خبرگزاری کار ایران

کاراتدریس؛ تدریس خصوصی ریاضی به سبک نوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۸۲۴

ریاضیات از آن درس‌هایی است اغلب دانش‌آموزان نسبت به آن احساس خوبی ندارند. شاید بتوان گفت تکلیف دانش‌آموزان با ریاضی مشخص است، یا عاشق آن هستند یا از آن بدشان می‌آید. اما فراموش نکنید این احساس هرچه که باشد، مدرسان و دبیران ریاضی نقش قابل‌توجهی در به وجود آمدن آن داشته‌اند.

به عبارت دیگر هیچوقت نباید نقش دبیران ریاضی را در علاقه‌مندی دانش‌آموزان به ریاضیات نادیده گرفت. اگر فرزند شما هم نسبت به ریاضی نه علاقه‌ای دارد و نه استعدادی از خود نشان می‌دهد، نگران نباشید. هنوز هم راهکارهایی وجود دارند که می‌توانید به کمک آن‌ها این موضوع را به بهترین شکل حل‌وفصل کنید. کاراتدریس همان راهکاری است که خیالتان را بابت آموزش و یادگیری ریاضیات آسوده خواهد کرد.

کاراتدریس چیست؟

اگر بخواهید کوتاه و مختصر بدانید، کاراتدریس سامانه تدریس خصوصی ریاضیات است که مباحث ریاضی دوره پیش از دبستان تا دانشگاه را به طور کامل پشتیبانی می‌کند. بنابراین فرقی ندارد فرزندتان در کدام مقطع تحصیلی است و با کدام مباحث و مفاهیم درسی مشکل دارد؟ در هر صورت دبیران کاراتدریس می‌توانند کمک بزرگی برای فرزندتان باشند.

کاراتدریس تدریس خصوصی ریاضی مقاطع و کنکور را به طور کامل پوشش داده و یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مراجع برای آموزش و یادگیری ریاضیات همه پایه‌های تحصیلی است.

شاید بپرسید چرا دبیران کاراتدریس نسبت به اغلب دبیران و مدرسان ریاضی برتری دارند؟

این گروه تخصصی ریاضیات آموزش‌های خود را با آخرین تغییرات کتب ریاضی همگام کرده‌اند. تسلط کامل بر مفاهیم درسی، آشنایی با شیوه آموزش و تدریس مدارس برتر تهران، دسترسی به بانک سوالات بسیار ارزشمند ریاضی، آشنایی با نمونه سوالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان پایتخت و تجربه آموزش و تدریس از مهم‌ترین ویژگی‌های دبیران تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس است.

اما ویژگی‌ها و توانمندی‌های این تیم حرفه‌ای به همین موارد ختم نمی‌شود. دبیران ریاضی کاراتدریس با شیوه‌های تدریس و آموزش برای هر پایه تحصیلی آشنایی کافی دارند. بنابراین نباید نگران شیوه برخورد و رفتار این مدرسان با فرزند خود باشید.

دبیران کاراتدریس برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی ریاضیات را با بازی و ریاضی، بیانی کودکانه، گفتگو و محیطی شاد آموزش می‌دهند تا کودکان ضمن یادگیری مفاهیم ریاضی، احساس خوبی داشته و دچار اضطراب نشوند.

معلمان تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس همچنین برای مقاطع تحصیلی بالاتر ریاضیات را با شیوه پرسش و پاسخ آموزش می‌دهند. بنابراین در هر لحظه دانش‌آموزان خواه‌ناخواه کاملا درگیر مباحث و سوالات ریاضی خواهند بود و احتمال حواسپرتی، گوش ندادن به درس و... وجود ندارد. در نتیجه در تمام طول آموزش و یادگیری دانش‌آموزان کاملا درگیر مفاهیم درسی بوده و همه مفاهیم را به خوبی درک خواهند کرد.

آموزش مقطع تحصیلی فعلی یا حل مشکل از پایه؟

خیلی از دبیران ریاضی در طول آموزش ریاضیات به دانش‌آموزان هر مقطع تحصیلی فقط‌وفقط روی مفاهیم و مباحث همان پایه تحصیلی تمرکز می‌کنند. در چنین شرایطی اگر پایه درسی دانش‌آموزان ضعف داشته باشد، آموزش‌ها چندان تفاوتی در وضعیت درسی او به وجود نخواهند آورد.

دبیران و مدرسان تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس کنار آموزش مفاهیم و مباحث پایه تحصیلی فعلی دانش‌آموزان مشکلات درسی و نقاط ضعف آن‌ها در یادگیری ریاضی را هم شناسایی می‌کنند. حتی اگر این ضعف از پایه‌های تحصیلی قبلی دانش‌آموز باشد، این دبیران حرفه‌ای خود را موظف به آموزش و تدریس این مفاهیم می‌دانند.

آن‌ها پس از شناسایی این مباحث به آموزش مجدد مفاهیم موردنظر پرداخته و بعد سراغ مباحث وابسته به این بخش‌ها می‌روند. به این ترتیب دانش‌آموزان نه‌تنها ریاضیات مقطع تحصیلی فعلی خود را می‌آموزند، بلکه می‌توانند از قوی شدن پایه ریاضیاتشان هم اطمینان خاطر پیدا کنند.

همچنین دبیران کاراتدریس به طور مرتب با حل نمونه سوالات امتحانی مختلف پیشرفت درسی دانش‌آموزان را بررسی می‌کنند و بهبود شرایط درس ریاضیات دانش‌آموزان را می‌سنجند تا از آموزش‌هایشان نتیجه بگیرند.

کلاس‌های رفع اشکال و حل تمرین

مدرسان سایت کاراتدریس کنار همه فعالیت‌هایی که در حوزه آموزش و تدریس خصوصی ریاضیات مقاطع تحصیلی، ریاضیات کنکور و ریاضیات دانشگاه دارند، می‌توانند کلاس‌های رفع اشکال و حل تمرین هم برای فرزند شما برگزار کنند. بنابراین اگر فکر می‌کنید فرزندتان از نظر سطح ریاضیات شرایط مناسبی دارد و فقط در یک مبحث خاص به رفع اشکال و حل تمرین نیاز دارد، باز هم می‌توانید روی کمک استادان و مدرسان این تیم حساب کنید.

دبیران کاراتدریس با حل چند نمونه سوال می‌توانند ضعف درسی فرزند شما را شناسایی کرده و پس از آموزش مباحث مربوط به آن بخش، با حل تمرین و نمونه سوالات مهم امتحانی مفاهیم موردنظر را کاملا برای او جا بیندازند.

همچنین درصورتی‌که فرزندتان به هیچ کلاس آموزش و تدریس خصوصی ریاضی نیاز ندارد و تنها در حل تمرین و نمونه سوالات خاصی با مشکل مواجه شده است، می‌توانید با دبیران کاراتدریس تماس گرفته، سوالات ریاضی را با آن‌ها مطرح کنید تا نمونه سوال موردنظرتان را برای شما حل کنند.

در مجموع سامانه تدریس خصوصی ریاضیات کاراتدریس برای تدریس خصوصی، رفع اشکال، حل مساله و نمونه سوال، کمک به قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، آموزش ریاضیات کنکور و... همراه دانش‌آموزان است.

در صورتی که فرزند شما به هریک از این خدمات نیاز دارد یا درباره شیوه کار این تیم سوالی دارید، می‌توانید به آدرس Https://karatadris.com مراجعه کنید و با دبیران کاراتدریس تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز