خبرگزاری کار ایران

تولیدی کفش آرمیس با دو برند آرمیس و پرفکت استپس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۷۵۱

تولیدی کفش آرمیس با دو برند آرمیس و پرفکت استپس کفش های متنوعی در حد کیفیت عالی را به بازار عرضه می کند و در سال های اخیر ضمن تولید محصولات با کیفیت برای بازار داخلی، به کشورهای همسایه نیز صادرات داشته است.

تولیدی کفش آرمیس حدود 15 سال است که در زمینه تولید کفش ورزشی مردانه ،کفش ورزشی زنانه ،کفش پیاده روی مردانه و کفش پیاده روی و طبی زنانه و همچنین کفش اداری مردانه و کفش رسمی زنانه با ویژگی های ذکر شده در متن زیر فعالیت دارد.

همانطور که میدانید کفش ورزشی مردانه  وکفش ورزشی زنانه  باید متناسب با رشته ورزشی انتخاب شود . رشته های ورزشی متفاوتی مانند کوهنوردی،تنیس،دویدن،پیاده روی و ... وجود دارد که هر کدام به دلیل وجود فعالیت ها و حرکات بدنی متفاوت و مخصوص به خود کفش مخصوص خود را دارند .

ویژگی های کفش ورزشی و اسپرت مردانه و زنانه تولیدی کفش آرمیس :

  1. انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاعی کفش ورزشی تولیدی کفش آرمیس بسیار بالا میباشد ، زیرا این ویژگی سبب سهولت در انجام حرکات مختلف پا میشود و فرد مصرف کننده میتواند با کفش منعطف خود به راحتی پای خود را خم کند که این یکی از مهم ترین خصوصیات کفش اسپرت میباشد .
  2. کفش ورزشی مردانه و زنانه و اسپرت تولیدی کفش آرمیس عموما بندی هستند و از چرخش های ناگهانی پا جلوگیری میکنند و مستحکم هستند، زیرا در صورت چرخش ناگهانی پا عواقب جبران ناپذیری ممکن است ایجاد شود.

3.کفش ورزشی زنانه و مردانه تولیدی کفش آرمیس قابلیت ضربه پذیری بالایی دارد و ضربه ی وارد از زمین به پاشنه پا را جذب کند زیرا در غیر این صورت ضربه وارده به پاشنه پا میتواند سبب کمر درد،پا درد،درد در ساق پا و ... شود .

  1. تولیدی کفش آرمیس کفش ورزشی مردانه و کفش اسپرت زنانه را با کفی داخلی نرم و دارای قوس مناسب پا تولید میکند. جنس کفی کفش ورزشی و اسپرت باید آنتی باکتریال باشد تا از رشد و شیوع ویروس و باکتری و بو گرفتن پا جلوگیری نماید .
  2. کفش ورزشی و اسپرت تولید شده در کارخانه کفش آرمیس قابلیت گردش هوا دارد تا هوا بتواند به خوبی از داخل کفش به بیرون و برعکس منتقل شود و از بو گرفتن کفش و بروز ناراحتی های پوستی و ناخن جلوگیری گردد.

6.کفش ورزشی مردانه و زنانه تولید شده در تولیدی کفش آرمیس دوام و کیفیت بالایی دارند.

تولیدی کفش آرمیس بر روی تولید عمده کفش ورزشی و اسپرت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت جهت فروش عمده کفش ورزشی و اسپرت و همچنین خرده فروشی کفش اسپرت موفقیت چشمگیری دارد .

تولیدی کفش آرمیس با دو برند آرمیس و پرفکت استپس

مهم ترین ویژگی کفش پیاده روی و طبی تولید شده در تولیدی کفش آرمیس:

تولیدی کفش آرمیس تمامی کفش های پیاده روی خود را مطابق با ارگونومی پا و استاندارد ها طراحی و تولید کرده است به همین دلیل است که تولیدی کفش آرمیس در مورد محصولات خود ادعا دارد که کفش پیاده روی این تولیدی علاوه بر این که برای پیاده روی مناسب هستند کفش طبی نیز میباشند.

1پاشنه کفش پیاده روی مناسب باید نه خیلی ضخیم باشد که سبب کوبیده شدن پا بر روی زمین شود و نه خیلی نرم و نازک باشد که نتواند جلوی ورود ضربه را بگیرد ، پس ضخامت پاشنه کفش پیاده روی مردانه و زنانه باید مناسب و در اندازه ی استاندارد باشد .

تولیدی کفش آرمیس با رعایت تمامی استاندارد های تولید کفش،کفش پیاده روی مردانه و کفش پیاده روی زنانه را در مناسب ترین حالت ممکن طراحی و تولید کرده است .

2.کفش پیاده روی و طبی مناسب کفشیست که سبک وزن باشد ، زیرا در صورتی که کفش پیاده روی سنگین وزن باشد فرد مصرف کننده دچار کمر درد میشود.

تولیدی کفش آرمیس کفش پیاده روی و طبی مردانه و کفش پیاده روی و طبی زنانه را ،بسیار سبک تولید کرده است زیرا در صورتی که کفش پیاده روی مردانه سبک باشد نه تنها وزنی به مصرف کننده اضافه نمیشود بلکه فشار را از روی فرد برمیدارد .

3.کفش پیاده روی باید دارای قابلیت تنفس باشد زیرا در صورتی که هوا در داخل یک کفش جریان نداشته باشد سبب تعریق بیشتر و همچنین بروز ناراحتی های پوستی و ناخن و بو گرفتن پا میشود . بنابر این کفش پیاده روی و طبی مناسب کفشیست که قابلیت تنفس داشته باشد و هوا بتواند در جریان باشد .

کفش پیاده روی آرمیس دارای خاصیت آنتی باکتریال و خاصیت انتقال و گردش هوا میباشد .

  1. کفش پیاده روی و طبی باید دارای انعطاف بالایی باشد تا فرد مصرف کننده بتواند به راحتی قدم بردارد .

تولیدی کفش آرمیس تمامی کفش های پیاده روی مردانه و کفش های پیاده روی زنانه را به صورت کفش های منعطف و طبق استاندارهای تولید کفش تولید کرده است .

مهم ترین ویژگی کفش پرسنلی و اداری مردانه و کفش پرسنلی و اداری زنانه تولید شده در تولیدی کفش آرمیس:

پرسنل ارگان ها و شرکت های متفاوت مانند دکتران،پرستاران و سایر شاغلان در بیمارستان،اساتید دانشگاه،محصلان،دانشجویان،پرسنل بانک و .... در ساعات اداری که تقریبا طولانی مدت هستند و این افراد تقریبا بیشترین زمان از اوقات خود را در چنین محیط های اداری و رسمی سپری میکنند به دنبال کفش پرسنلی میگردند که علاوه بر ظاهر رسمی و شیک ،کفش طبی و کفش راحتی باشد .

رویه کفش اداری بهتر است از جنس چرم باشد. به دلایلی مانند به صرفه بودن هزینه اقتصادی تولید چرم مصنوعی، راحتتر برش خوردن و دوخته شدن چرم مصنوعی و تنوع بیشتر در رنگ های چرم مصنوعی تولیدی کفش آرمیس ترجیح داده است کفش های پرسنلی و اداری خود را از چرم مصنوعی تولید کند .

بنابراین همانطور که ذکر شد بهتر است رویه کفش اداری از جنس چرم و همچنین واکس خور باشد تا به راحتی حتی با یک دستمال مرطوب تمیز شود و با واکس براق و درخشان شود.

کفش پرسنلی عموما بدون بند هستند .

زیره کفش پرسنلی مردانه و  کفش پرسنلی زنانه باید ضدسایش باشد تا در اثر برخورد طولانی با زمین و کشیده شدن روی زمین ساییده نشود .

تولیدی کفش آرمیس از بهترین و با کیفیت ترین زیره کفش مانند : زیره ایویا EVA و یا زیره پلی یورتان که بهترین نوع های زیره هستند و ضد سایش و ضد سر خوردن و لغزش بر روی زمین میباشند در اکثر مدل های کفش خود استفاده میکند .

تولیدی کفش آرمیس با کمک تیم تحقیقاتی خود و با در نظر گرفتن ارگونومی پا، کفش پرسنلی و اداری مردانه و کفش پرسنلی زنانه را به گونه ای طراحی و تولید کرده است که افراد بتوانند با کفش اداری خود ، ساعاتی را صرف پیاده روی و تناسب اندام خود کنند .

مزیت های محصولات تولیدی کفش آرمیس چیست؟

مزیت اصلی محصولات تولیدی کفش آرمیس در کیفیت آن ها است؛ در تولید هر دو برند آرمیس و پرفکت استپس از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده میشود. مواد اولیه تولید کفش با کیفیت، مثل چسب و پرامرها را به این علت که نوع و کیفیتشان در ایران موجود نیست را از ترکیه و ایتالیا وارد می کنیم.

تکنولوژی تولیدی کفش آرمیس با تکنولوژی روز دنیا برابری می کند. ماشین آلاتی مصرفی برای تولید کفش در کارخانه کفش آرمیس، دقیقا همان ماشین آلات مصرفیبرای تولید کفش نایک و آدیداس میباشند و ماشین آلات کارخانه کفش آرمیس در حد بهترین های دنیا امیباشد.

بعد از بالا رفتن ظرفیت تولید کفش در کارخانه کفش آرمیس محصولات با قیمت های مناسب تر و رقابتی تر به بازار عرضه می شود.

ظرفیت تولید کفش در تولیدی کفش آرمیس چقدر است؟

ظرفیت تولید کفش ورزشی مردانه و کفش ورزشی زنانه درکارخانه کفش آرمیس، تقریبا حدود 3 هزار جفت در روز است. تولیدی کفش آرمیس تلاش میکند در جهت مشتری مداری ،کیفیت کفش های تولید شده را از لحاظ مواد اولیه و هم از لحاظ بسته بندی در سطح عالی قرار دهد، ضمن اینکه همه کفش های تولیدی کفش آرمیس شامل گارانتی می شوند و در صورت مراجعه مشتری به علت نارضایتی در همه نمایندگی ها کفش مرجوع خواهد شد .

مشکلات و چالش ها تولیدی کفش آرمیس چیست؟

یکی از مشکلاتی که این روزها خیلی با آن درگیر هستیم نوسان قیمت است. اینکه نمی توانیم به یک قیمت ثابت کالا را عرضه کنیم باعث سردرگمی مشتریان می شود که در این افزایش قیمت ها همیشه دچار ضرر شدیم علاوه بر این موضوع که گرانی ها باعث کم شدن نقدینگی در بازار می شود نه برای ما که همه دچار مشکل شده اند. ارزش افزوده و مالیات بر ارزش افزوده نیز از مشکلات دیگر ماست که در واقع از تولید کننده گرفته می شود نه از مصرف کننده.

وضعیت تولیدی کفش آرمیس در زمینه صادرات چگونه است و به کجا صادرات دارد؟

تولیدی کفش آرمیس در حال تلاش برای رساندن کفش ورزشی مردانه و زنانه، کفش پیاده روی مردانه و زنانه و همچنین کفش اداری و رسمی مردانه و زنانه به سطح بالاتری از لحاظ تکنولوژیکی میباشد تا بتواند بر صادرات محصولات بیشتر تاکید داشته باشد. هرچند که در حال حاضر آرمیس به کشور عراق و افغانستان صادرات دارد اما اگر از سمت دولت حمایت بیشتری صورت گیرد می توان به بازار کفش سایر کشورها نیز ورود کرد.

تولیدی کفش آرمیس با دو برند آرمیس و پرفکت استپس

https://armis.ir/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز