خبرگزاری کار ایران

راهنمای جامع خرید قفسه فلزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۴۸

بدون قفسه بندی مناسب شما یک فضای نامنظم و بی‌روح در اختیار دارید که علاوه بر مشکلاتی که برای انبار کردن محصولات به وجود می‌آید، مشتری هم یقیناً رغبتی به ورود به آن مکان و بررسی محصولات و حتی خرید از شما را ندارد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مغازه، سوپرمارکت، هایپرمارکت، فروشگاه زنجیره‌ ای ، انبار و مکان های دیگری که اقدام به خرید، فروش و ذخیره کالا می‌کنند، قفسه‌های آن‌هاست. بدون قفسه بندی مناسب شما یک فضای نامنظم و بی‌روح در اختیار دارید که علاوه بر مشکلاتی که برای انبار کردن محصولات به وجود می‌آید، مشتری هم یقیناً رغبتی به ورود به آن مکان و بررسی محصولات و حتی خرید از شما را ندارد.

یکی از محبوب ترین انواع قفسه‌ها، قفسه فلزی است. مقاومت در برابر ضربه، خوردگی، رطوبت و تحمل وزن بالا و … جزء دلایل محبوبیت این نوع قفسه است. ما در این مقاله قصد داریم نکات لازم راهنمای خرید قفسه فلزی را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

چرا خرید قفسه فلزی؟!

همانطور که در مقدمه این مقاله به آن اشاره شد، در کنار تجهیزاتی مانند انواع چرخ خرید فروشگاهی پلاستیکی و فلزی، قفسه فلزی جزء مهم‌ترین تجهیزاتی است که در انواع مختلف فروشگاه ها از آن استفاده می‌شود. هم‌چنین به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند: استحکام، تحمل‌وزن مقاومت و طول‌عمر بالا و همچنین قیمت بهتر نسبت به نمونه‌های چوبی امروزه میزان خرید قفسه فلزی برای استفاده در انبار‌ها، فروشگاه‌ها و منازل افزایش یافته است. از دیگر ویژگی‌های قفسه فلزی قابلیت تولید در رنگ‌های مختلف است. رنگ‌بندی قفسه‌ها در فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. این قفسه‌ها در مدل‌های یک‌طرفه و دو‌طرفه طراحی می‌شوند که می‌توانند به‌صورت دیواری (ثابت) و خودایستا (متحرک) هم تولید شوند.

نکته مهم دیگری که در راهنمای خرید قفسه فلزی باید مدنظر داشته باشید، توجه به محل استفاده از این قفسه و یا نوع انبار است. برای مثال در سردخانه‌ها و یا مناطق با رطوبت بالا، از قفسه‌های فلزی با روکش گالوانیزه و یا رنگ‌های ضدزنگ استفاده می‌شود که طول عمر قفسه‌ها را بالا می‌برد. این قفسه‌ها امروزه در منازل و محیط‌های اداری هم کاربرد بالایی دارند. در طراحی های جدیدتر از ترکیب چوب، ام دی اف و فلز استفاده شده که نمای زیبایی را به وجود آورده است.

انواع مختلف و راهنمای خرید قفسه بندی فلزی

قفسه بندی انبار

انبار‌های صنعتی جزء مکان‌هایی هستند که برای تقسیم و استفاده مناسب از فضا، خرید قفسه فلزی در آن‌ها بسیار رواج دارد. با توجه به اهمیت بالای لجستیک و انبارداری و پیشرفت تجارت الکترونیک و گسترش فروش آنلاین، اهمیت استفاده بهینه از فضای موجود در انبار هم افزایش یافته است. خرید قفسه فلزی برای انبارها امکان استفاده از فضای عمودی انبار تا نزدیکی سقف و چیدن محصولات به بهترین شکل ممکن را فراهم می‌کند.

قفسه فلزی فروشگاهی

راهنمای جامع خرید قفسه فلزی

یکی از محبوب ترین انواع قفسه‌های فروشگاهی، قفسه فلزی است. به علت نصب و دمونتاژ (جدا سازی مجدد قطعات) راحت، خرید قفسه فلزی جزء اصلی‌ترین مراحل راه‌اندازی فروشگاه‌ها است. از این نوع قفسه ها برای نمایش کالاها استفاده می‌شود. چیدمان قفسه‌ فلزی در فروشگاه و چیدمان کالاها روی این قفسه‌ها، اگر طبق اصول و استانداردهای ویژه فروشگاهی انجام شود، موجب افزایش تعداد مشتریان، رضایت بیشتر آنها و به دنبال آن افزایش میزان فروش می‌شود.

قفسه پیچ و مهره ای

یکی دیگر از انواع قفسه فلزی که خرید آن در فروشگاه‌ها رواج دارد، قفسه پیچ و مهره‌ای است. این قفسه‌ها از استحکام بالایی برخوردار بوده و جنس آن‌ها هم فلزی است. برای دمونتاژ و نصب نیازی به جوشکاری ندارند و با باز و بسته کردن پیچ و مهره این‌کار انجام می‌شود. استفاده از این مدل قفسه‌ فلزی برای انبار‌ها و تمام صنایعی که به قفسه بندی‌هایی با قابلیت حمل و نصب و دمونتاژ سریع نیاز دارند گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

قفسه سردخانه ای

خرید این مدل قفسه فلزی در سردخانه‌ها رواج دارد. به علت مقاومت و دوام بالای این قفسه در برابر رطوبت و خوردگی، برای انبار محصولات مختلف در سردخانه‌های محلی و سردخانه صنعتی از این مدل قفسه فلزی استفاده می‌شود.

قفسه راک

قفسه راک جزء قفسه‌های مورد استفاده در انبارها است. برای تولید این نوع قفسه از فولاد و فلز استفاده میشود. نظم و ترتیب بسیار خوب و امکان استفاده از بیشترین فضای ممکن جزء دلایل خرید این مدل قفسه فلزی است. مقاومت این قفسه‌ها بسیار بالاست و می‌توان برای نگهداری محصولات در ارتفاع بالا در انبار از آن‌ها استفاده کرد. این قفسه‌ها نیز نصب و دمونتاژ راحتی دارند.

نکات مهم راهنمای خرید قفسه فلزی

راهنمای جامع خرید قفسه فلزی

  1. کیفیت مناسب: یکی از مهم ترین نکات راهنمای خرید قفسه فلزی ، کیفیت است. کیفیت و ساختار این قفسه‌ها باید بسیار بالا باشد که به مرور زمان دچار از هم پاشیدگی نشود و مقاومت خود را از دست ندهد.
  2. بودجه کافیقفسه جزء مهم ترین قسمت های انبار یا فروشگاه شما است. پس سعی کنید با بودجه کافی اقدام به خرید قفسه فلزی کنید که مجبور به فدا‌کردن کیفیت در ازای قیمت نشوید.
  3. قابلیت تنظیم ارتفاعبسته به نوع کالای چیده شده روی قفسه‌ها، ممکن است بخواهید در ارتفاع های مختلفی اینکار را انجام دهید. پس قفسه انتخاب شده باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد.
  4. قابلیت جابجایی آسان: جابجایی و تغییر مکان قفسه فلزی به علت قابلیت دمونتاژ و مونتاژ راحت نسبت به بقیه انواع قفسه بسیار آسان‌تر است.
  5. متریال استفاده شده در تولید قفسه : استحکام و ماندگاری قفسه فلزی نسبت به مدل‌های جوبی و پلاستیکی بسیار بالاتر است.
  6. توجه به ابعاد فضای مورد نظرهنگام سفارش این مدل قفسه حتما باید به ابعاد محل استفاده آن توجه کنید و بر همان اساس سفارش دهید.
  7. اجناسی که قرار است روی قفسه‌ها چیده‌شوندنوع و مخصوصا وزن اجناسی که قرار است روی قفسه بندی چیده شوند حتما هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.

جمع بندی

مهم ترین بخش هر فروشگاه، انبار یا هر محلی که در آن کالایی نگهداری یا خرید و فروش می‌شود، قفسه بندی است. استفاده از قفسه بندی مناسب و رعایت استاندارد‌ها و اصول چینش قفسه در محیط و چینش کالاها روی قفسه میتواند تاثیر به‌سزایی را در تعداد مشتریان، رضایت آن‌ها و طبیعتاً میزان فروش داشته باشد. یکی از بهترین انواع قفسه‌های موجود هم قفسه فلزی است که در انواع مختلفی هم تولید می‌شود. در این مقاله علت محبوبیت قفسه فلزی را بیان کردیم ، انواع مختلف قفسه فلزی را بررسی کردیم و چند نکته مهم راهنمای خرید قفسه فلزی را نیز مرور کردیم. میدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. برای مشاهده و خرید انواع قفسه فروشگاهی گروه صنعتی دی به وبسایت ما مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز