خبرگزاری کار ایران

سایت دانلود آهنگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۰۰

این روزها با توجه به حجم سایت‌های دانلود موزیک که وجود دارد دیگر انتخاب یک سایت عالی برای دانلود آهنگ جدید امری ساده نمی‌باشد.

اگر این اواخر در اینترنت کلمه ی دانلود آهنگ را سرچ کرده باشید به خوبی منظور مرا متوجه خواهید شد  چراکه به محض سرچ کلمه ی  فوق با انبوهی از سایت ها و لینک ها مواجه می شوید که اغلب از کیفیت بسیار پایینی برخودار هستند و تنها سعی کرده اند در لیست نتایج نمایش داده شوند کاربر جذب کنند .

این مشکل با توجه به حجم آهنگ های جدیدی که هر روز وارد بازار می شوند بیشتر می شود و افراد همواره به دنبال یک مرجع معتبر برای دانلود آهنگ جدید هستند تا دیگر از شر جستجو های تکراری و بی ثمر همیشگی خلاص شوند .

 اگر شما نیز چنین دردسر هایی را تجربه کرده اید بهتر است از این به بعد از وبسایت روبیک موزیک برای دانلود آهنگ جدید استفاده کنید .

خوشبختانه این روز‌ها شاهد ازدیاد سایت‌های دانلود آهنگ به روز و دانلود فیلم و سریال هستیم. یکی از مزیت‌های این سایت‌ها ارائه فیلم‌های روز است. علاوه بر آن امکان انتخاب ژانر مورد علاقه را می‌توان از دیگر مزیت‌های آن‌ها به حساب آورد. نکته مثبتی که وجود دارد این است که در بعضی از این سایت‌ها علاوه بر دانلود فیلم و سریال مورد علاقه خود می‌توانید آهنگ‌های مختلفی از خوانندگان معروفی چون بهنام بانی و مسعود صادقلو و رضا بهرام و حجت اشرف زاده و علیرضا طلیسچی و...  و همچنین آهنگ‌‌های خوانندگان جدیدی مثل عرفان طهماسبی را دانلود کرده و از شنیدن صدای دلنشینشان لذت ببرید. گاهی ما بعد از دانلود آهنگ جدید و گوش دادن و علاقه‌مندی به آن به دنبال متن آن هستیم تا ارتباط بیشتری  بتوانیم برقرار کنیم. سایت‌هایی وجود دارند که علاوه بر دانلود آهنگ هم‌زمان متن آن را هم می‌توان مشاهده کرد و بهتر و عمیق‌تر به مفهوم آهنگ پی‌برد.

دانلود سریال جدید

سریال‌های نمایش خانگی روز به روز در موضوعات و ژانر‌های مختلف ساخته و به نمایش گذاشته می‌شوند که یکی از علت‌های رونق این سریال‌ها نقش آفرینی بازیگران معروف و محبوب مردم و محدودیت‌های کمتر آن است.

  • سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان از 17 دی ماه 99 با ژانر درام اجتماعی و عاشقانه  به کار گردانی حسین سهیلی زاده به نمایش گذاشته شده است. در این سریال با نقش آفرینی باران کوثری، آرمان درویش، پانته‌آ بهرام، رویا نونهالی، فرزاد فرزین و.... روبه رو هستیم. آهنگ سریال ملکه گدایان نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای دانلود آن باشد. موضوع ملکه گدایان حول یک شیمیدان ساکن آلمان می‌چرخد که با دختری ایرانی در آلمان قصد ازدواج دارد ولی برای آخرین دیدار با پدر درحال مرگش تصمیم به بازگشت به ایران می‌گیرد. او به دلایلی به صورت قاچاقی این کار را انجام می‌دهد که توسط قاچاقچیان انسانی می‌افتد و بیهوش می‌شود و وقتی به هوش می‌آید هوییتش نیز تغییر یافته و حتی نامزد و مادرش هم او را نمی‌شناسند.

  • سریال می خواهم زنده بمانم

این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در 4 اسفند 99 در شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرده‌ است. در این سریال بازیگرانی چون حامد بهداد، سحر دولت‌شاهی، پدرام شریفی و... نقش آفرینی می‌کنند. دراوایل سریال می خواهم زنده بمانم تصویر یک زوج را می‌بینیم که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنند و قرار است در این سریال خاطرات دهه 60 با همه سخت‌گیری‌ها برایمان تداعی شود. صدای گوش نواز همایون شجریان در تیتراژ این سریال بر جذابیت آن افزوده است. آهنگ جدید همایون شجریان در سریال می‌خواهم زنده بمانم می‌توانید گزینه‌ی مناسبی برای دانلود این موزیک باشد.

  • سریال قورباغه

این سریال با نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و بازی صابر ابر، نوید محمد زاده سحر دولت‌شاهی و فرشته حسینی و....  در 3 دی ماه شروع به نمایش کرد. سریال قورباغه با ژانر معمایی، اجتماعی، درام مربوط به سرقت سه دوست در روز چهارشنبه سوری و اتفاقات عجیب بعد از آن است.

این سریال ادامه هیولا به کارگاردانی مهران مدیری است. در واقع مهرات مدیری بعد از پروژه موفقیت آمیز خود در هیولا تصمیم به ادامه آن در همان محوریت پول شویی گرفت. نوروز 1400 اولین قسمت سریال دراکولا با ژانر اجتماعی، کمدی، خانوادگی  در شبکه نمایش خانگی پخش شده است. تماشای این سریال فرصت خوبی برای افزودن صمیمیت و گرم کردن خانواده است. تماشا و دانلود سریال جدید در ایام قرنطینه و کرونا علاوه بر این که سرگرمی خوبی محسوب می‌شود می‌تواند بر دایره اطلاعاتمان بیافزاید.

 

سایت دانلود آهنگ

اگر به دنبال سایتی هستید که هم جدیدترین آهنگ‌ها را ارائه کند هم بتوانید به دانلود فیلم‌ جدید بپردازید و همچنین از سریال‌های نمایش خانگی عقب نمانید روبیک مـوزیک گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. چرا که جدید ترین سریال و فیلم در ژانر‌های گوناگون از کشور‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. روبیک موزیک یک مجموعه‌ی کاملی برای آهنگ و سریال و فیلم‌هایی است که شما به آن‌ها علاقه دارید. برای استفاده از سایت روبیک موزیک به آدرس  rubikmusics.ir  مراجعه فرمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز