خبرگزاری کار ایران

معرفی تمامی قطعات اصلی ساندرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۲۹۳

ساندرو یکی از اعضای محبوب خانواده رنو است که در سال 84 با همکاری دو مجموعه نیسان و پارس خودرو تولید شده است. باتوجه به محبوبیتی که ساندرو در جامعه به خصوص قشر جوان دارد، لزوم دسترسی و تامین لوازم یدکی آن بسیار احساس می‌شود.

البته نباید فراموش کرد که کیفیت بالای قطعاتی که در مونتاژ خودرو در کارخانه استفاده شود باعث شده تا به هنگام تعویض قطعات حتما از قطعات یدکی رنو ساندرو استفاده کنید. درادامه با ما همراه باشید تا درباره قطعات اصلی ساندرو اطلاعات لازم را کسب کنید.

لنت ترمز ساندرو

یکی از قطعات مهمی ‌که در هر خودرویی حضور آن احساس می‌شود، لنت ترمز است. از نشانه‌های غیر اصل بودن لنت ترمز می‌توان به صدای سوتی که به هنگام ترمز گرفتن به گوش می‌رسد پی برد.

معرفی تمامی قطعات اصلی ساندرو

در صورتی که به این صدا توجه نکنید در مواقعی که سرعت خودرو بالا می‌رود امکان گرفتن ترمز ممکن است برایتان میسر نباشد و این موضوع همانطور که می‌دانید می‌تواند خطرات جبران ناپذیری را برای افراد به وجود بیاورد، به همین دلیل خرید قطعات اصل از مجموعه نظیر ساندرو پیشنهاد می‌گردد.

لوازم جلوبندی ساندرو

یکی از قطعاتی که سالم و غیرسالم بودن آن را هر فرد غیر متخصصی هم می‌تواند تشخیص دهد، لوازم جلوبندی خودرو است. در صورتی که در انتخاب قطعات جلوبندی ساندرو از قعطات اصلی استفاده نکنید موقع حرکت در سرعت‌های بالا لرزش و انحراف بالایی احساس می‌شود. لازم به ذکر است که بدانید عدم استفاده از قطعات اصلی در خودرو می‌تواند موجب ساییدگی لاستیک ها شود و در برخی موارد به دلیل عدم کنترل صحیح خودرو موجب واژگونی خودرو می‌شود. برخی از لوازم جلوبندی عبارتند از:

  • بلبرینگ سگ‌دست
  • سیبک فرمان
  • بوش سگ‌دست
  • اکسل جلو
  • و ...

تسمه تایم ساندرو

تسمه تایم یک تسمه پلاستیکی است که دارای دندانه‌هایی در فواصل مشخص و منطبق با دندانه‌های میل‌لنگ و میل‌سوپاپ موتور خودرو است. تسمه تایم اولین بار در سال 1962 در موتور یک خودروی آلمانی بکار رفت. عمده ترین مشکلی که کج شدن سوپاپ خودرو و هزینه‌های بالا برای خودرو را فراهم می‌آورد عدم استفاده از تسمه تایم اصل و با کیفیت است. این قطعه یکی از قطعات مهم در خودرو به شمار می‌رود و تقلبی بودن سبب بروز مشکلات فنی در موتور خودرو می‌شود.

شمع موتور رنو ساندرو 

شمع موتور وظیفه روشن نمودن خودرو را برعهده دارد. این قطعه در تمام خودروهای بنزینی و دیگر خودروهایی که سوختی مشابه دارند نیز چنین عملکردی را ایفا می کند. شمع موتور دارای استانداردهایی نظیر طول رزوه، جنس عایق حرارتی، جنس و شکل پلاتین مرکزی، سایز آچار خور، کد حرارتی و ... است. پیشنهاد می‌کنیم که به منظور کاهش خرابی‌های احتمالی در خودرو در خرید تک به تک قطعات اصلی توجه ویژه داشته باشید.

فیلتر هوا ساندرو

بدون فیلتر هوا مقادیر بسیار زیادی از ذرات آلاینده موجب فرسایش قطعاتی نظیر سوپاپ ها، یاتاق ها، رینگ‌های پیستور و بدونه داخلی سیلندر می‌شود. بنابراین حضور این قطعه در خودرو می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و ذرات و ناخالصی‌های موجود در هوا را جذب کند و از بروز خرابی‌های احتمالی در خورو جلوگیری به عمل آورد. فیلترهای هوا به طور معمول طول عمری بین 3 تا 5 هزار کیلومتر دارند و استفاده از فیلتر نامرعوب و غیر استاندارد موجب مصرف زیاد سوخت و صدمات زیادی به موتور اتومبیل می‌شود.

دسته موتور ساندرو

دسته موتور به عنوان یک اهرم قدرتمند در خودرو نقش بسیار مهمی‌را ایفا می‌کند. این قطعه وظیفه اتصال بین موتور و گیربکس را برعهده دارد. اصلی و با کیفیت بودن این قطعه در سلامت و جلوگیری از بروز سر و صدا در کابین خودرو بسیار موثر است. برای  خرید دسته موتور اصل می‌توانید به مجموعه رنویار مراجعه کنید.

خرید لوازم یدکی ساندرو و قطعات بدنه رنو ساندرو استپ وی

به منظور خرید قطعات اصلی رنو ساندرو استپ وی می‌توانید به مجموعه رنویار که به طور تخصصی در ارائه لوازم یدکی رنو فعال است مراجعه نمایید. رنویار با فراهم آوردن شرایط خرید آنلاین و ارائه قطعات بدنه خودروهای رنو با قیمت مناسب و کیفیت یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. شما در این مجموعه می‌توانید قطعاتی نظیر چراغ جلو ساندرو، درب موتور ساندرو، سپر عقب و جلو ساندرو، درب عقب و جلو ساندرو و همچنین تمامی‌قطعات دیگری که در این برای ساندرو مورد نیاز است را با کیفیت بالا تهیه بفرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز