خبرگزاری کار ایران

انواع تجهیزات نظافت مکانیزه خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۵۳۳

نظافت خودرو ها به شیوه های مختلف دستی و مکانیزه صورت می گیرد. این روش ها با گذشت زمان پیشرفت کرده و بهبود یافته اند. با توجه به کاهش ذخایر آبی و مشکلات زیست محیطی، استفاده از شیوه های نوین برای کاهش مصرف آب و بهینه شدن فرایند نظافت خودرو را به دنبال دارد. استفاده از انواع تجهیزات نظافت صنعتی به ویژه در راستای نظافت خودرو می تواند به میزان زیادی در کاهش هزینه ها و مشکلات زیست محیطی مصرف مواد شوینده تاثیر گذار باشد. دستگاه کارواش اتوماتیک و واترجت صنعتی از پیشرفته ترین دستگاه های شستشوی خودرو های سبک و سنگین بوده که به کاربر امکان نظافت خودرو با کیفیت بسیار بالا در کوتاه ترین زمان فراهم می آورد.

این تجهیزات نظافت مکانیزه با میزان مصرف پایین آب و ماده شوینده می تواند در کاهش هزینه های نظافت خودرو تاثیر گذار باشد. به کار گیری این دستگاه های نظافت صنعتی در مراکز شستشوی مکانیزه خودرو می تواند باعث سرعت گرفتن فرایند نظافت، کاهش انرژی لازم و زمان شستشوی خودرو گردد. استفاده از تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت مزایای بسیاری برای مجموعه های خدمات نظافت خودرو، مراکز رفاهی و شرکت های حمل و نقل به همراه دارد.

شرکت ابراهیم بزرگترین ارائه دهنده تجهیزات نظافت خودرو و سایر دستگاه های نظافت صنعتی، ارتقا کیفیت فرایند نظافت محیط اداری، تجاری یا صنعتی شما را با بکارگیری این تجهیزات مکانیزه و اتوماتیک نظافت تضمین کرده و با مشاوره و راهنمایی، در انتخاب دستگاه نظافت مناسب برای فرایند نظافت شما را یاری می نماید.

مشاهده وبسایت شرکت ابراهیم: ebrahim.ir

تماس با کارشناسان: 02187184

انواع تجهیزات نظافت مکانیزه خودرو

 

اهمیت شستشو و نظافت خودرو

عدم توجه به تمیزی خودرو ، ظاهر آن را نا زیبا جلوه داده و حس ناخوشایندی به راننده و شهروندان منتقل می نماید. خودرویی که بطور منظم شستشو می شود، از آسیب های بدنه نیز در امان است. به جای ماندن گرد و غبار، لکه ها و سایر آلودگی ها بر بدنه خودرو می تواند باعث بروز پوسیدگی و آسیب در خودرو شده و هزینه تعمیر و نگهداری آن را افزایش دهد. این در حالی است که با استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه خودرو می توانید در کوتاه ترین زمان، با کمترین انرژی و میزان پایین مصرف آب خودرو را نظافت نمایید.

 

انواع تجهیزات نظافت خودرو

پیشرفت تکنولوژی و گسترش صنایع، رشد تجهیزات نظافت را به همراه داشته و صنعتگران با تکیه بر دانش، به توسعه دستگاه های بهینه نظافت مکانیزه پرداختند. تجهیزات مکانیزه، همچون واترجت صنعتی با استفاده از فشار آب برای شستشوی بهینه خودرو و سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در کنار واترجت ها دستگاه های کارواش اتوماتیک طراحی شدند تا بتوانند کیفیت بهینه ای از شستشوی خودرو به صورت کاملا مکانیزه فراهم آورند. این دستگاه های نظافت مکانیزه با بهره گیری از تکنولوژی های روز طراحی و تولید شدند تا فرایند های متنوع نظافت سرعت گیرند.

امروزه انواع مختلفی از دستگاه ها و تجهیزات نظافت مکانیزه طراحی شده اند. در ادامه با انواع دستگاه کارواش مکانیزه و واتر جت های صنعتی آشنا خواهیم شد.

کارواش اتوماتیک دروازه ای و تونلی

دستگاه کارواش اتوماتیک در دو نوع دروازه ای و تونلی طراحی شده اند تا مجموعه ها بتوانند با توجه به نیازشان در مجموعه از این تجهیزات نظافت خودرو استفاده نمایند. دستگاه های کارواش مکانیزه تونلی به صورت ثابت طراحی شده و خودرو با عبود از طول آن مسیر فرایند شستشو را طی می کند. این در حالی است که در کارواش دروازه ای، خودرو به صورت ثابت قرار گرفته و دستگاه با حرکت بر روی ریل، تمام جوانب خودرو را به صورت مرحله ای نظافت خواهد نمود. فضای لازم برای پیاده سازی دستگاه کارواش تونلی بیشتر از مدل دروازه ای می باشد. در صورتی که مجموعه خدماتی با محدودیت فضا مواجه باشد، استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ای مناسب تر خواهد بود.

انواع تجهیزات نظافت مکانیزه خودرو

واترجت های صنعتی آب گرم و آب سرد فشار قوی

دستگاه های واترجت صنعتی که با استفاده از پاشش آب با فشار بالا به نظافت سطوح می پردازند، با توجه به نوع کاربرد می توانند از آب گرم یا آب سرد برای نظافت استفاده نمایند. شستشوی خودرو با استفاده از آب گرم می تواند کیفیت بهتری از نظافت برجای گذارد با این حال استفاده از آب سرد در فرایند نظافت خودرو نیز امکان پذیر است. در دستگاه واترجت صنعتی آب گرم، آب ورودی دستگاه پس از افزایش فشار با عبور از سامانه گرمکن دستگاه گرم شده و به سمت نازل جریان پیدا می کند. استفاده از واترجت های آب گرم امکان برطرف سازی بهینه آلودگی ها را فراهم آورده و جداسازی آلاینده ها را آسان می سازد. استفاده از شوینده های فشار قوی در نظافت خودرو با استفاده از فشار آب مناسب، از بروز آسیب در بدنه و قطعات خودرو پیشگیری کرده و نظافت کامل و بهینه آن را فراهم خواهد آورد.

مزایای نظافت خودرو های سبک و سنگین با شیوه های نوین

استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه خودرو همچون کارواش اتوماتیک و واترجت صنعتی مزایای متعددی را برای سرمایه گذاران، مالکان خودرو و حتی محیط زیست به همراه خواهد داشت. سرعت بالای شستشو با دستگاه های کارواش اتوماتیک و بهره مندی این تجهیزات از سیستم سریع و بی نقص خود، عملیات شستشو را در چند دقیقه امکان پذیر می کند. این امر کاهش اتلاف زمان مشتریان و سود آوری بیشتر برای صاحبان کسب و کار شستشوی خودرو را به همراه خواهد داشت. همچنین استفاده از سیستم های تصفیه آب می تواند از امکان استفاده مجدد آن در تجهیزات نظافت مکانیزه با این تجهیزات را امکان پذیر نماید. وجود سیستم تصفیه آب می تواند تا 50 درصد در مصرف آب لازم برای شستشوی خودرو صرفه جویی کند.

انواع تجهیزات نظافت مکانیزه خودرو

ایمنی بالای سیستم های نظافت مکانیزه کارواش اتوماتیک و واترجت صنعتی تضمینی بر سلامت کاربر و عدم بروز آسیب در خودرو به هنگام نظافت می باشد. این سیستم های ایمنی دستگاه کارواش اتوماتیک با بهره مندی از سنسور ها و فوتوسل های متعدد و چند لایه حفاظتی، آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کنند. در دستگاه واترجت صنعتی نیز بهره گیری از فشار مناسب پاشش آب و استفاده از تجهیزات ایمنی همچون پوشش مناسب، عینک و دستکش، از آسیب کاربر حین نظافت پیشگیری خواهد نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز