خبرگزاری کار ایران

بیوگرافی بهنام بانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۶۴۴

در بین خوانندگانی که به اصطلاح نسل جدید، خوانندگان پاپ شناخته می‌شوند، نام بهنام بانی بیشتر از بقیه می‌درخشد. کمتر کسی فکر می‌کرد روزی آهنگ بهنام بانی بر روی تیتراژ پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون بنشیند و یکی از بیشترین دانلود‎‌‌ها، دانلود آهنگ های بهنام بانی باشد. بهنام بانی با تمام حواشی‌هایش توانسته محبوبیت بالایی را برای خود در بین مخاطبین جوان موسیقی پاپ تصاحب کند. در ادامه نگاهی به بیوگرافی و ماجرای چند تِرک از آهنگ های فول آرشیو بهنام بانی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

از کودکی تا ورود به دنیای موسیقی

بهنام بانی که متولد ۱۱ مهرماه ۱۳۶۶ در دامغان می‌باشد. دومین فرزند خانواده بانی است. او یک خواهر نیز دارد که بزرگ‌تر از خودش است. وی از همان کودکی به خوانندگی علاقه داشت و از ۸ سالگی نیز به قرائت قرآن می‌پرداخت. پدرش که نوازده آکاردئون بود در همان کودکی به او نوازندگی را به صورت ابتدائی آموزش داد. بانی همچنین چندین جلسه نزد استاد محمد نوری جهت آموزش موسیقی سنتی ایرانی رفت اما به دلیل عدم علاقه به این سبک، آن را ادامه نداد. بهنام بانی فارق‌التحصیل کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود است. در همین زمان بود که آشناییش با گروه موسیقی روژان و همکاری در کنار مهدی یغمایی سبب شد تا او، حرفه‌ای‌تر موسیقی را دنبال کند. وی پس از جدایی از گروه روژان، با افرادی همچون بهنام ابطحی و سپس راشا تقی‌پور همکاری کرده و آهنگ‌هایی نیز منتشر کرد اما آنچنان شنیده نشد. «ایکاش» اولین آهنگ بهنام بانی و همکاری‌اش با بهنام ابطحی است. اگر قصد دانلود آهنگ های بهنام بانی را دارید، این آهنگ در فول آرشیو بهنام بانی وجود دارد. این همکاری‌ها شهرت چندانی را برای او به وجود نیاورد اما زمینه ساز ورودش به موسیقی حرفه‌ای گشت و سبب شد بیشتر با این فضا آشنا گردد.

آشنایی با حامد برادران، سرآغاز شهرت

بانی که به واسطه یکی از دوستانش با حامد برادران، آهنگساز و تنظیم کننده معروف آشنایی داشت؛ به او معرفی گشت. آنها پس از خواندن بهنام بانی و آشنایی بیشتر، چندین بار برای همکاری با یکدیگر مذاکره نمودند؛ اما باوجود علاقه هردو به آغاز همکاری، این اتفاق صورت نگرفت. پس از یک سال و نیم و مذاکره‌ی دوباره، اینبار وی شروط حامد برادران را قبول نمود و همکاری بین این دو نفر شروع گشت. یک هفته بعد از این اتفاق، برادران شروع به ساختن اولین آهنگ بهنام بانی با سبکی جدید کرد که «علاقه خاص» نام داشت. پس از انتشار، همگی با این آهنگ بانی را شناختند و «علاقه خاص» به نقطه پرش بانی بدل گشت. به گفته خود بانی، شهرت اصلی او با همین ترک شروع شد. کم‌کم ملودی های ترکی و عربی برادران و صدای بم و پرقدرت بهنام بانی بر دل مخاطبین موسیقی پاپ نشست .

بیوگرافی بهنام بانی

پس از انتشار  آهنگ‌های «چی بگم»، «من یه دیوونم»، «عاشقم کرده» و «همه دنیام»، بانی دیگر صدایی ناشناخته نبود؛ بلکه خالا خواننده‌های جدید می‌خواستند مثل او باشند. بسیاری ازجوانان علاقه‌مند به موسیقی پاپ نیز به دنبال دانلود آهنگ های بهنام بانی بودند. به جز حامد برادران، یکی دیگر از کسانی که همکاری‌اش با بهنام بانی به شهرت و ساخته شدن این ترک‌ها کمک کرد، عاطفه حبیبی است. او ترانه‌سرایی قدرتمند است که تا امروز در اکثر ترک های مهم با بانی همکاری داشته است. چند آهنگ بهنام بانی و حامد برادران که در فول آرشیو بهنام بانی نیز وجود دارد، عبارتند از: «قرص قمر»، «بستمه»، «خوشحالم» و «هنوز دوست دارم». برای دانلود آهنگ های بهنام بانی می‌توانید این آهنگ‌ها را در بهترین سایت که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت جستجو کنید.

حواشی بهنام بانی

همیشه اشخاص موفق و کسانی که به شهرت می‌رسند، درگیر حاشیه‌های زیادی می‌شوند. بانی نیز دچار همین حواشی شده که تا به امروز هم ادامه دارد.! بسیاری او را متهم به همکاری با مافیا‌ی موسیقی می‌کنند. عده‌ای هم معتقدند امثال او، سبب تضعیف موسیقی پاپ و حرکت به سوی موسیقی بی‌محتوا و مبتذل شده‌اند. این قضاوت‌ها پس از کنسرت‌های بهنام بانی شدیدتر شد. حرکات و پرش‌های بهنام بانی و گروهش بر روی سن و سپس فروش ۴۱۰۰ بلیط کنسرت برج میلاد تنها در ۱۵دقیقه نیز بهانه‌های جدیدی به این افراد داد. بانی و مؤسسه آوای فروهر که مدیریت برنامه‌های او را بر عهده دارند، با رد کردن این مسائل عنوان نمودند که اگر مافیایی وجود داشت او نیز نباید شنیده می‌شد. بهنام بانی در ضمینه فضای کارهایش عنوان می‌کند که فقط چیزی را که خودش دوست دارد نمی‌خواند، بلکه چون این سبک جوابگوی نیاز مخاطبان بوده است و مخاطبین تمایل بالایی به گوش کردن و دانلود آهنگ های بهنام بانی از خود نشان می‌دهند، به این مسیر ادامه می‌دهد. همچنین نسبت به وزن و ظاهر او، بخصوص سبیلش، طعنه‌ها و انتقاداتی می‌شود که البته او با شوخی جواب این انتقادات را داده است. به گفته خودش، دوست دارد بیشتر به آهنگ بهنام بانی توجه شود تا تیپ و ظاهرش.

بیوگرافی بهنام بانی

علایق و فعالیت‌ها، از فوتبال تا بازیگری

بانی علایق جالبی دارد. خواننده مورد علاقه او ناصرعبداللهی است؛ به کارهای استاد محمد اصفهانی، حمید حامی و محمد علیزاده نیز علاقه دارد. از دیگر هنرها که بهنام بانی دوست داشت دنبال کند و به علاقه خود هم دست یافت بازیگریست. او در سریال پایتخت ۶ نقش کوچکی را به عنوان بازیگر مهمان بازی کرد اما حضور بعدی‌اش، یک نقش رسمی در فیلم گشت ارشاد ۳ بود. وی در تیم فوتبال هنرمندان استقلال نیز بازی می‌کند.

 اگر قصد دانلود آهنگ های بهنام بانی یا فول آرشیو بهنام بانی را دارید، سایت‌های موسیقی بسیاری هستند که می‌توانید با مراجعه به آن، آهنگ مورد نظرتان را دانلود نمایید. تا به امروز حدود ۳۰ ترانه از بهنام بانی منتشر شده است. برای دانلود آهنگ های این خواننده خوش‌صدا می‌توانید به سایت (www.musicbazi.com | موزیک بازی) مراجعه نموده و تِرک یا فول آرشیو بهنام بانی یا خوانندگان مورد نظرتان را جست‌وجو کرده و به سادگی دانلود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز