خبرگزاری کار ایران

توری های فلزی پرمصرف در ساختمان سازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۲۷

توری های فلزی از اجزای اصلی و لاینفک مصالح ساختمانی محسوب می‌شوند، بنابراین نیاز به این مصالح کاربردی در ساختمان‌سازی روزبه‌روز افزون‌تر می‌شود.

امروزه در ۱۰۰ درصد موارد ساخت‌وسازهای ساختمان‌های شهری که خود شامل موارد مسکونی، تجاری، اداری و غیره می‌شود و نیز انواع سازه‌ها نمی‌توان از نقش بسیار مهم توری های فلزی چشم‌پوشی کرد.

توری های فلزی از اجزای اصلی و لاینفک مصالح ساختمانی محسوب می‌شوند، بنابراین نیاز به این مصالح کاربردی در ساختمان‌سازی روزبه‌روز افزون‌تر می‌شود.

اما این توری های فلزی از چه موادی ساخته می‌شوند؟

بیش‌از ۹۰ درصد مواد تشکیل‌دهنده این توری ها را فولاد تشکیل می‌دهد، درواقع مواد اولیه سازنده این مصالح ساختمانی کاربردی ، فولاد محسوب می‌شود.

با ما همراه باشید تا برخی از این توری ها را بررسی کنیم ، در این مطلب قصد داریم تا توری مش، توری رابیتس، و توری فنس را با جزئیات آن‌ها به شما عزیزان معرفی کنیم.

توری مش

این توری ها که از آن‌ها با نام دیگر خود به نام توری جوشی نیز یاد می‌شود در بسیاری از فرآیندهای ساخت‌وساز استفاده می‌شود برای مثال، از این شبکه‌های میزگردی در اجرای فونداسیون بتنی در مرحله پی‌سازی ساختمان‌ها و صنعتی و ساختمانی استفاده می‌شود.

انعطاف‌پذیری و ضدزنگ بودن مفتول ها دلیلی بر پرطرف‌دار بودن این توری ها می‌باشد، اما به چه علت موارد گفته‌شده برای مهندسین سازه مهم است؟

در فونداسیون بتنی سازه‌ها به‌طور رایج کشش هایی ایجاد می‌شود، مهندسین سازه در این فونداسیون از توری های مش استفاده کردند که موجب انعطاف‌پذیری و استحکام بیشتر آن می‌شود همچنین فولادی بودن جنس این مفتول به جلوگیری از زنگ‌زدگی آن کمک می‌کند. 

شبکه‌های این توری از قرار گرفتن مفتول‌های فولادی که به‌صورت ضربدری و با زاویه‌ای ۴۵ درجه بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند و از طرفی برای اتصال این مفتول ها از دستگاه‌های مجهز جوشکاری استفاده می‌شود ، تمامی دستگاه‌های متصل کننده‌ی مفتول‌های فلزی اتوماتیک و بدون دستبرد انسان هستند که این خود دلیلی بر اطمینان به عملکرد آن‌ها می‌باشد.

توری های مش در ۲ دسته‌بندی اصلی آجدار و ساده تولید و روانه بازار می‌شوند که معمولاً در فرایندهای ساختمانی و کف‌سازی در فونداسیون بتنی کاربرد ویژه‌تری دارند .

گذشته از دسته کلی توری های مش این مصالح در ابعاد مختلفی از نظر طول مفتول و قطر آن تولید می‌شوند برای مثال این توری ها را می‌توان در قطر مفتول ۶ میلی‌متر تا ۱۲ میلی‌متر تولید کرد.

البته همه ابعاد موجود در بازار قابل‌استفاده هستند اما ابعاد ۸ تا ۱۰ میلی‌متر این محصول از دیگر نمونه‌های خود پرطرفدارتر و پرمصرف‌تر می‌باشد، برای توری هایی با این قطر مفتول چشمه هایی ۱۰ در ۱۰ تا ۲۰ در ۲۰ ساخته و پرداخته می‌شوند .

وابسته به نوع مصرف این توری ها در وزن‌های مختلفی تولید می‌شوند برای مثال برگ‌های آن‌ها از وزن ۳۰ کیلوگرم تا ۱۸۰ کیلوگرم تشکیل شده‌است ، اما به‌منظور رفاه حال مشتریان ابعاد و اندازه‌های سفارشی این محصول پذیرفته می‌شود.

قیمت مش

همان‌طور که می‌دانیم با توجه به وجود نوسانات بازار آهن‌آلات، هرروز نرخ این محصول متغیر بوده و دست‌خوش تغییرات می‌شود بنابراین برای آگاهی از قیمت دقیق توری مش می‌توانید با ارائه‌دهندگان آن از مجموعه بزرگ فولاد توفیقی در ارتباط باشید.

رابیتس

رابیتس که نام دیگر آن راویز می‌باشد و در بین مهندسین و معماران سازه شهرت بیشتری دارد نیز از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین سوالات و مصالح ساختمانی به شمار می‌آید که در بخش‌های مختلفی از جمله طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود.

نمونه‌های استفاده از این محصول شامل انجام فرایندهای گچ‌کاری، سنگ‌کاری و سنگ نمای ساختمان هاست که خود بخش قابل‌توجهی در ساختمان‌سازی به شمار می‌آید اما استفاده دیگر این محصول در بتن‌ریزی می‌باشد که در سطح وسیع‌تر انجام می‌شود.

استفاده از این توری ها در فونداسیون بتنی سازه به عدم ازهم‌گسیختگی و یا شکستن فونداسیون کمک می‌کند و نیز گالوانیزه ای بودن آن خود عاملی برای جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی به حساب می‌آید.

توری های فلزی پرمصرف در ساختمان سازی

این توری ها در برگه‌هایی به عرض ۶۰ سانتی‌متر در ۲ متر و ۴۰ سانتی‌متر ساخته‌وپرداخته می‌شوند که با متغیرهای اندازه چشمه و اندازه قطر مفتول سازنده آن قابل‌تغییر می‌باشد.

قیمت رابیتس

قیمت این محصول نیز به واسطه تغییر در قیمت‌های مواد اولیه سازنده آن‌ها متغیر می‌باشد ،اما آنچه که بیشتر از قیمت این محصول حائز اهمیت می‌باشد مشخصه کیفی آن است بنابراین برای تهیه باکیفیت‌ترین انواع توری رابیتس شما عزیزان می‌توانید سفارشات خود را از طریق پل‌های ارتباطی گروه تولیدی فولاد توفیقی به ثبت برسانید.

فنس توری

همه ما توری های حصاری را در اطراف باغ‌ها که برای ایجاد حد فاصل باغ با دیگر فضاها افراشته شده‌است را دیده‌ایم، بنابراین آنچه که مورد توجه است ایجاد حصار و یا محدود کردن فضا از مهم‌ترین وظایف توری فنس به حساب می‌آید.

یکی از مهم‌ترین محصولات قابل ارائه گروه تولیدی فولاد توفیقی تئوری حصاری می‌باشد که عرضه با کیفیت این محصول مختص به این مجموعه است و طرف‌داران زیادی در بازار آهن‌آلات کشور دارد.

تفاوت توری حصاری با توری پرسی و فنس پرسی چیست؟

تمامی نام‌هایی که در بالا مشاهده می‌کنید مربوط به ۱ محصول هستند در واقع این موارد نام‌هایی است که برای ۱ محصول در نظر گرفته شده‌است و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد اما نام رایج آن در میان عموم مردم توری حصاری است.

این توری نیز مانند توری رابیتس از مفتول هایی با مواد اولیه گالوانیزه ساخته شده‌است، این به توری کمک می‌کند تا در برابر زنگ‌زدگی مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و از طرفی استحکام چند برابری در برابر کشش از خود نشان دهد.

توری های فلزی پرمصرف در ساختمان سازی

کجا می‌توانیم از فنس توری استفاده کنیم؟

از مشهور ترین استفاده‌های این توری برای حصار کشی مستغلات و زمین‌های کشاورزی است ، جدا کردن فضای باغ و نیز ایجاد تکیه‌گاهی برای درختان و حصارکشی حیوانات از یکدیگر ازجمله معمول‌ترین استفاده‌های این توری بشمار می‌آید.

مشخصات کلی توری های حصاری کدام‌اند؟

این توری ها را می توان در ارتفاع‌های ۱.۵ متر، ۲ متر، ۲.۵متر و ۳ متر سفارش داد برای همگی این موارد طول‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود که وابسته به نوع استفاده کاربران از ۱۵ تا ۳۰ متر تولید و روانه بازار می‌شود.

به‌مانند تمامی توری ها فنس توری نیز از چشمه‌هایی با اندازه‌های متفاوت تشکیل شده‌است که این چشمه‌ها می‌توانند از ۵.۵ سانتی‌متر تا ۷.۵ تشکیل‌شده باشند.

قطر این توری ها را مفتول هایی از ۲ تا ۳ میلی‌متر تشکیل می‌دهد که درنهایت شبکه توری حصاری را ایجاد می‌کنند.

قیمت فنس توری

ماده‌ی اصلی سازنده‌ی این توری ها گالوانیزه می‌باشد که بیشتر از ۹۰ درصد ماده اولیه سازنده آن است، به‌همین دلیل بخش عمده قیمت این توری وابسته به قیمت گالوانیزه موجود در آن است.

همان‌طور که گفته شد با نوسان در قیمت گالوانیزه قیمت فنس توری نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد بنابراین برای اطلاع از قیمت این محصول می‌توانید از کارشناسان گروه تولیدی فولاد توفیقی که به‌صورت ۲۴ ساعته و رایگان آماده ارائه خدمات هستند پاسخ پرسش‌های خود را بیابید.

مجموعه بزرگ فولاد توفیقی به‌عنوان تنها نماینده تولیدکننده با کیفیت توری های فلزی افتخار دارد تا برای ارائه خدمات و نیز فروش انواع مصالح ساختمانی به‌ویژه توری های فلزی تسهیلاتی فراهم نماید، ازجمله این خدمات می‌توان به پشتیبانی سریع و تحویل فوری سفارشات اشاره کرد.

برای خرید محصولات فلزی و ثبت سفارش‌های خود می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های ذکر شده در قیمت زیر با ما در تماس باشید.

021–55511559

0912-300-1732

0912-395-5406

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز