خبرگزاری کار ایران

پرینتر رو همیشه داخل کیفت داشته باش!

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۹۸۸

نسل جدید پرینترها، پرینترهای پرتابل است که بدون نیاز به لپ تاپ یا کامیپوتر به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمایید. پرینتر پرتابل مدل HPRT MT800 یک پرینتر کوچک محسوب می‌شود. این پرینتر جذاب را می‌توانید در مسافرت یا ماموریت‌های کاری همراه خود داشته باشید.

آیا به تکنولوژی جدید و جذاب پرینتر همراه آشنایی دارید؟ آیا تا بحال در سفر یا مکانی بوده‌اید که نیاز به پرینت اسناد خود داشته باشید و پرینترتان به هر دلیلی در دسترس نبوده نباشد؟ امروز می‌خواهیم پرینتر همراهی را برای تان معرفی کنیم که پرتابل است و به راحتی می‌توانید در سفر و هر جا که می‌روید با خود آن را حمل و استفاده نمایید. 

همانگونه که به خوبی می‌دانید تقریبا همه اسناد نیاز به پرینت شدن دارند. چرا که اغلب امضاء تایید نهایی اسناد و یا تحویل سندها به صورت چاپی الزامی می‌باشد. بارها پیش آمده که مدیران فروش در نشست ها و جلسات موفق شده‌اند تا محصولات شرکت و کمپانی‌شان را با توافقی دو طرفه به نمایندگان شان بفروشند و در همان لحظه نیاز به انعقاد قراردادی بوده که جوانب کار را محکم نمایند. اما عدم دسترسی به پرینتر در همان لحظه باعث شده که انعقاد  و امضاء قرارداد به وقت دیگری موکول شود. گاهی اوقات همین امر باعث می‌شود که امضاء قرارداد با ابهامی روبرو باشد که آیا در آینده نزدیک منعقد می‌شود یا خیر.  در این گونه مواقع پرینتر همراه یکی از آن گجت‌های محبوبی است که به شدت به آن نیازمندیم.

به عبارتی می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های اصلی افراد، پرینت گرفتن از اسناد و فایل‌ها در هر زمان و مکانی می‌باشد که تا کنون چنین امکانی فراهم نبوده است. اما هم اکنون با توسعه و پیشرفت تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید، همه وسیله‌ها به سمت کوچک شدن پیش رفتنه‌اند. چراکه انسان‌ها دوست دارند وسایل مورد نیاز خود را در اندازه‌های کوچک و قابل حمل و طراحی و تولید نمایند که بتواند در هر فضایی که مورد نیازاست از آن استفاده نماید. یکی از کاربردی‌ترین این امکانات طراحی و ساخت چاپگر همراه و یا همان پرینتر سفری است که توانسته است یکی از نیازهای مهم ما انسان ها در قرن 21 را پاسخگو باشد.

اگر شما هم به دنبال پرینتر کوچک قابل حمل و کم وزنی هستید که در هر زمان و مکان از آن استفاده کنید این مقاله برای شما نگارش شده است . پس با ما همراه باشید.

آشنایی با پرینتر همراه

نسل جدید پرینترها، پرینترهای پرتابل است که بدون نیاز به لپ تاپ یا کامیپوتر به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمایید. پرینتر پرتابل مدل  HPRT MT800 یک پرینتر کوچک محسوب می‌شود.  این پرینتر جذاب را می‌توانید در مسافرت یا ماموریت‌های کاری همراه خود داشته باشید. با توجه به اهمیت بالای چاپ اسناد و یا خوانش راحت تر اسناد در حالت پرینت شده، این چاپگر همراه را به مدیران و سازمان‌ها، مدیران فروش، مدیرن امور مالی و بازرگانی و... پیشنهاد می‌کنیم. این افراد دائما با گروه‌های زیادی گفتگوهای کارهای خواهند داشت و هر زمان ممکن است قراردادی رد و بدل نمایند و وجود پرینتر قابل حمل می‌تواند کمک شایانی به کیفیت جلسات آنان نماید.

پرینتر رو همیشه داخل کیفت داشته باش!

پرینترهای همراه از چه زمانی وارد بازار شدند؟

در طول تاریخ اجتماعی آنچه به اثبات رسیده است این امر است که ما انسان‌ها فناورهای پیشرفته را به صورت مداوم به منظور رفاه و آسایش خود به عرصه ظهور رسانیده، از آن بهره برداری کرده، در طی زمان از آن نوع تکنولوژی عبور کرده و با تکنولوژی و ماشین جدید جایگزین نموده ایم؛ تا نهایتاً بتوانیم نیاز جدید را پاسخ بگوییم. این چرخه بارها و بارها اتفاق افتاده است و باز هم اتفاق خواهد افتاد. در عرصه چاپگرها نیز دقیقاً همین امر رخ داده است.

درست از زمانی که عصر دیجیتال، سرعت، تکنولوژی و فناوری‌های جدید همچون پوششی تمام زندگی ما را فرا گرفتند، در ما انسان‌ها این انتظار شکل گرفت که بتوانیم هرآنچه را که نیاز داریم به سرعت به عرصه تولید و عرضه برسانیم. بر همین مبنا است که با احساس نیاز به وجود چاپگر همراه در هر زمان و موقعیت مکانی بدون هیچ گونه محدودیتی در حمل و نقل، این نیاز به سرعت توسط مهندسان پاسخ گفته شد و امروزه به راحتی و بدون هیچ نوع دغدغه‌ای در هز زمان و مکانی به طریق پرینتر همراه، کار چاپ اسناد و نوشته‌های خود را به بهترین و با کیفیت‌ترین شیوه ممکن انجام داد و احساس محدودیتی در این امر نداشت. در واقع می‌توان گفت که از آن زمان که نیاز به داشتن پرینتر قابل حمل در ذهن ما انسان‌ها شکل گرفت، این نوع از پرینترها به سرعت طراحی، تولید و به بازار عرضه شدند تا به دست ما برسند.

ویژگیهای خاص پرینتر همراه کدام است؟

پرینتر پرتابل HPRT سبک، کم حجم  است که با توجه به رابط usb و اتصال با بلوتوث به تلفن‌های هوشمند یک گجت بسیار کاربردی است. از دیگر ویژگی های خاص پرینتر قابل حمل مدل HPRT می‌توان به این موراد اشاره داشت:

  • پرینتر همراه HPRT MT800  سبک، زیبا و با کیفیت است.
  • دارای باتری 2000 میلی آمپر لیتیومی می‌باشد.
  • قابلیت اتصال با بلوتوث را دارد( شما به راحتی می‌توانید به تلفن همراه خود متصل شوید و اسناد و فایل‌های خود را پرینت بگیرید)
  • قابلیت شارژ از طریق پاوربانک و فندکی خودرو و لپ تاپ را دارد( یکی از دغدغه‌های مهم برای دارندگان چاپگر همراه، شارژ کردن گجت‌هاست که شما در خصوص پرینتر همراه محدودیتی نخواهید داشت!)
  • وزن این پرینترها 766 گرم می‌باشد. ( وزن پایین و این پرینتر کوچک باعث می‌شود به راحتی در هر سفری همراه شما باشد. همچنین با ابعاد کوچکی که دارد فضای کمی را اشغال می‌کند)
  • امکان نگهداری 26 ساعت شارژ در حالت استند بای. ( این مدت شارژ دیگر تمامی آنچیزیست که به آن نیاز دارید)
  • دارای خروجی type-c می‌باشد. (باتوجه به اینکه رابط خروجی تایپ سی در دیوایس‌های مختلف به کاربرده می‌شود وجود چنین پورتی یک مزیت رقابتی محسوب می‌گردد)
  • پرینت با کیفیت 300 dpi را خواهید داشت. ( با کیفیت بالا چاپ کنید، 300 dpi یعنی همه آن چیزی که از کیفیت می‌خواهید)

کاربرد پرینتر همراه چیست؟

پرینتر همراه مدل  HPRT MT800 را می‌توانید در مسافرت، جلسات کاری، منزل، مطب، دانشگاه و هر مکانی که نیاز به پرینت اسناد خود داشته باشید استفاده کنید. این گجت دوست داشتنی هر سلیقه‌ای را به خود مجذوب می‌کند و می‌تواند نیازهای اساسی  پرینت شما را در زمان‌های حیاتی رفع و رجوع کند. از جمله کاربردهای پرینتر همراه  می‌توان به امکان پرینت در سیستم‌های حمل نقل، صدور رسید، صدور فاکتور، مدیریت انبار، برای وکلا در کپی و پرینتر مدارک و آراء دادگاه‌ها ، برای پزشکان، مهندسان و صاحبان کسب و کار ها و غیره اشاره کرد که بسیار کاربردی و مناسب می‌باشد.

نحوه کار با پرینتر همراه چگونه است؟

برای استفاده از پرینتر سفری و یا همراه کافیست با کمک USB یا بلوتوث به دستگاه ( موبایل، لبتاب، تبلت و ...) خود متصل شوید و کاغذ A4 را در دستگاه قرار دهید و فایل و اسناد خود را چاپ کنید. این دستگاه از لحاظ کیفیت خروجی عملکرد مناسبی دارد. همچنین متن خوانا و واضح از جمله ویژگی‌های بارز این پرینتر کوچک می‌باشد. همچنین از جمله وسایل مصرفی پرینتر سفری می‌توان به ریبون و کاغذ اشاره کرد که در دسترس است و به راحتی می‌توانید آن را تهیه نمایید.

پرینتر رو همیشه داخل کیفت داشته باش!

پرینتر همراه را از کجا تهیه کنید؟

اگر مایل به خرید پرینتر همراه و لوازم مصرفی آن هستید سایت سبدجت (sabadjet.ir)  یکی از وبسایت‌های قابل اعتماد و مطمئن است که پرینتر همراه HPRT تکنولوژی 2020 را وارد ایران کرده و با قیمت مناسب این گجت بسیار محبوب را به هموطنان خود ارائه می‌نماید.

برای مشاهده ویدیو پرینتر همراه و خرید کلیک کنید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز