خبرگزاری کار ایران

معرفی سایت کاراتدریس

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۸۸۲

شاید کمتر کسی درحال‌حاظر نقش معلم‌های خصوصی و آموزش‌هایی فراتر از مدرسه را در موفقیت‌های تحصیلی دانش‌آموزها انکار کند.

موفقیت‌هایی که بیشتر حاصل استفاده از بهترین و بروزترین متد آموزشی روز و تلاش دانش‌آموزان در مسیر درست است. یکی از بهترین و برترین سیستم‌های آموزشی در تدریس انواع مقاطع تحصیلی به‌صورت خصوصی، گروه کاراتدریس است که توسط مهندس پژمان ابراهیمی هدایت می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این گروه دوست داشتنی و خدماتی که ارائه می‌دهند بیشتر آشنا شوید.

تحصیل و آموزش ریاضی همیشه یکی از دغدغه‌های پدر و مادرهای خانواده‌هایی‌ است که می‌خواهند کودکانشان در کنکور رتبه مناسبی داشته باشد و بتواند در رشته خوب ثبت نام کند. کاراتدریس یکی از گروه‌های آموزشی است که با معلمان خود چنین چیزی را برای شما فراهم می‌کند.

در سال‌های کنونی کاراتدریس خدمات خود را به شکل آنلاین نیز ارائه می‌کند. خدمات آنلاین این گروه هم برای شناخت آن و هم برای دسترسی راحت و قیمت کمتر بسیار کاربردی است، پس به‌شدت پیشنهاد می‌شود. در ادامه با خدمات و سابقه این گروه بیشتر آشنا می‌شوید.

آموزش ریاضی مدارس

مطمئنا این مثل را شنیده اید که می‌گویند ریاضی از پایه باید قوی باشد. چنین نظری واقعا درست است و درصورتی‌که دانش آموزان مشکلی در پایه سال‌های تحصیلی خود داشته باشند باید تحت آموزش‌های جداگانه‌ای نه برای هدف‌‌های آموزشی بلکه برای یادگیری و استفاده این درس در زندگی قرار بگیرند. تدریس خصوصی ریاضی مقاطع یکی از خدماتی است که کاراتدریسی‌ها به بهترین شکل و به ظعیف‌ترین دانش‌آموزها هم ارائه می‌دهند. مهندس ابراهیمی دانش‌آموزهای زیادی را با روش‌های نوین آموزشی به بهترین ریاضیدان‌ها در مقطع تحصیلی خود تبدیل کرده است. آن‌ها هم به دانش آموزان سلامت و هم به دانش‌آموزهای دارای مشکلات روحی آموزش ریاضی در مقاطع کم دارند و این یعنی به کار خود وارد هستند. از تدریس خصوصی اول ابتدایی تا تدریس خصوصی نهم و دوازدهم متوسطه را با کاراتدریس 20 بگیرید.

آموزش ریاضی کنکور

پس از یادگیری ریاضی مقاطع و عبور از روزهای اول آموزش پایه در ایران کم کم خانواده‌ها به فکر تحصیل در دانشگاه و سد بزرگی به نام کنکور می‌افتند. نام کنکور برای دانش آموزی که درحال تحصیل است، استرس‌زا و ناراحت کنند می‌شود، درصورتی‌که او آمادگی شرکت و ذهنی آماده برای پاسخ به سوالات آن را نداشته باشد. این مسئله گاه تا مشکلات جدی روحی برای دانش آموزان پیش می‌رود و عملا آن‌ها را از زندگی وا می‌دارد. با این‌حال گروه کاراتدریس در کارنامه کنکور خود سابقه آموزش‌های مداوم و حتی کوتاه مدت با نتایج بسیار خوبی را دارد که نشان می‌دهد این گروه کاربلد کودکان شما را به موفقیت می‌رسانند. پیشنهاد می‌کنم در‌صورتی‌که قصد برنامه ریزی کنکوری برای فرزندان خود  دارید با این گروه خبره گفت‌وگویی داشته و دراصل رشته را به آن‌ها بگویید تا آن‌ها دانش‌آموز و دانشگاه خوب را به شما تحویل بدهند.

آموزش ریاضی تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی

در شهرهای بزرگ ایران مثل تهران که دبیرستان‌های مهم و اصیل بسیار زیادی درحال کار هستند، دانش آموزهای زیادی سعی میکنند تا در یکی از این دبیرستان ها ثبت نام کنند. دلیل ثبت نام در مدارس درجه یک غیر انتفاعی بیشتر برای کیفیت زیاد تحصیل در آن‌ها یا حتی رفاه دانش آموز انجام می‌شود. این دلیل هرچه که باشد برای ورود به مدرسه‌هایی مثل منظومه خرد، علامه حلی، ابوریحان و... باید آزمون‌های ورودی سخت و البته در ادامه نیز پشتیبان‌های قوی داشته باشید که بتوانند از پس سطح دروس این مدارس بر بیایند. گروه کاراتدریس توانسته در طول سال‌ها آموزش دانش‌آموزهای دختر و پسر زیادی را روانه این مدارس کند. مدارسی که در اصل رفتن به آن‌ها برای بیشتر محصل‌ها یک آرزو است. آن‌ها می‎توانند با تدریس‌های ویژه معلمان کاراتدریس راهی این مدارس شوند.

نوع دیگری از مدارس مهم در ایران که بسیار رواج دارند، مدارس تیزهوشان است. مدرسه‌هایی که مختص دانش‌آموزهای تیزهوش ساخته شده و ورودی‌های آن با آزمون‌های سخت کنترل می‌شود. کاراتدریسی‌ها می‌توانند با آموزش‌های مخصوصی که دارند هر دانش آموزی را برای تحصیل در این مدارس تیزهوش کنند. حتما می‌پرسید چگونه؟ در گذشته مردم معتقد بودند که هوش امری انتصابی یعنی خدادادی است که نمی‌توان تغییری در آن ایجاد کرد. این در حالیست که هوش مثل یک عضله می‌تواند با تمرین مستمر و تلاش قوی و قویتر شود که نشان می‌دهد هر کسی شرایط حضور در بهترین مدارس را دارد، اگر به خود ایمان داشته باشد.

حل تمرین

خدمات گروه کاراتدریس به همین جا ختم نمی‌شود. یکی از خدمات ناب و متفاوت این سیستم حل تمرین و آموزش جدید است که کمک زیادی به دانش‌آموزها می‌کند. گاهی می‌شود که دانش‌آموز مبانی ریاضی را بلد است و فقط برای استفاده آن‌ها در حل سوال مشکل دارد. در چنین حالتی با رجوع به معلم حل تمرین می‌تواند مشکل خود را مرتفع کند و آموزشی کاربردی همراه با حل تمرینات خود داشته باشد.

برای دسترسی به خدمات این گروه فقط کافیست نام کاراتدریس را در گوگل جست و جو کنید و سری به وبسایت این گروه بزنید. کاراتدریس همیشه در دسترس است و همیشه می‌تواند همراه مناسب و مطئنی برای فرزندان شما در راه تحصیل باشد. تدریس خصوصی نهم یا هر مقطع دیگر، معلم‌ حل تمرین یا تدریس خصوصی ریاضی مخصوص کنکور یا شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان تنها بخشی از خدمات کاراتدریس است که با آن‌ها آشنا شدید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز