خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید درب لوکس فلزی و درب آهنی زیبا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۷۶

راهنمای خرید درب آهنی لوکس و درب فلزی زیبا - درب حیاط لوکس– درب پارکینگ لوکس – درب ویلای لوکس – درب لابی لوکس و هر نوع درب ساختمان در صنایع فلزی صانع

راهنمای خرید درب آهنی لوکس و درب فلزی زیبا - درب حیاط لوکس– درب پارکینگ لوکس – درب ویلای لوکس – درب لابی لوکس و هر نوع درب ساختمان در صنایع فلزی صانع 

درب فلزی و درب آهنی مدت زیادی است که برای درب ساختمان ها حال برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب لابی، درب ویلا استفاده می شود، اما موضوع زیبائی در ساخت درب فلزی و درب آهنی عمر کوتاهی دارد و مدت زیادی نیست انواع درب مدرن و درب لوکس را در ساختمان ها شاهد هستیم.

درب های آهنی زیبا با گل های فرفورژه که برای یک درب ویلا و درب باغ و یا حتی درب لابی یک انتخاب مناسب هستند. اینگونه درب های در دسته درب های کلاسیک قرار می گیرند که با هنر صنعتگران ایرانی با مدل ها و فناوری روز انواع درب فرفورژه را تقدیم شما می کنند.

از سوی دیگر درب های مُدرن  و درب لوکس را داریم که نوع ساخت آنها طوری است که از نگاه به آنها هیچوقت خسته نمی شوید و هیچوقت از مد نمی افتند و همیشه مُد روز هستند.

راهنمای خرید درب لوکس فلزی و درب آهنی زیبا

درب های مدرن ظاهری ساده اما یک دنیا تعریف و معنی را با خود دارند و در همان ظاهر ساده خود یک کشش نگاه عمیق را طلبیده و بیننده را جذب خود می کنند.

و خبر خوش اینکه صنایع فلزی صانع  تمامی مدل درب های کلاسیک و مدرن فلزی و آهنی را با بهترین کیفیت و قیمت طراحی، تولید و نصب می نماید.

راهنمای خرید درب لوکس فلزی و درب آهنی زیبا

تفاوتی نمی کند در نزدیکی کارخانه یعنی تهران باشید یا هر جای ایران و خاورمیانه

صنایع فلزی صانعwww.SaneSanat.com   با استفاده از فناوری روز و با بهترین کیفیت و خدمات و نیروهای کارآزموده در خدمت شماست.

-      فناوری برتر رنگ، دلیل زنگ نزدن درب لوکس

راهنمای خرید درب لوکس فلزی و درب آهنی زیبا

آهن و اکسیژن مانند پنبه و آتش هستند و وقتی در تقابل هم باشند ما با پدیده ای بنام اکسیداسیون و زنگ زدگی درب روبرو خواهیم بود. البته این برای درب های قدیمی و درب فلزی ساده بود. با فناوری روز یعنی رنگ های پودری و الکترواستاتیک که در دما و زمان استاندارد در کوره پخته می شود رنگ در دل آهن رفته و ما با رنگ پایدار روبرو هستیم که نه مه و گرد و غبار و نه برف و باران روی آن تاثیری ندارد.

 

 

راهنمای خرید درب لوکس فلزی و درب آهنی زیبا

راهنمای خرید درب لوکس فلزی و درب آهنی زیبا

 

راهنمای خرید درب لوکس فلزی و درب آهنی زیبا

-       راهنمای خرید درب آهنی لوکس و درب فلزی زیبا برای درب حیاط – درب پارکینگ – درب ویلا – درب لابی و هر نوع درب ساختمان در صنایع فلزی صانع

 راهنمای بسیار مهم در خرید درب لوکس

و اینکه درب آهنی و درب فلزی لوکس را از کجا باید خرید؟

بله حتما پاسخ اولیه شما هم خرید از کارخانه و تولیدکننده است، اما پاسخ به سوال بالا در عمل چندان ساده نیست، وقتی که ما با تبلیغات گمراه کننده واسطه ها و تولیدکنندگان گمنام روبرو هستیم!!!

در واقع واسطه ها با راه اندازی یک وب سایت یک آدرس غیر واقعی را در سایت درج می نمایند تا اعتماد شما را برای گرفتن سفارش جلب نمایند و در پیشنهاد مکمل خود ارزانترین قیمت حتی از کف بازار را به شما پیشنهاد می دهند و درنهایت وقتی سفارش را از شما گرفتند محصولی با بی کیفیت ترین مواد اولیه ممکن را ساخته و تحویل شما می دهند و طبیعتا یک محصول بی کیفیت پس از مدت بسیار کوتاهی نیاز به گارانتی، تعمیر، تعویض و پشتیبانی دارد و آنجاست که شماره اعتباری آنها جواب نمی دهد  و از آدرس کارخانه و ادعاهای پرطمطراق آنها نیز خبری نیست...

 

پس چاره کار چیست؟

 

-       از فروشنده تلفن ثابت کارخانه را بخواهید!

تلفن ثابت صنایع فلزی صانع 56586756 021- می باشد

مشاوره رایگان 09121404930

 

-       از تولیدکننده نشانی کارخانه را بپرسید و حتما چند بار حضوری تشریف ببرید!

نشانی کارخانه صانع:

تهران - جاده ساوه - سه راه آدران به سمت شهریار

جنب پاسگاه ابوطالب - محله آدران-خیابان صانع-  صنایع فلزی صانع

پیش از بازدید از کارخانه بیعانه پرداخت نکنید!

یک تجربه تلخ خرید از فروشنده قبلی یک مشتری

یکی از مشتریان ما تعریف می کرد در وب سایت انواع تعریف ها را درباره ایشان شنیدم و در وب سایت عکس های بزرگ از کارخانه را دیدم و بیعانه را مبلغ زیادی از مبلغ درب لوکس بود را پرداخت کردم، اما وقتی پس از بارها اصرار به محل کارخانه رفتم با یک زیر پله و یک آهنگر جوان و یک دربِ درب و داغان! روبرو شدم و در نهایت پس از کلی کلنجار و اعصاب خوردی به ناچار از بیعانه ام هم گذشتم و به صنایع فلزی صانع آمدم.

بله دوستان دلالان نه تنها نمونه کارهای ما را کپی می کنند، بلکه عکس کارخانه های بزرگ را نیز به عنوان کارخانه و محل تولید خود نیز در وب سایت خود قرار می دهند!

پس لطفا پیش از بازدید حضوری از دفتر کارخانه هیچ بیعانه ای پرداخت نکنید!

چنانچه پرسشی دارید مشاوران کارآزموده و با تجربه ما در خدمت شما هستند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مشاوره رایگان 09121404930

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز