خبرگزاری کار ایران

10 نکته مهم هنگام خرید کیف پول مردانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۳۱۱

کیف پول مردانه یک اکسسوری و گاها یکی از لوازم ضروری آقایان است که به منظور قراردادن کارت های بانکی، کارت های ویزیت، پول نقد و سایر موارد استفاده می شود. خرید کیف پول مردانه از دو جهت می تواند مورد بررسی قرار گیرد. برخی آقایان از سر نیاز کیف پول خود را خریداری میکنند، برخی دیگر صرفا به خاطر داشتن اکسسوری و تیپ زیبا این کار را می کنند و برخی دیگر تلفیقی از هر دو.

در صورتی که میخواهید یک انتخاب و خرید خوب داشته باشید با پاپیون بگ همراه باشید تا شما را با معیارهای خرید کیف مردانه مناسب آشنا کنیم.

10 نکته مهم هنگام خرید کیف پول مردانه

  1. یک مدل مناسب انتخاب کنید: استایل شخصی خود را مد نظر بگیرید و ببینید بین کیف های متنوعی که وجود دارد کدام یک می تواند هماهنگ با تیپ شما باشد. گاهی یک کیف پول کوچک مناسب شماست و گاهی یک کیف پول بزرگ.
  2. یک رنگ مناسب انتخاب کنید: با توجه به استایل، تیپ و سلیقه خود یک رنگ مناسب انتخاب کنید. اگر استایل رسمی دارید از رنگ های غیر مرسوم استفاده نکنید. معمولا پرتکرار ترین رنگ ها مشکی، قهوه ای تیره و روشن بوده است.
  3. به قیمت آن توجه کنید: اگر همین الان عبارت قیمت کیف پول مردانه را در اینترنت جست و جو کنید با تنوع زیاد قیمتی مواجه می شوید. کیفیت رویه ی کیف بسته به اینکه چرم طبیعی باشد یا مصنوعی، برند بودن شرکت سازنده، کیفیت دوخت و سایر موارد می تواند در افزایش قیمت کیف موثر باشد. همواره به دنبال بهترین انتخاب باشید. یک کیف گران قیمت با یک تیپ معمولی نه تنها شما را زیباتر نشان نمی دهد بلکه باعث به وجود آوردن یک عدم تناسب در شما می شود.
  4. به جنس رویه ی کیفتان توجه کنید: در حال حاضر کیف های پول از جنس های مختلفی تهیه و تولید می گردد. چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پارچه ای و ... . با توجه به نحوه استفاده، استایل شخصی، سلیقه و بودجه مورد نظرتان باید بهترین گزینه را انتخاب کنید. ترجیحا سعی کنید از جنس پلاستیک استفاده نکنید چون ممکن است باعث خراب شدن لباسهایتان شود.
  5. به جنس داخل کیف توجه کنید: لزوما ظاهر زیبای کیف نمی تواند بیانگر یک کیف پول عالی باشد. حتما داخل کیف را باز کنید. ببینید آیا زیبایی و دوخت تمیز و مناسب دارد یا خیر. جنس آن را ارزیابی کنید و توجه کنید جنسی نباشد که به اسکناس ها و کارت های شما آسیب بزند.
  6. به نحوه بسته شدن کیف توجه کنید: اینکه چگونه کیفتان باز و بسته شود مساله مهمی است. مثلا کیف های چسبی مناسب استایل های رسمی و اداری نیستند. انواع روش های باز شدن شامل زیپی، دکمه ای، چسبی، بندی، قفلی و ... می شوند که باید حتما این مورد جزو مواردی باشد که هنگام خرید کیف به آن توجه می کنید.
  7. فضای داخل کیف را ارزیابی کنید: کیف را باز کنید. به دقت به جاکارتی ها، جای اسکناس، خودکار، تلفن همراه، هندزفری کلید و ... آن توجه کنید. هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربرد آنها را به دقت بررسی کنید و ببینید آیا می تواند هر دو اینها را با استایل شما متناسب کند یا خیر. اینکه در نظر دیگران شما منظم دیده شوید بسیار مهم است و کیف پول شما می تواند بسیار در تحقق این مورد به شما کمک کند.
  8. به کیفیت دوخت کیف توجه کنید: اینکه کیف شما دوخت دستی داشته باشید یا ماشینی خیلی مهم است. این امر می تواند هم در زیبایی و هم در دوام کیفتان موثر باشد.
  9. قابل شستشو باشد: کیف پول به علت استفاده زیاد معمولا زود کثیف می شود. حتما کیفی انتخاب کنید که بتوانید چند وقت یکبار آن را شستشو دهید. رعایت پاکیزگی کیف پول از آن جهت مهم است که شما تقریبا روزی چند بار به آن دست می زنید و ممکن است دست خود را به چشمان یا دهان خود بزنید.
  10. به برند آن توجه کنید: اگر به دنبال پوشیدن لباس برند هستید یک کیف برند می تواند کامل کننده برند شما باشد. اگر به دنبال برندهای ایرانی هستید برندهایی همچون مارال چرم و چرم مشهد طرح های زیبایی دارند و اگر به دنبال برندهای لوکس خارجی هستید می توانید از برندهایی مثل لویی ویتون، بالی، هرمس یا تام فورد استفاده کنید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز