خبرگزاری کار ایران

راهنمای خدمات آنلاین کولر گازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۲۳۵

امروزه انواع کولر گازی و اسپلیت یونیت‌ها از پرطرفدارترین و متداول‌‎ترین تجهیزات تهویه مطبوع بوده که برای تأمین سرمایش (و بعضاً همراه با گرمایش) در محیط‌های مختلف ساختمان‌های مسکونی و اداری مورد استفاده گسترده قرار می‌گیرند.

همچنین با توجه به اینکه تجهیزات تهویه مطبوع و از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در گروه کالاهای سرمایه ای می باشند (و نه صرفا یک کالای مصرفی)، بنابراین اکیدا توصیه می کنیم این نوع کالاها را فقط از مجموعه‌های تخصصی و با سابقه ای که بصورت سریع و حرفه ای عرضه کننده این تجهیزات می باشند خریداری نمایید تا بتوانید با استفاده بهتر از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه بهره مند گردید .

برای خرید قطعات کولر گازی از کجا اقدام کنیم

به طور طبیعی وقتی تابستان از راه می رسد باید کولر گازی بدون هیچ مشکلی کار کند برای اینکه بتوانید نهایت استفاده از کولر گازی خود را ببرید و برای اینکه مطمئن شوید کولر گازی شما خوب کار میکند و هنگام استفاده از آن خراب نمی شود باید هرچند وقت یک بار به صورت دوره ای یا حداقل هر سال یکبار با تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید.

لزوم داشتن قطعات کولر گازی اورجیتال آسودگی خاطر را برای شما به همراه خواهد داشت که شما مجبور نباشید به در بازه زمانی کوتاه نیاز به تعویض قطعات کوار گازی خود داشته باشید. امروزه با وجود فروشگاههای اینترنتی شما در هر کجای ایران که باشید می توانید قطعات کولر گازی مورد نیاز خودر ا از فروشگاه اینترنتی قطعات کولر گازی https://coldk.ir تهیه کنید و با تحویل آن به تعمیرکار کولر گازی خود فرآیند تعمیر و سرویس را انجام دهید .

قطعات کولر گازی سامسونگ

در صورتی‌ که کولر گازی سامسونگ شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی کولر گازی سامسونگ در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تلفن دفتر مرکزی سامسونگ از این خدمات بهره‌مند شوید و در صورتی هم قطعات کولر گازی سامسونگ شما آسیب دیده باشد نمایندگی های کولر گازی سامسونگ با استفاده از قطعات اورجینال به شما خدمت رسانی خواهند کرد . اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش سامسونگ بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کشور یا تعمیرگاه کولر گازی پشتیبان سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود می توانید راهنمایی برای تعمیر یا سرویس کولر گازی سامسونگ خود به دست آورید.

قطعات کولر گازی ال جی را از کجا تهیه کنیم ؟

مراکز تعمیر کولر های گازی ال جی بدون شک بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می کنند.این مراکز نمایندگی به صورت اختصاصی به تمامی قسمت های کولر های ال جی تسلط کامل داشته و چنانچه به تعویض قطعات کولر گازی ال جی نیاز باشد،اطمینان اورجینال بودن از طرف ارباب رجوع به صورت تضمینی حصول خواهد شد.

نمایندگان تعمیرات اسپیلت های ال جی تحت آموزش های شرکت ال جی قرار گرفته و با گزراندن دوره های تخصصی تعمیر و سرویس در این زمینه متبحر می شوند. در نظر داشته باشید که نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی دارای مجوز رسمی از شرکت ال جی و دارای کد قابل ارائه شش رقمی می باشند.این نمایندگی با بررسی شرکت ال جی و آموزش تعمیرکاران و بررسی ها و فیلتر های لازمه اعطا می شود.تمامی این خدمات از راه اندازی و نصب تا تعمیر،سرویس،شارژ و کلیه خدمات پس از فروش چه قبل از موعد انقضای کارت گارانتی و چه بعد از آن از طرف نمایندگی ارائه می شود.

اگر ساکن شهرستان کرج هستید از کجا اقدام کنید ؟

بعد از نصب کولر گازی در کرج همانطور که می دانید، کولر گازی از جمله وسایل گران بهای خانه محسوب می شود و علاوه بر آن دستگاهی پرکار و حساس است که نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. برای اینکه در وسط تابستان با مشکلات تعمیر کولر گازی در کرج و خرابی آن مواجه نشوید، لازم است تا در ابتدای تابستان سرویس کولر گازی در کرج را مدنظر داشته باشید. حتی اگر از کولرهای دو حالته استفاده می کنید که امکان گرمایش نیز دارند، بهتر است در ابتدای زمستان هم از متخصص معتمد خود بخواهید تا یکبار دستگاه را عیب یابی و سرویس نماید تا مشکلات جزئی شناسایی و رفع شوند و عمر مفید کولرتان افزایش یابد.

بنابراین با توجه به اهمیت مراقبت از کولر گازی و ارزش آن، می بایست در انتخاب مرکز تعمیر کولر گازی در کرج خود سختگیر و هشیار باشید و تنها به متخصصین برند کولر گازی خود مراجعه کنید. این افراد با تجربه هزاران تعمیرات قبلی بر انواع مدلهای برند کولر گازی شما، تسلط کامل بر نحوه کار اجزا و سیستم کلی دستگاه دارند و ریسک خسارت به دستگاه و تشدید مشکل یا رفع موقتی خرابی آن بسیار کم می گردد.

اسپلیت یا همان کولر دوتیکه دارای دو بخش سرمایش و گرمایش است؛ که به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و راحتی در استفاده، خیلی‌ها آن را به دیگر سیستم‌های تهویه ترجیح می‌دهند. از آنجایی‌که این دستگاه برقی است، لذا عواملی مانند نوسانات برق، استفاده بیش‌ازحد، ضربه خوردن، خرابی قطعات داخلی و … منجر به ایجاد مشکلاتی جدی در عملکرد این دستگاه می‌شود و نیاز به تعمیر اسپلیت و تعمیر کولر گازی را به وجود می‌آورد. از این‌ رو شما باید در صورت مشاهده هرگونه ایرادی در عملکرد دستگاه، سریعاً اقدامات لازم برای تعمیرات اسپلیت را انجام دهید تا با جلوگیری از تداوم موارد ذکرشده، از ایجاد خرابی‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز