خبرگزاری کار ایران

دیزل ژنراتور و برندهای پرفروش در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۸۲۱

دیزل ژنراتور یا همان موتور ژنراتور را در یک جمله می‌توان به عنوان پشتیبان و نیرو کمکی در هنگام قطعی برق نام برد. البته باید در نظر داشت که در خیلی از امکان و مراکز که به برق دسترسی ندارند به عنوان تامین کننده برق اصلی استفاده می‌شود.

دیزل ژنراتور یا همان موتور ژنراتور را در یک جمله میتوان به عنوان پشتیبان و نیرو کمکی در هنگام قطعی برق نام برد.البته باید در نظر داشت که در خیلی از امکان و مراکز که به برق دسترسی ندارند به عنوان تامین کننده برق اصلی استفاده می‌شود.

دیزل ژنراتورها وجود خود را مدیون دو مخترع هستند. اولین نفر، مخترع اولین  ژنراتور میشل فارادی و نفر دوم مخترع موتور دیزل، رادولف دیزل است. میشل فارادی کمک زیادی به بهبود وضع زندگی انسان کرده و تا آنجا که می دانیم بیشتر توسعه های امروزی در الکتریسیته مدیون اختراعات وی است.

رودولف دیزل بر اثر انفجار موتور دیزلی خود کشته شد . با این حال ، موتور دیزل ثابت کرد که  می تواندسوخت را بدون نیاز به یک جرقه مشتعل نماید. اولین موتور دیزل موفق او در سال 1897 عمل کرد. موتور های دیزلی مدرن ،  نسخه بهبود یافتهی مفهوم اصلی رودولف دیزل است . آنها اغلب در زیردریایی ها، کشتی ها، لوکوموتیو، و کامیون های بزرگ و مولد برق ( دیزل ژنراتور) استفاده می شوند.

با گسترش روز افزون انرژی الکتریکی امــروزه کمتــر زمیــنه ای ( از زنـدگی روزمره تا فعالیتهای صنعتی و خدماتی ) را می توان یافت که بشدت به انرژی الکتریکی وابسته نباشد.  در سال های اخیر خرید و استفاده از دیزل ژنراتور در خیلی از اماکن بسیار زیاد و ضروری شد، به طوری که نبودش باعث ضرر و زیان های جبران ناپذیری خواهد شد.

انواع دیزل ژنراتور ها

دیزل ژنراتورهای موجود در بازار بر حسب کاربرد به سه دسته تقسیم میشود:

  • دیزل ژنراتور استندبای یا اضطراری (Standby Diesel Generator)
  • دیزل ژنراتور پرایم (Prime Diesel Generator)
  • دیزل ژنراتور دائم کار (Continuous Diesel Generator)

برندهای پر فروش دیزل ژنراتور در ایران

در ایران نماینده برندهای بسیار قوی و شناخته شده جهانی ای از دیزل ژنراتور موجود است. که یکی از ان نمایندگی ها

فروشگاه آذر موتور واقع در خیابان سعدی است، که نماینده برندهای اروپایی، چینی، ایرانی دیزل ژنراتور و موتور برق میباشد.تفاوت دیزل ژنراتور در توان و در توان های آنها میباشد.در ادامه نگاهی به برند های مختلف دیزل ژنراتور خواهیم انداخت.

انواع دیزل:

دیزل ولوو پنتا: شرکت ولوو پنتا در سال 1907 با تولید اولین موتور دریایی تاسیس شد. شرکت Penta خیلی سریع سازنده تولید موتور احتراق داخلی شد، که در سال 1927 موتور را برای اولین خودروی سواری ولوو عرضه کرد و به تولید موتورهای ژنراتور پرداخت که بدون شک در حال حاضر از بزرگترین تولید کنندگان در این صنعت به شمار میرود

 

دیزل پرکینز انگلستان: شرکت پرکینز انگلستان در سال 1932 تاسیس شد. در سال های اولیه به تولید موتور دیزل برای کارهای مثل ساخت و ساز، کشاورزی، و …. پرداخت و هم اکنون پس از چند سال موتور های مختلف از جمله موتور های بنزینی و دیزلی تولید میکند و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیزل محسوب میشود.

 

دیزل لوول چین: شرکت لوول در سال 1998 تاسیس شد.این شرکت تولید کننده بزرگ تجهیزات صنعتی است که عمدتا متخصص در تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات ساخت و ساز، وسایل نقلیه، اجزای اصلی، خدمات مالی و سایر مشاغل می باشد.

 

دیزل کامینز: شرکت کامینز در سال 1919 توسط مهندس Clessie Cummins تاسیس شد . از اولین شرکت های فن آوری پیشرو در سال های 1800 است که در آلمان توسط رودلف دیزل ساخته شده است.Cummins Distribution  Europe تنها ارائه دهنده موتورهای اصلی و ژنراتورهای Cummins در سراسر اروپا است.

 

دیزل موتور سازان: شرکت موتورسازان بمنظور تامین موتورهای موردنیاز شرکت تراکتورسازی ایران احداث گردید و در سال 1371 پروانه بهره برداری مستقل تحت عنوان “شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران” را دریافت نمود. و در سالهای متوالی موفق به کسب استاندارهای مختلف شد و هم اکنون موفق ترین شرکت تولید دیزل در ایران می باشد.

 

انواع ژنراتور:

ژنراتور لینز: شرکت لینز در سال 2002 با تخصص تولید ژنراتور از یک پروژه صنعتی با هدف تنوع محصول تاسیس شد.تجربه ده ساله طراحان آن، همراه با نوآوری به سرعت منجر به توسعه طیف گسترده ای از تولید محصولات شده است که  دارای استانداردهای با کیفیت می باشد. همین امر سبب شده است که در بیش از 80 کشور ژنراتور های لینز صادر شود.

ژنراتور مکالته: شرکت مکالته در سال 1947 تاسیس شد.که در حال حاضر یک تامین کننده ژنراتور جهانی با بیش از 1200 کارمند است که روزانه در سراسر جهان بیش از 1400 ژنراتور تولید می کند.این شرکت ژنراتورهای خود را از رنج 3 کیلو وات تا 1000 کیلو وات تولید و عرضه میکند.

ژنراتور استامفورد انگلستان: کارخانه استامفورد انگلستان در سال 1904 توسط چند مهندس برق در انگلستان تاسیس شد.در دهه 1920 و 1930 به سرعت با استفاده از راه حل های نوآورانه برای مشکلات تولید برق رشد کرد.و در طی سالیان موفق به تولید ژنراتورها از 8 کاوا تا 2000 کاوا شده است.

ژنراتور استامفورد پاور چین: ژنراتور استامفورد پاور یکی از محصولات کاربردی کمپانی استمفورد پاور در کشور چین می باشد که امروزه توانسته به عنوان یک برند محبوب جای خود را در میان رقبا باز کند. این شرکت دارای چندین سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و طراحی انواع ژنراتور استمفورد پاور با توان های متفاوت و کاربری های مختلفی می باشد که می توانند در زمینه های مختلف باعث پیشبرد بسیاری از فعالیت های صنعتی شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز