورد نصب کلید و پریز بتوانید خودتان تمام مراحل نصب را انجام دهید.

6 ویژگی یک کلید و پریز خوب

مکانیزم نرم با عملکرد مناسب

   یک کلید مناسب نیاز به هیچ فشار اضافی به مکانیزم ندارد و خیلی نرم و راحت بالا و پایین می‌شود. از آنجا که ما در روز شاید به دفعات زیاد با کلید و پریزها سر و کار داریم این موضوع می‌تواند بسیار مهم باشد. بنابراین  ضروری است که در هنگام خرید کلید و پریز به این نکته توجه خاصی داشته باشید.

از آنجا که امروزه خرید اینترنتی کلید و پریز رونق بسیار خوبی گرفته است و از این جهت شما نمی‌توانید جنس و کیفیت کلید و پریز را لمس کنید بهتر است از برندهای معتبر ایرانی استفاده کنید. اگر مایلید بیشتر با برندهای برتر ایرانی در حوزه کلید و پریز آشنا شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اینجا کلیک  کنید و سری به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن بزنید.

زیبا شناسی کلید و پریز

در گذشته طراحی کلید و پریز محدود به چند طرح و رنگ و مدل ساده بیش‌تر نبود اما امروزه شما می‌توانید تنوع بسیار بالایی را در  دنیای کلید و پریز مشاهده کنید و این تنوع روز به روز در حال گسترش است. زیبایی ظاهری کلید و پریز یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب کلید و پریز می‌باشد که می‌تواند تاثیر بسزایی را در زیباتر شدن محیط اطرافتان داشته باشد.

طراحی ماژولار  

طراحی ماژولار کلید و پریز که از کنار هم قرار گرفتن چند مکانیزم مختلف تشکیل می‌شوند که در اندازه‌ها، برش‌ها و ابعاد بسیار دقیق  و مطابق با اصول طراحی مدرن تولید می‌شوند که می‌توانند برای تمامی محیط‌ها مطابق با نیاز آن مکان مورد استفاده قرار بگیرند.

6 ویژگی یک کلید و پریز خوب

گارانتی کلید و پریز

یکی از تفاوت های کلید و پریز های معتبر و غیر معتبر، داشتن گارانتی مناسب می‌باشد که می‌تواند خیالتان را از خرابی زود هنگام کلید و پریز راحت کند. اغلب شرکت های تولید کننده کلید و پریز محصولات خود را گارانتی 3 ساله و 5 ساله کرده‌اند. در حوزه کلید و پریز فاکتور گارانتی بیشتر از اینکه بحث خراب شدن و تعویض آن باشد بحث رعایت استانداردهای بین المللی در تولید کلید و پریز می‌باشد که داشتن گارانتی نشان از اعتبار و کیفیت بالای کلید و پریز را می‌دهد.

و در نهایت اگر دوست داشتید بیشتر با نکات مهم در هنگام خرید کلید و پریز آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتما در مورد نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد بیشتر تحقیق کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز