خبرگزاری کار ایران

بهترین دستگاه قهوه ساز بازار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۷۲

قهوه و اسپرسو یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان است. این ماده علاوه بر تأمین کافئین ، حاوی بیش از 1000 ترکیب زیست فعال است که نشان داده شده است برخی از آنها دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی مفیدی هستند. برای بسیاری از افراد ، نوشیدن قهوه بخشی منظم از برنامه صبحگاهی آنهاست.

در حالی که برخی ترجیح می دهند قهوه خود را از کافه خریداری کنند ، تهیه قهوه در خانه هزینه کمتری دارد و کنترل بیشتری بر طعم و قدرت آن می دهد. در کنار خرید دانه های مرغوب قهوه ، نوع قهوه ساز و اسپرسوساز دلونگی که استفاده می کنید به طور قابل توجهی روی کیفیت نهایی قهوه شما تأثیر می گذارد. محصولات موجود در این لیست بر اساس سهولت استفاده ، قابلیت اطمینان و کیفیت قهوه ای که درست می کنند ، ارزیابی شدند. در این مقاله بهترین قهوه سازهای بازار را معرفی کرده و به شما خواهیم گفت مدل ‌های پرفروش دستگاه قهوه‌ ساز دلونگی در بازار ایران کدامند.

راهنمای خرید قهوه ساز، بهترین قهوه سازهای بازار

وقتی نوبت به تهیه قهوه می رسد ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید فنجان قهوه خود را دم کنید. از دستگاه های قهوه ساز دلونگی اتوماتیک گرفته تا دستگاه های اسپرسوساز دلونگی و غیره ، تشخیص اینکه کدام گزینه را بخرید ممکن است کمی دشوار باشد. هنگام خرید دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز ، مهم است بدانید که طعم و درجه حرارت قهوه شما بهتر است چگونه باشید ، زیرا می تواند به روش دم کردن قهوه و اسپرسو کمک کند.

هم چنین فاکتورهای دیگری مانند حجم قهوه دم کرده ، تنظیمات قابل برنامه ریزی ، زمان دم کشیدن ، قیمت ، اندازه و همچنین وجود سایر ویژگی های مورد نیاز مانند کف شیر را فراموش نکنید که قهوه ساز تنها یک بخش از معادله است. برای نوشیدن بهترین فنجان قهوه ، شما باید سرمایه گذاری در خرید دستگاه قهوه ساز یا اسپرسوساز ، آسیاب قهوه و دانه های مرغوب را نیز در نظر بگیرید.

بهترین دستگاه قهوه ساز بازار

کسی که مزه قهوه برایش اهمیت دارد و یک قهوه‌ خور حرفه‌ ای است ، بنابراین به‌دنبال بهترین برند برای خرید قهوه ساز می‌رود . قهوه ساز در برند‌های متنوعی مانند قهوه ساز ویداس ، قهوه ساز فلر ، قهوه ساز بوش ، قهوه ساز تکنو ، قهوه ساز فیلیپس ، قهوه ساز مولینکس و قهوه ساز دلونگی به بازار عرضه می شود. موارد ذکر شده برخی از مدل‌ های پرفروش دستگاه قهوه‌ ساز در بازار ایران هستند که از ویژگی مثبت ، مزایای متعدد و قیمت ‌های مختلف برخوردار می باشند. در ادامه به معرفی برخی از مدل های قهوه ساز دلونگی ک یکی از برندهای معروف ، محبوب و شناخته شده است ، می پردازیم.

دستگاه قهوه ساز دلونگی BCO330T

این دستگاه به شما امکان می دهد تا قهوه را به میزان دلخواه خود دم کرده و نوشیدنی های اسپرسوی مورد علاقه خود مانند لاته و کاپوچینو را تهیه کنید. وجود یک فیلتر پیشرفته در دستگاه دستگاه قهوه ساز دلونگی BCO330T آب را تازه و تمیز نگه می دارد ، در حالی که یک نشانگر ویژه به شما کمک می کند از قهوه مانده و بیات جلوگیری کنید. سینی ذخیره سازی یکپارچه فنجان های شما را گرم کرده و از یک فنجان قهوه مطلوب اطمینان حاصل می کند.

دستگاه قهوه ساز دلونگی EC9335M

دستگاه اسپرسو De'Longhi La Specialista با سنسور چرخ ، سیستم گرمایش دوگانه ، سیستم پیشرفته لاته و آب گرم برای قهوه یا چای آمریکانو و فولاد ضد زنگ توسط شرکت دلونگی به بازار عرضه می شود.

دستگاه قهوه ساز دلونگی ECAM250.33

دستگاه قهوه ساز دلونگی ECAM250.33 یک دستگاه قهوه ساز کاملاً اتوماتیک با سیستم پیشرفته کاپوچینوساز و رابط دکمه لمسی نرم برای قهوه با کیفیت باریستا با لمس یک دکمه می باشد. تکنولوژی آسیاب یکپارچه این دستگاه همیشه دانه قهوه را خرد می کند ، هم چنین می توانید سطح آسیاب را با توجه به سلیقه تنظیم نمایید. آسیاب های مخروطی استیل برای دقت 100٪ کالیبره می شوند.

این دستگاه دارای سیستم Thermoblock De'Longhi برای کنترل درجه حرارت ایده آل در تهیه قهوه می باشد. با خرید دستگاه قهوه ساز دلونگی ECAM250.33 تنها با گرم کردن آب مورد نیاز هر نوشیدنی حاصل می شود. سیستم De'Longhi Tubeless میزان پودر قهوه موجود در داخل چرخ را به حداقل می رساند ، بنابراین فقط قهوه تازه آسیاب شده برای ایجاد اسپرسو شما استفاده می شود. برای رعایت بهداشت می توان شبکه سینی قطره ای را برای تمیز کردن در ماشین ظرفشویی قرار داد.

بهترین دستگاه قهوه ساز بازار

برند دلونگی DeLonghi

بیش از یک قرن پیش ، مارک DeLonghi در Treviso ، ایتالیا ، به عنوان یک کارگاه لوازم یدکی آغاز به کار کرد ، که از آن زمان تعهد قوی برای تعالی به رشد شرکت ها کمک کرده است. تمام محصولات DeLonghi با داشتن سابقه طولانی در تولید لوازم خانگی برجسته و با کیفیت برای استفاده روزمره و شهرت جهانی در زمینه نوآوری ، کیفیت را به هر زبانی برقرار می کنند. مارک DeLonghi خود گواهی بر طراحی و ساخت با کیفیت ایتالیایی است.

انگیزه گروه DeLonghi به طور مداوم میل به نوآوری و توسعه در زمینه های مختلف تجاری و در نتیجه گسترش بوده است. بنابراین در دهه 1970 و 1980 شاهد معرفی لوازم خانگی الکتریکی جدیدی مانند ماکروویو برای استفاده در خانه های سراسر دنیا بودیم. سرمایه گذاری های قابل توجه در زمینه بازاریابی ، توسعه خط تولید ، تحقیق و طراحی صنعتی ، باعث شده است که DeLonghi به عنوان یک شرکت چند تخصصی به طور مداوم در حال رشد باشد. امکانات پیشرفته تولید ، این شرکت را قادر می سازد محصولاتی را ارائه دهد که از نظر قیمت تمام شده رقابتی و از کیفیت بالایی برخوردار باشند. محصولات با کیفیت بالا و ماندگار با طراحی ایتالیایی DeLonghi باعث شهرت خوبی برای رضایت مشتری شده است.

قهوه سازهای آینده که می خواهند در یک دستگاه با کیفیت سرمایه گذاری کنند ، انتخاب خوبی با DeLonghi خواهند داشت. این مارک که به عنوان یک رقیب معتبر در صنعت قهوه سازی شناخته می شود ، تعدادی مدل را برای هر نوع نیاز متخصص قهوه از قهوه ساز کوچک گرفته تا دستگاه اسپرسوساز کاملا اتوماتیک تولید کرده است. شناخته شده است که محصولات DeLonghi نه تنها بهترین و با دوام ترین دستگاه ها را تولید می کنند بلکه طعم قهوه ای برتر را نیز ارائه می دهند. جهت ثبت سفارش به سایت https://delonghi-ir.com مراجعه بفرمائید یا از طریق شماره تماس ۱۸ ۲۵ ۶۳ ۲۲ - ۰۲۱ سفارش خود را نهایی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز