خبرگزاری کار ایران

اجاره آپارتمان در لوکس‌ترین مناطق تهران در کیلید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۹۱۸

افرادی که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا هستند با خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

درحالی‌که بسیاری از شهروندان چشم به اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی به‌منظور کاهش قیمت مسکن پرداخته‌اند. حسن محتشم کارشناس بازار مسکن بر این باور است که اگر در بحث برجام توافقی حاصل شود به طور حتم می‌توان شاهد مقداری کاهش قیمت در بخش مسکن بود زیرا طی این رخداد ارزش پول ملی بالا خواهد رفت و باعث تحولات مناسبی در اقتصاد کشور خواهد شد اما اگر توافقی صورت نگیرد احتمال رشد مجدد نرخ ارز و افزایش قیمت اسمی مسکن وجود خواهد داشت.

محتشم معتقد است که در صورت عدم توافقات سیاسی نیز رشد بیش از 5 برابری قیمت مسکن بعید است چون بازار ظرفیت جهش مجدد را ندارد.

اجاره آپارتمان ولنجک

اگر زندگی در منطقه‌ای لوکس و مدرن را در یکی از محله‌های گران‌قیمت تهران می‌پسندید به طور حتم ولنجک گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. این محله لوکس و پر طرف‌دار که در بخش شمال غربی تهران واقع شده یکی از مناطق اعیان‌نشین به شمار می‌رود که افراد زیادی علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک هستند

محله ولنجک که در منطقه 1 شهرداری قرار گرفته از شمال با ارتفاعات توچال، از جنوب با بزرگراه پارک‌وی، از شرق با رودخانه ولنجک و از غرب با درکه همسایه است یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای تهران محسوب می‌شود به همین دلیل افرادی که علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا هستند با خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

در محله ولنجک وجود سالن اجلاس سران بر اهمیت این منطقه افزوده است. علاوه‌برآن وجود دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما نیز در این محله بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک در منطقه‌ای لوکس و البته فرهنگی و آموزشی زندگی کنند.

برای علاقه‌مندان به اماکن تفریحی و ورزشی نیز محله ولنجک منطقه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز است زیرا در این محله وجود بام تهران با برخورداری از رستوران‌ها و کافه‌های مدرن و زیبا محلی مناسب برای گذراندن لحظات خوش در کنار خانواده و دوستان است تا علاوه بر استفاده از طبیعت منحصربه‌فرد این منطقه با خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک زندگی جذاب و هیجان انگیزی را داشته باشند.

اما جذابیت‌های محله ولنجک تنها مربوط به بام تهران نیست زیرا این محله به دلیل قرارگرفتن در کوهپایه‌های توچال این امکان را فراهم کرده که علاقه‌مندان به ورزش و کوهنوردی در این منطقه لحظات خوشی را بگذرانند.

 این در حالی است که علاقه‌مندان به تله‌کابین و ورزش‌های هوازی نیز می‌توانند در توچال همراه با دوستان و خانواده لحظات خاطره انگیزی را به ثبت برسانند، به همین منظور متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک در این محله کلیه امکانات یک زندگی جذاب و لوکس را خواهند داشت.  

 اما محله ولنجک به‌وفور سفارتخانه‌ها نیز شهرت دارد. در این محله سفارتخانه‌های بسیاری همچون سفارت صربستان، ساحل عاج، مالزی، الجزایر، مونته‌نگرو و برونئی وجود دارد که این امر باعث شده که شمار زیادی از مسافران و فعالان این سفارتخانه‌ها اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک کنند.

ازآنجاکه محله ولنجک منطقه‌ای لوکس و مرفه نشین است بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک علاقه‌مند به خرید از مراکز خرید لوکس و مدرن هستند که وجود مراکز خریدی همچون گالریا، توچال، ولنجک، خلیج‌فارس و هشت‌بهشت زعفرانیه زمینه‌ای را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک به‌سهولت بتوانند به خواسته خود دست یابند.

اما به لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی نیز محله ولنجک از شرایط فوق‌العاده‌ای برخوردار است زیرا وجود بیمارستان آیت‌الله طالقانی، رامتین، مرکز تصویربرداری ولنجک و دی کلینیک این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک در صورت نیاز به‌راحتی به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات پزشکی و تخصصی آنها بهره‌مند شوند.  

بافت محله ولنجک نوساز، لوکس و مدرن است اما در کنار خانه‌های ویلایی بزرگ و برج‌های لوکس و جذابی ساخته شده که با امکانات خاص توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک باتوجه‌به امکانات جالب‌توجه این محله باید هزینه بالایی را برای سکونت در آن در نظر بگیرند.

 به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ولنجک برای سکونت در این محله لاکچری و انتخابی مناسب در این محله ضمن مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانند از قیمت واقعی ملک اطلاع یافته و با مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه برای فروش و اجاره ملک موردنظر خود را انتخاب کنند.

اجاره آپارتمان در فرمانیه

اما یکی دیگر از محله‌های پیشنهادی برای افراد علاقه‌مند به یک زندگی لوکس منطقه جذاب فرمانیه است این محله نیز که در بخش شمیرانات و منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده یکی از مناطق پرطرف‌دار و جذاب برای سکونت است که به طور معمول قشر مرفه جامعه در آن به سکونت می‌پردازند به همین دلیل افرادی که از سطح درآمدی بالایی برخوردار هستند با خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه می‌توانند زندگی لوکسی را در این محله تجربه کنند.

از لحاظ جغرافیایی محله فرمانیه از شمال به نیاوران، از جنوب به بزرگراه صدر، چیذر و بلوار اندرزگو و از غرب به دزاشیب و از شرق به پاسداران و اقدسیه منتهی می‌شود به همین دلیل یکی از ویژگی‌های اصلی این محله برخورداری از آب‌وهوای فرح‌بخش است بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا زندگی خواهند کرد.

اما باتوجه‌به لوکس بودن این محله به‌وضوح مشاهده می‌شود که بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان درفرمانیه افراد پردرآمد جامعه هستند که تمایل به زندگی در محله‌ای لوکس را دارند به همین منظور از سطح درآمدی بالایی برخوردارند به همین دلیل هر فردی که از سطح مالی مطلوبی برخوردار باشد می‌تواند در این محله اقدام به تهیه مسکن موردنیاز خود و خانواده کند.

از لحاظ بافت و معماری می‌توان گفت که این محله منطقه‌ای مدرن و نوساز است زیرا تا چشم کار می‌کند در این محله برج‌ها آپارتمان‌های لوکس و زیبایی وجود دارد که با برخورداری از امکاناتی همچون سونا، جکوزی، استخر، سالن‌های ورزشی و سینمای خانگی تجربه یک زندگی لوکس را برای ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه فراهم می‌کند.

زندگی در محله فرمانیه به حدی مدرن و لوکس است که وجود برج‌های خاص و با امکاناتی همچون برج فرمانیه، برج آسمان و برج‌های دوقلوی فرمان زمینه زندگی مجلل را برای ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه فراهم کرده است.

همان‌طور که گفته شد در محله لوکس فرمانیه تمامی امکانات برای یک زندگی مجلل وجود دارد در این منطقه مراکز آموزشی ویژه، مراکز خرید و تجاری مطرح زمینه‌ای را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه زندگی مرفهی را در این محله داشته باشند.

 برای علاقه‌مندان به پاساژ گردی و خرید نیز وجود مراکز خرید لوکسی همچون آرتمیس، مرکز خرید فرمانیه و کوه نور در این محله بستری را ایجاد کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه افراد مختلفی نیز از اقصی‌نقاط تهران برای خرید محصولات صاحب برند به این مراکز مراجعه کنند.

اما باتوجه‌به لوکس بودن محله فرمانیه قیمت خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه بسیار بالاست و هر فردی با هر میزان بودجه‌ای قادر به سکونت در این محله نخواهد بود به همین دلیل متقاضیان که علاقه‌مند به خرید اجاره آپارتمان در فرمانیه هستند برای سکونت در این محله باید از سطح درآمدی بالایی برخوردار باشند.

متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه باتوجه‌به تنوع قیمتی در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید و مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه متناسب یا امکانات، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، موقعیت جغرافیایی و غیره ملک موردنظر خود را جستجو کرده و پس از انتخاب اقدام به بازدید نهایی و عقد قرارداد خرید و یا اجاره کنند.

اجاره آپارتمان در لوکس‌ترین مناطق تهران در کیلید

اجاره آپارتمان در زعفرانیه

 یکی دیگر از محله‌های لوکس و چشم‌نواز تهران محله پر طرف‌دار زعفرانیه است این محله که به برخورداری از آب‌وهوای مطلوب و فرح‌بخش شهرت دارد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سکونت افرادی باشد که زندگی در محله خوش‌آب‌وهوا را در اولویت‌های انتخاب خود قرار می‌دهند.

علت خوش‌آب‌وهوا بودن محله زعفرانیه قرارگرفتن آن در ارتفاع 1650 تا 1800 متری از سطح دریا است بنابراین اگر به علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و لوکس هستید با خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه می‌توانید زندگی مملو از آرامشی را تجربه کنید.

از لحاظ جغرافیایی محله زعفرانیه از شمال با ارتفاعات توچال، از جنوب با خیابان ولیعصر، از شرق با تجریش و از غرب با رودخانه ولنجک همسایه است علاوه‌برآن این محله به دلیل قرارگرفتن در کوهپایه‌های البرز نیز از آپارتمان‌هایی برخوردار است که با دیدی زیبا حسی مطلوب را در افراد ایجاد می‌کند بنابراین به‌صراحت می‌توان گفت که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه از طبیعت و آب‌وهوایی منحصربه‌فرد در این محله برخوردار خواهند بود.

اما به لحاظ معماری و بافت محله می‌توان گفت که این محله تلفیقی از بافت مدرن و سنتی است. به شکلی که در بخش سنتی این محله بیشتر بومی نشینان در خانه‌های ویلایی زندگی می‌کنند و در بخش مدرن که برج‌ها و آپارتمان‌های نوساز و لوکس افرادی که تمایل به زندگی در منطقه‌ای لوکس را دارند به سکونت می‌پردازند بنابراین می‌توان گفت متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه با هر نوع سلیقه ای قادر به انتخاب ملک مورد نظر خود خواهند بود.

اما علاوه بر موارد ذکر شده در منطقه زعفرانیه اماکن تاریخی تهران فراوانی نیز وجود دارد در این محله کاخ‌موزه سعدآباد، کاخ شهرام یا موزه نظامی، تماشاگه زمان، کاخ‌موزه ملت و موزه میرعماد این محله را به منطقه‌ای تاریخی تبدیل کرده که سالانه شمار زیادی از گردشگران برای دیدن این مراکز به زعفرانیه مراجعه می‌کنند به همین دلیل می‌توان گفت که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه زندگی در محله ای تاریخی را تجربه خواهند کرد.

برای علاقه‌مندان به خرید نیز محله زعفرانیه بسیار جالب‌توجه است در این محله وجود مرکز خرید بامیک زعفرانیه، ارگ تجریش، پالادیوم، گالریا و پلاز زمینه‌ای را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه مایحتاج خود و خانواده را از این مراکز تهیه کنند.

اما باتوجه‌به لوکس بودن این محله تنوع قیمتی بسیاری در زعفرانیه به چشم می‌خورد به همین منظور متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه برای انتخابی مناسب می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کرده و از بین آگهی‌های ثبت شده در این سامانه ملکی مناسب را برای سکونت خود و خانواده انتخاب کرده و اقدام به خرید یا اجاره کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز