خبرگزاری کار ایران

بهترین فیلم و سریال‌های فیلیمو در نوروز 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۸۸

فیلم و سریال جزو تفریحات همیشگی تعداد قابل توجهی از مردم ایران بوده و هست. در عید امسال که به دلیل محدودیت هایی که بر اثر شیوع ویروس منحوس کرونا ایجاد شده است، حجم سفر های عیدانه به شدت کاهش می یابد و چه جایگزینی بهتر از فیلم و سریال های با کیفیت؟ به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بهترین سریال و فیلم‌های فیلیمو را به شما عزیزان معرفی کنیم تا سال جدید را با سرگرمی‌های خوب سپری کنید.

کنداکتور نوروز ۱۴۰۰ فیلیمو

بر اساس برنامه‌ریزی فیلیمو، پخش سری جدید شب‌های_مافیا روزهای شنبه و یکشنبه، سریال عاشقانه می خواهم زنده بمانم روزهای دوشنبه، سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری سه شنبه‌ها، سریال ملکه گدایان چهارشنبه‌ها و سریال کمدی مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۰ از فیلیمو پخش می شوند.

همچنین پخش سریال کمدی خوب بد جلف رادیواکتیو ساعت ۱۲ جمعه‌ها در ایام نوروز ادامه دارد.

انیمیشن دیرین دیرین نیز که با استقبال مخاطبان همراه شده است روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می‌شود.

 فیلیمو برای آغاز سال جدید همچنین پخش ۵۶ عنوان سریال خارجی را تدارک دیده است. از این تعداد عنوان فیلم ۲۳ سریال با دوبله اختصاصی در دسترس علاقمندان خواهد بود.

سریال عامه پسند ملکه گدایان

از سال گذشته شاهد رونقی تازه و چشمگیر در تولیدات شبکه نمایش خانگی بوده‌ایم. در میان آثار متعددی که در این مدت به نمایش درآمدند و واکنش‌های متفاوتی هم در پی داشتند، مانکن از چند جهت اثر قابل‌توجه و بحث‌برانگیزی بود؛ نه به دلیل کیفیت یا شیوه داستان‌گویی بلکه به دلیل درک الگوهای تولید یک اثر عامه‌پسند با الهام از عناصر موفقیت در نمونه‌های داخلی و خارجی و همچنین آزمودن استانداردهایی تازه برای اجرا و بازآفرینی همین عناصر. تقریبا یک سال بعد، حسین سهیلی‌زاده با یک سریال دیگر به شبکه نمایش خانگی بازگشته است.

در سریال ملکه گدایان همه چیز با الگوی یک درام عاشقانه شروع می‌شود و پیش می‌رود و ناگهان وقوع حادثه، شرایط را تغییر می‌دهد و معمایی بزرگ را برای شخصیت اصلی و مخاطب مطرح می‌کند: آیا قهرمان قصه (حداقل بنا به آنچه که فعلا و در قسمت اول دیده‌ایم)، عقلش را از دست داده و یک راوی غیرقابل اعتماد است؟ آیا عنصری فانتزی در میان است و واقعا زندگی یک نفر تغییر کرده؟ یا اینکه پای نقشه و توطئه در میان است و ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست؟

سریال خوب بد جلف 3

داستان سریال از جایی آغاز می شود که در پایان قسمت دوم فیلم سینمایی وقتی پژمان و سام توسط آبدارچی گروه فیلمبرداری بیهوش می شوند به گروگان گرفته شده و همراه با گروه داغستان آزاد قرار است از مرزهای شمال غربی از کشور خارج شوند. تقابل آنها با گروه داعشی و چچنی و همچنین مشکلاتی که بر سر راه این دو بازیگر در خلال حضور در قطار حامل نیروهای داعشی و چچنی ایجاد می شود منجر به شکل گیری موقعیت های کمدی می شود.

بهترین فیلم و سریال‌های فیلیمو در نوروز 1400

پژمان و سام بعد از رهایی از چنگ گروه داغستان آزاد توسط گروه خلافکار بوالهوس گروگان گرفته می شوند. این گروه که کیک زرد رادیو اکتیو را هم به جای مواد مخدر شیشه سرقت کردند اقدام به فروش خرده فروشی رادیو اکتیو به عنوان مواد مخدر جدید صنعتی در سطح شهر می کنند. حضور امیرمهدی ژوله در مقام بازیگر که پیشتر در قسمت نخست سینمایی «خوب بد جلف» نقش کوتاهی را بازی کرد از نکات ویژه قسمت های چهارم و پنجم سریال است.

شوخی‌های پینگ پنگی پژمان جمشیدی و سام درخشانی که همانند دو قسمت سینمایی آن از نکات قوت سریال به حساب می‌آید در کنار بازی‌های خوب و یکدست بازیگران در قسمت‌های نخست از جمله قسمت قطار و تروریست‌های چچنی توانسته است مخاطبان را با این سریال همراه کند.

از طرفی به نظر می رسد پژمان و سام در این سریال نسبت به دو فیلم سینمایی قبلی خنگ تر شده و رفتارهای عجیب و غریبتری از خود نشان می دهند که همین باعث شده است بار طنز سریال بالاتر برود.

شوخی‌های سریال بر بستر رخدادهای اجتماعی و شناخت دقیق از طبقه تبهکاران جامعه باعث شده است «خوب بد جلف» مانند دیگر سریال‌های برادران قاسمخانی از جزئیاتی برخوردار باشد که در کنار وجه کمدی اشاره‌های تلخی هم به رخدادهای اجتماعی دارد.  همچنین نگاه نویسندگان و کارگردان فیلم به مسائل سیاسی در همان قسمت های نخست کاملا مشهود است و به نظر می رسد در قسمت های آینده بیشتر با شوخی های اجتماعی و سیاسی روبرو شویم.

«خوب بد جلف رادیو اکتیو» یک سریال پرلوکیشن است که تنوع تصویری آن باعث شده است هر قسمت از آن برای مخاطب تازگی داشته باشد. از جنگل های شمال تا هوای گرم جنوب و فضای شهری تهران همگی باعث شده است کثرت بصری سریال ها به خوبی بتواند مخاطب را با خود همراه کند.

بهترین فیلم و سریال‌های فیلیمو در نوروز 1400

سریال هیولا 2 (دراکولا)

در خلاصه داستان سریال دراکولا (هیولا 2) آمده است: «ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

داستان سریال کمدی دراکولا

«دراکولا» یا «هیولا 2»، سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «مهران مدیری» و محصول سال 1399 است. داستان این سریال درمورد خانواده ثروتمند و بانفوذ «کامروا» است. کامران کامروا، همسرش ژاله و پسرشان در دنیایی مملوء از ثروت و تجمل زندگی می کنند. آنها آنقدر غرق در ثروت و رفاه هستند که کوچکترین درکی از زندگی و شرایط طبقات دیگر و بالاخص طبقه فرودست جامعه ندارند! اما ناگهان، زندگی سراسر خوشبختی آنها با وقوع اتفاقی شوکه کننده از هم فرو می پاشد و مقدمه ای بر اتفاقات پسین سریال می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز