خبرگزاری کار ایران

قیمت نایلون حبابدار

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۳۰۹

قیمت نایلون حبابدار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در این مقاله قصد معرفی و اشاره ای مختصر به این موارد را داریم.

قیمت نایلون حبابدار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در این مقاله قصد معرفی و اشاره ای مختصر به این موارد را داریم. شرکت باران پلاست یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان پلاستیک های صنعتی است که توانسته در تهران راه اندازی کند. این مجموعۀ تولیدی به دلیل فعالیت حرفه ای که انجام می دهد، با بهترین قیمت انواع نایلون حبابدار را در سراسر کشور به فروش می رساند.

تولید نایلون حبابدار بسته بندی در مدل های مختلف صورت می گیرد. به طور عمده تولید پلاستیک ضربه گیر به صورت دو لایه ای و سه لایه ای و به سبک دو بعدی و سه بعدی تولید و عرضه می شوند. بنابراین کارخانجات و مغازه ها و اشخاص حقیقی می توانند متناسب با نیاز، با بهترین قیمت نایلون حبابدار بسته بندی را برای فرآیند ضربه گیری و بسته بندی کالاهای تولیدی و همچنین حمل و نقل وسایل منزل خریداری کنند.

چه عواملی بر روی قیمت رول نایلون حبابدار تاثیر گذار هستند؟

اگر قصد خرید رول نایلون حبابدار را دارید مطمئنا با قیمت های متفاوتی از سوی هر فروشنده مواجه شده اید که البته عواملی وجود دارند که روی این قیمت ها تاثیر گذار هستند. برای خرید رول نایلون حبابدار بهتر است عواملی را که به صورت خلاصه شرح خواهیم داد در نظر بگیرید تا بتوانید با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

یکی از عواملی که بر روی قیمت رول نایلون حبابدار تاثیر گذار است ضخامت آن است . ضخامت رول نایلون حبابدار تاثیر زیادی روی قیمت ها دارد که البته هر چه ضخامت نایلون افزایش می یابد کیفیت آن نیز به همان ترتیب بالاتر خواهد رفت.

در قیمت رول نایلون حبابدار چند لایه بودن نایلون تاثیر گذار میباشد. نایلون های حبابدار به صورت حباب ریز و حباب درشت و البته در تعداد لایه های مختلف تولید میشوند که اگر تعداد این لایه ها افزایش یابد در نتیجه قیمت نیز بالاتر خواهد رفت.

نایلون شیرینگ از جمله پلاستیک های صنعتی است که از نوعی مواد پلیمری پلاستیکی تولید می شوند. نایلون های شیرینگ بسته بندی طوری طراحی شده اند که تحت درجه حرارت بالا، تغییر وضعیت داده و بدین وسیله کالا را به صورت وکیوم بسته بندی می کند. عامل مهمی برای تعیین قیمت پلاستیک شیرینگ وجود دارد که در اینجا قصد اشارۀ مختصری به آنها داریم تا بتوانید با نگاهی دقیق اقدام به خرید بهترین نایلون بسته بندی نمائید.

مقاومت بالا در برابر ساییدگی، برخورداری از ماهیت الاستیسیته یا همان انعطاف پذیری بالا، جلوگیری از نفوذ ذرات گرد و خاک معلق در هوا، عایق رطوبت و آب، وزن سبک، استحکام در برابر ضربه برخی از مهمترین عوامل تعیین کنندۀ قیمت نایلون شیرینگ محسوب می شوند که نقش قابل توجهی بر روی طول عمر بسته بندی محصولات خواهد داشت.

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید پلاستیک بسته بندی وجود دارد، انتخاب مناسب ترین نوع نایلون می باشد که متناسب با ابعاد کالا و طول عمر ماندگاری و مصرف آن صورت می گیرد. در صورت عدم آگاهی نسبت به این موضوع می توانید از تخصص پرسنل مجرب فروش شرکت باران پلاست بهره گیرید.

قیمت نایلون حبابدار

 

قیمت رول نایلون شیرینگ

قیمت رول نایلون شیرینگ به متراژ رول و ضخامت پلاستیک بستگی دارد. به طور کلی پلاستیک شیرینگ روده ای توسط شرکت تولید کنندۀ باران پلاست در دو حالت تک لایه و دو لایه یا همان تونلی تولید و به بازار عرضه می شوند. موارد کاربرد نایلون های بسته بندی شیرینگ برای بسته بندی مصالح ساختمانی، کارتن، بسته بندی انواع کنسرو، پت نوشیدنی ها، پشم شیشه، صنعت داروسازی، مواد لبنیاتی و غیره به کار برده می شوند.

از دیگر مشخصات ساختاری پلاستیک شیرینگ روده ای می توان به رنگ شفاف آن اشاره کرد که توسط شرکت باران پلاست با عرض رول 20 الی 130 سانت با ضخامت تک لایه ای 0.7 الی 0.30 میکرون و همچنین ضخامت دو لا با سایز 0.6 الی 0.50 میکرون تولید و آمادۀ سفارش گیری می باشد.

همچنین این مجموعه، قادر به تولید رول نایلون شیرینگ بسته بندی سفارشی است که سایز طول و عرض و ضخامت منطبق با نیاز مشتری باشد. در نتیجه آن قیمت تولید نایلون شیرینگ سفارشی نیز به نسبت قیمت پلاستیک شیرینگ بسته بندی آمادۀ عرضه، مقداری گران تر خواهد بود.

تمام نایلون های شیرینگ بسته بندی مجموعه، قابلیت به کار گیری آنها در دستگاه های تمام اتومات و یا نیمه اتوماتیک و همچنین دستی وجود دارد. بدین وسیله متقاضیان به سهولت می توانند متناسب با کاربردی که از این پلاستیک دارند، اقدام به خرید و سفارش نایلون بسته بندی نمایند.

بر اساس جنس و سایز کالای مورد نظر می توانید برای دریافت لیست قیمت آنلاین نایلون شیرینگ و یا قیمت نایلون استرچ با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید. با توجه به بی ثبات بودن نرخ ارز و همچنین قیمت مواد اولیۀ پلیمری پلاستیکی تولید پلاستیک های بسته بندی، قیمت نایلون های بسته بندی بی ثبات می باشد.

قیمت نایلون شیرینگ متری مشخص می شود و بر اساس آن بسته بندی پلاستیک به صورت رولی در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. بدین وسیله متناسب با نیاز مصرفی، با قیمت ارزان و کیفیت بالا پلاستیک شیرینگ مورد نیاز بسته بندی مجموعه را خریداری کنید.

قیمت پلاستیک شیرینگ در تهران

قیمت پلاستیک شیرینگ در تهران ممکن است متغیر باشد چون نرخ بازار به نسبت شرکت تولید کنندۀ اصلی لفاف های بسته بندی گران تر می باشد. از این رو اگر نیاز به خرید عمده و حجم بالای نایلون های بسته بندی دارید، می توانید با قیمت ارزان تر از بازار از طریق شرکت تولید کننده خریداری نمائید.

تغییر حالت نایلون های شیرینگ در دمای 160 الی 220 درجۀ سانتی گراد می باشد. برای تولید این نوع پلاستیک ها از مواد پلی اتیلن با چگالی اندک با نام LDPEL استفاده می شود. اولین بار این نوع نایلون ها در سال 1935 به واسطۀ فردی به نام کاروترز کشف شد و با گذشت زمان تلاش نمودند که بتوانند با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب اقدام به تولید پلاستیک شیرینگ با کیفیت بالا نمایند.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت استرچ پالت بند

قیمت استرچ پالت بند به کیفیت نایلون استرچ بستگی دارد. شرکت باران پلاست جزء یکی از پیشگامان در صنعت تولید نایلون های صنعتی در سراسر کشور می باشد. کاربرد نایلون در موارد بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چون با استفاده از آن می توان کالاها را ایمن نگه داشت. در حال امکانات لازم برای مدیران کارخانجات، شرکت های کوچک و بزرگ فراهم می باشند که می توانند با بهترین قیمت استرچ پالت بند را با کیفیت بالا خریداری کنند. با توجه به اهمیت قابل توجهی که سلفون در تمیز نگه داشتن کالاها و همچنین محصولات مواد غذایی و صنعتی دارد، به وفور می توانید خرید و فروش استرچ پالت بند یا همان فیلم استرچ را در صنعت داخل و خارج از کشور ملاحظه نمائید.

ویژگی های نایلون استرچ پالت بند

نکتۀ مهمی که در این مبحث حائز اهمیت می باشد، این است که قیمت فیلم استرچ یا همان استرچ پالت بند به ویژگی های نایلون تولید شده بستگی دارد. به این ترتیب می توانید شاهد به کارگیری انواع پلاستیک در حوزۀ بسته بندی صنعتی و خانگی باشید.

استفاده از پالت و پلاستیک استرچ پالت بند به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بند و نقل و انتقال کالاها در کارخانجات صورت می گیرد. با توجه به آگاهی کارخانجات به اهمیت خرید فیلم استرچ، بیش از پیش تولید نایلون استرچ پالت بند را می توان مشاهده نمود. در نتیجۀ آن کاهش قیمت استرچ پالت بند را می توان مشاهده کرد. شرکت ها بدین وسیله با حداقل هزینه و نیروی انسانی می توانند امور بسته بندی کالاهای مختلف را به همراه پالت در مدت زمان کوتاه و استفاه از دستگاه های کاملاً اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام دهند.

مهمترین موارد کاربرد فیلم استرچ

بیشترین کاربرد فیلم استرچ یا همان نایلون استرچ پالت بند بسته بندی را می توان در عملیات بسته بندی کیسه های مواد شیمیایی، تولید سیمان و سایر مصالح ساختمانی، مواد پتروشیمی، صنایع غذایی و نوشیدنی چون بطری های نوشابه، دلستر، آب معدنی، ساخت محصولات کاغذی و کارتنی، پروفیل چوب، محصولات چوبی، صنعت نساجی و ... مشاهده کرد.

هم اکنون شرکت باران پلاست قادر به تأمین مواد اولیۀ مرغوب و تولید انواع پلاستیک و سلفون صنعتی است. به این ترتیب توانسته قیمت رول استرچ پالت بند را به حداقل رساند. بدین وسیله بتواند بستر مناسبی برای کارخانجات و شرکت های تولید کننده ایجاد کند که در نتیجۀ آن هزینه های بسته بندی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

قیمت پلاستیک استرچ پالت بند بر اساس فاکتورهای مشخص شده ای تعیین می گردد و پیش از خرید انواع نایلون بسته بندی از جمله نایلون شیرینگ و فیلم استرچ می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی استعلام کنید.

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر به وب سایت https://baran-plast.com مراجعه نمایید.

تلفن های تماس : 09127009600

تلفن کارخانه  : 02155291070

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز