خبرگزاری کار ایران

لایسنس نود 32 (یوزرنیم و پسورد رایگان) با قابلیت آپدیت 100 درصد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۷۹۰

نود 32 یک نرم افزار آنتی ویروس از سری محصولات شرکت اسلوواکی ای ست می باشد. محصولات این شرکت در دو نسخه خانگی و تجاری به فروش میرسد ، نسخه خانگی برای سه سیستم عامل ویندوز ، مکینتاش و اندروید تولید و روانه بازار می شوند. این انتی ویروس در سال 2020 و 2021 بعنوان بهترین آنتی ویروس سال شناخته شده و بیشترین استفاده دربین کاربران جهان را بخود اختصاص داده است.

لایسنس نود 32 شامل یک کد 20 رقمی است که برای فعال سازی محصولات این شرکت بعد از نصب لازم می باشد از لایسنس کی برای ورژن های جدید استفاده می شود. بعد از ارائه ورژن 9 شرکت از کد لایسنس برای فعال کردن محصولات خود استفاده کرد چرا که استفاده از یوزرنیم و پسورد برای ورژن های جدید امری منسوخ شده از نظر شرکت بحساب آمد.

یوزرنیم و پسورد نود 32 شامل شماره سریال هایی می باشد که برای اکتیو رسانی ورژن های 4  تا 8 مورد استفاده قرار میگیرد امروزه کمتر کاربری ورژن های 8 به پایین را در سیستم خود نصب دارند و ارائه یوزرنیم پسورد در اینترنت کمتر مشاهده می شود به همین دلیل اکثر وب سایت های ارائه دهنده کی های این ضدویروس را به شکل لایسنس منتشر می کنند.

آپدیت نود 32 مرحله ای است که بعد از دادن کلید لایسنس و یا یوزر پسورد به آنتی ویروس نود 32 باید انجام شود تا ضد ویروس به آخرین دیتابیس بروز شده و از سیستم عامل حفاظت کامل را بوجود آورد. همانطور که میدانید در مورد آنتی ویروس ها بعد از فعال کردن مهمترین مرحله ، آپدیت و به روز نگه داشتن آن است چرا که بدون آپدیت بودن عملا ضدویروس قادر به شناسایی ویروس های اینترنتی جدید نخواهد بود. فرآیند آپدیت نود 32 به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل انجام است که بسته به شرایط وصل بودن سیستم عامل به اینترنت متفاوت می باشد.

سخن آخر با توجه به اینکه فرآیند بروز رسانی آنتی ویروس ها امری مهم برای جلوگیری از نفوذ ویروس های اینترنتی می باشد همچنین از آنجایی که سایتی بتواند به عنوان مرجع عمل کرده و لایسنس های اصل ارائه دهد در اینترنت کمتر پیدا می شود در این مطلب سایتی معرفی میکنیم تا بتوانید سریال ها را بدون گشت و گذار در اینترنت براحتی دریافت کنید سایت زیر در زمینه ارائه لایسنس رایگان نود 32 بهترین بوده و رمز های موجود در آن قابلیت 100 درصد فعالسازی نود32 را دارند.

آدرس سایت لایسنس نود 32 :

activationbuy.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز