خبرگزاری کار ایران

بررسی مزایا و ویژگی های مشاوره پزشکی تلفنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۰۲

سرد دردها، دل دردها، مشکلات گوارشی، درد آپاندیس و... می تواند نشان دهنده بروز بیماری های ناگوار و خطرناکی در اقسام نقاط مختلف بدن انسان باشد که باید در سریع ترین زمان ممکن مورد بررسی و معاینه قرار بگیرد تا روشی برای درمان آن پیدا شود.

از آن جایی که ممکن است بنا به شرایط مختلف دسترسی به پزشک متخصص امکان پذیر نباشد، می توانیم از مشاوره پزشکی تلفنی آنلاین استفاده کنیم تا سریعا پاسخی مناسب و درست برای مشکلات جسمی و روحی خود پیدا کنیم.

از این رو در این قسمت می خواهیم به معرفی و بررسی مزایا و ویژگی های مشاوره پزشکی تلفنی بپردازیم و هر آن چه که نیاز است در خصوص این موضوع بدانید.

چرا باید از خدمات و مشاوره های پزشکی به صورت آنلاین استفاده کنیم؟

مراکز خدمات اورژانس و درمانگاه های عمومی معمولا مکانی برای درمان بیماری ها و تشخیص یک سری از امراض مختلف بدن انسان هستند اما متاسفانه تعدد بیماران مانع از انجام خدمات رسانی مطلوب خواهد شد! از سوی دیگر عموما در این اماکن از روش های متنوع و دردسرسی که برای درمان بیماران وجود دارد، استفاده می شود که این موضوع نیز باعث کاهش کیفیت خدمات رسانی خواهد شد.

اما مشاوره آنلاین پزشکی و خدمات آنلاین دیگر این مشکلات را با خود به همراه ندارند! و دیگر نیاز نیست ساعت های طولانی را منتظر ویزیت دکتر باشند تا فرایند درمانی آن ها آغاز شود! البته این تنها پایان کار نیست، بلکه مزایا و ویژگی های بسیار زیادی در خدمات مشاوره های آنلاین وجود دارد که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

بررسی مزایای استفاده از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی آنلاین

همان طور که اشاره نمودیم، مزایای مشاوره پزشکی تلفنی آنلاین بسیار گسترده است و می تواند نیاز های بسیاری از بیماران را به صورت کامل پوشش دهد! از این رو در ادامه به مهم ترین مزایای مشاوره پزشکی تلفنی آنلاین می پردازیم.

  1. بدون محدودیت مکانی می توانید به بهترین و متخصص ترین پزشک دسترسی داشته باشید.

یکی از منحصر به فرد ترین مزایایی که در این خدمات آنلاین وجود دارد، این است که شما می توانید با بهترین متخصص و پزشک مربوطه به صورت آنلاین و تلفنی صحبت کنید! دیگر نیازی نیست برای یک ویزیت و نوبت وقت کیلومتر ها راه را بپیمایید، بلکه می توانید خیلی ساده و آسان در منزل خود سکونت داشته باشید و از روش هایی که در اختیارتان قرار می گیرد در خصوص بیماری و مشکلات خود با پزشک، مشورت های لازم را به عمل بیاورید.

2. پزشک می تواند با توجه به علائم، بیماری شما را تشخیص دهد.

یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از علائم آن می توان به وجود و یا عدم وجود بیماری پی برد، مراجعه به مطب های پزشکی است اما صرفا با مراجعه به مطب های پزشکی نمی توان بیماری ای که با آن دست و پنج نرم می کنید را تشخیص داد! بلکه به صورت آنلاین و تصویری نیز پزشک شما می تواند با علائم موجود به سادگی بیماری شما را تشخیص دهد.

3. دسترسی به مطالب و تشخیص های درست

ممکن است عوامل بیماری زای خود را در اینترنت سرچ کنید تا جوابی برای بیماری خود داشته باشید اما به هیچ عنوان این گونه از نتایج نمی تواند به صورت دقیق بیانگر نوع بیماری شما باشد! شما با استفاده از مشاوره پزشکی تلفنی آنلاین می توانید با پزشک خود به صورت تلفنی، پیامکی و حتی تصویری صحبت کنید تا بتوانید اطلاعات کاملی در خصوص بیماری خود از یک منبع معتبر دریافت کنید.

برخی از تشخیص های نادرستی که از مقالات عاید شما خواهد شد در بهترین حالت ممکن تاثیری بر روی روند بهبود شما نخواهد داشت اما اگر بدترین شرایط را در نظر بگیریم، متاسفانه می تواند باعث کاهش سلامتی و بروز عوامل خطرساز شود که این موضوع می تواند سلامت جان و روح شما را تهدید کند.

4. هزینه ای کمتر در برابر خدماتی ارزنده و حرفه ای

از دیگر مزایای استفاده از مشاوره پزشکی تلفنی آنلاین می توان به کاهش هزینه ها اشاره نمود، پس از تماس تلفنی و برقراری ارتباط با پزشک متخصص خود، می توانید با توجه به مشاوره هایی که از او دریافت نمودید اقدام به تهیه و خرید دارو و.... نمایید که این موضوع می تواند تاثیر به سزایی در کاهش هزینه های رفت و آمد و... داشته باشد.

بررسی مزایا و ویژگی های مشاوره پزشکی تلفنی

چطور می توانیم از مشاوره پزشکی تلفنی آنلاین استفاده کنیم؟

شیوه کار بسیار ساده و راحت است! اگر به دنبال دریافت مشاوره پزشکی تلفنی هستید می توانید به سایت پذیرش 24 مراجعه کنید و پس از بررسی های لازم، متخصص مربوطه خود را انتخاب و فرایند مشاوره را آغاز کنید. از مزایای این سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یافتن مناسب ترین پزشکان بر اساس فیلترهای جستجو
  • تخصص و زیر گروه تخصصی پزشکان
  • نزدیک ترین زمان مشاوره
  • کمترین قیمت
  • بالاترین امتیاز
  • بیشترین تجربه
  • جنسیت پزشک
  • موقعیت بیمار داخل یا خارج کشور
  • نوع خدمت مشاوره تلفنی یا متنی
  • مشاهده امتیاز و نظرات کاربران در مورد نحوه مشاوره، کیفیت درمان و برخورد پزشکان
  • رزرو اولین نوبت خالی مشاوره
  • پیگیری، ویرایش و یا حذف نوبت مشاوره
  • یادآوری نوبت های اخذ شده شما از طریق پیامک
  • به اشتراک گذاری پروفایل پزشکان و قبض نوبت

هزینه مشاوره پزشکی تلفنی به چه صورت است؟

این هزینه بنا به عوامل بسیار زیادی می تواند متغییر باشد که این موضوع در صفحه متخصص برای شما به صورت کامل قابل رویت است و می توانید از این بخش به صورت کامل تمامی موارد را مشاهده کنید! حتی می توانید به صورت کامل اطلاعات قابل توجه ای در خصوص رزومه متخصص خود و نظرات سایر افراد دیگر، به دست آورید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز