خبرگزاری کار ایران

انتخاب اسم پسرانه و دخترانه با نام نیکو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۹۶

برای خانواده‌های جوانی که به‌تازگی صاحب فرزند شده‌اند و یا درانتظار ورود عضو جدیدی به جمعشان هستند، مهم‌ترین و اولین دغدغه انتخاب یک نام مناسب و جذاب است، نامی که هم ظاهر و خوانش زیبایی داشته باشد، هم مطابق بافرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی باشد علاوه براین‌ها حاوی معانی دلنشینی هم باشد.

 سایت نام نیکو تلاش دارد با معرفی بیش ازهشت هزارنام زیبا که مورد تایید ثبت‌احوال جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌اند به خانواده‌های عزیز در انتخاب اسم مناسب یاری برساند.

 سایت نام نیکو با امکانات زیادی که دارد از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه شما را به نام مورد نظرتان می‌رساند، اولین امکان "جستجوی نام" است، کافی است نام مورد نظرتان را در باکس جستجو بنویسید تا سایت تمامی اطلاعات مربوط به آن نام را به شما نشان دهد، این اطلاعات شامل: ریشه‌ی نام، فراوانی نام در ثبت احوال، ابجد، نگارش انگلیسی و تلفظ آن، و عکس پروفایل مختص به آن نام است. در ادامه، سایت شما را با معانی نام مورد علاقه‌اتان آشنا می‌کند و شما می‌توانید این معانی را که از منابع مورد تایید و توسط محققان سایت جمع‌آوری شده‌اند بخوانید و لذت ببرید.

 اگر درمورد نامی خاص به دنبال متنی زیبا می‌گردید که به زیباترین شکل مفهوم نام مذکور را شرح بدهد، سایت نام نیکو با استخدام نویسندگانی توانا بخشی را برای شما دوستان فراهم کرده است که از طریق آن‌ می‌توانید این متن‌های زیبا را پیدا کنید و از خواندن متنی دوست‌داشتنی درمورد نامتان لذت ببرید، درپایان اگرشرح نام، مورد پسندتان واقع شد می‌توانید در قسمت پایین نام به آن امتیاز بدهید.

 سایت نام نیکو یک امکان رایگان بسیار جذابی که برای کاربرانش فراهم کرده است، به اشتراک‌گذاری تصویر کودکان زیر ده سال در سایت است، شما می‌توانید با ارسال عکس دخترزیبایتان یا گل‌پسر دلبندتان برای سایت در ادامه‌ی توضیحات مربوط به نام او، عکسی که ارسال کرده‌اید را در بین عکس دیگر هم نام‌هایش ببینید. تمام این اطلاعات یک‌جا و تنها در یک صفحه زیبا دراختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود.

یکی از موارد دیگری که برخی خانواده‌ها با آن روبه‌رو هستند آن است که به دنبال نام مشخصی نیستند بلکه تمایل دارند نام زیبایی به آنها معرفی شود که ویژگی‌های خاصی داشته باشد؛ به طورمثال: اسم دخترانه‌ای که با حرف الف آغاز شود، کوتاه و ظریف باشد، و شادی و طراوت و تازگی جزء معانی‌اش باشد، سایت نام نیکو با قرار دادن فیلترهایی درسایت و امکان جستجوی هرکدام از این موارد توسط شما، به شما نام دلخواهتان را معرفی می‌کند.

انتخاب اسم پسرانه و دخترانه با نام نیکو

 برای برخی مادران و پدران ریشه‌ی نامی که انتخاب می‌کنند بسیاراهمیت دارد. سایت نام نیکو برای راحتی کارکردن شما با سایت و تسریع در یافتن نام مورد نظرتان تمامی اسامی را براساس ریشه‌ای که دارند برای شما دسته‌بندی کرده است و شما با انتخاب ریشه‌ی نامی که دوست دارید می‌توانید به بانک جامعی ازاسامی که همگی یک ریشه‌ دارند، دست پیدا کنید.

 برخی دیگر از خانواده‌ها در انتظار چندمین فرزندشان هستند و بسیار برایشان اهمیت دارد که نامی که انتخاب می‌کنند، هماهنگ و هم‌آوا با نام دیگر فرزندانشان باشد، سایت نام نیکو برای این خواسته‌ی شما هم تدبیری اندیشیده است. در انتهای صفحه‌ی مربوط به هر نام لیستی از نام‌هایی که هم‌آوای آن نام هستند، آورده شده است که با انتخاب هرکدام از آنها پنجره‌ی جدیدی برایتان باز می‌شود که می‌توانید اطلاعات مربوط به نام جدید را مطالعه کنید تا اگر مورد پسندتان واقع شد آن را از آن فرزندتان کنید.

 برچسب دیگری که در سایت نام نیکو با آن برخورد می‌کنید دسته بندی اسامی براساس محتوای آنها است. مثلا: نام‌های مذهبی، نام‌هایی که در شاهنامه هستند، نام‌هایی که از اسامی گل‌ها گرفته شده‌اند، نام‌هایی که قرآنی و یا نام‌هایی که اصیل ایرانی هستند. شما تمامی این امکان‌ها را برای یافتن نام مناسب و زیبایتان در اختیار دارید. اگر فرصت مطالعه‌ی زیادی ندارید، سایت نام نیکو با قراردادن معنای کوتاه و خلاصه‌ای از اسامی، دسترسی شما را آسان کرده است. این معناهای کوتاه را می‌توانید در باکس کوچک و سرراستی که درست در پایین هرنام قرار دارد مشاهده کنید، بطور مثال: برای نام "زهرا"، روشن‌تر، درخشان‌تر، سپید،نیکو، و لقب حضرت فاطمه(س) آمده است. و یا برای نام پسرانه‌ی "مرتضی"، خشنود شده، و لقب امیرالمومنین علی(ع) آورده شده است.

 اگر شما کسی هستید که بسیار به مطالعه معنای اسامی از هر قومیت و نژاد و ملیتی که باشند علاقمند هستید، سایت نام نیکو کامل‌ترین درگاهی است که می‌توانید از آن ورود کنید و با دنیایی رنگارنگ از نام‌ها و معانی آنها آشنا شوید. خیلی از ما با معانی کوچکی از ناممان آشنا هستیم اما بطور دقیق از ریشه و خواستگاه آن مطلع نیستیم، دوست داریم بیشتر درباره‌ی ناممان بدانیم و تحقیق کنیم، اولین کار در چنین مواقعی رفتن به سراغ والدین است و پرسیدن اینکه معنی نام من چیست؟ و چرا نام من را بطور مثال "حلما" انتخاب کرده‌اید؟ اما این تحقیق جامعی نیست چون توضیحات والدین مختصر است و گاهی بخاطر زیبایی نام، احترام و ارادت داشتن به شخص هم‌نام شمادرگذشته و یا هر اتفاق دیگری، آن را انتخاب کرده‌اند، که البته این توضیحات برای شما کافی نخواهد بود به همین دلیل دانستن بیشتر شما را به سمت تحقیق و جستجو سوق خواهد داد. در سایت نام نیکو شما با کامل‌ترین معنای نامتان دیدار خواهید کرد و پرده از راز نامتان برداشته خواهد شد. وقتی وارد سایت شدید و به معنای دقیق نامتان پی بردید در پایان، پیش از خروج و بستن پنجره می‌توانید حاضری‌تان را هم بزنید تا بدانیم که چند نفر با نام شما از سایت ما دیدن کرده‌اند و از این طریق سرشماری کوچکی انجام داده باشیم. سایت نام نیکو با استخدام طراحان مجرب و حرفه‌ای برای هرکدام از نام‌های ثبت شده درسایت تصاویر زیبایی را طراحی می‌کنند که می‌توان آن را به عنوان پروفایلی زیبا مورد استفاده قرار داد. اگر نامی را در سایت جستجو کردید و پس از مطالعه‌ی آن بسیار شما را مجذوب خودش کرد و دوست داشتید آن را برای دوست و آشنایی یا شخصی که صاحب فرزندی شده و هنوز نامی انتخاب نکرده بفرستید از طریق امکان‌هایی که در سایت قرار داده شده مثل: ارسال از طریق برنامه‌ی واتساپ یا تلگرام به اشتراک بگذارید و سایت نام نیکو را به دیگر علاقمندان نیز معرفی کنید.

انتخاب اسم پسرانه و دخترانه با نام نیکو

 

همانطور که می‌دانید برخی از نام‌ها بسیار طرفدار دارند و درصد بالایی از جستجو را در سایت به خودشان اختصاص می‌دهند. شما می‌توانید نام‌های پربازدید را از طریق رفتار سایر کاربران که بوسیله‌ی تکنولوژی هوش مصنوعی در سایت رصد می‌شود مشاهده کنید و از این طریق پیشنهاد دیگر کاربران را برای انتخاب نام مناسب مشاهده کنید. این امکان با عنوان "دیگران دوست داشته‌اند" درسایت قابل دسترسی است.

 مورد دیگری که برای اکثر خانواده‌ها پیش می‌آید، دشواری انتخاب یک نام از میان چند نام است. دراین موارد تردید میان چند نام بسیار گیج‌کننده است، دراین مواقع بهترین راه‌حل مشورت کردن است، شما با قراردادن یک نظرسنجی در سایت بصورت رایگان نام‌هایی که میان آنها مردد مانده‌اید را قرار می‌دهید و ازاین طریق دیگر کاربران را دعوت می‌کنید تا میان آن چند اسم یک اسم را که به نظرشان زیباتر است انتخاب کنند، شما از این طریق از نظر دیگران مطلع می‌شوید و می‌توانید نام محبوب‌تر را انتخاب کنید.

 در پایان اینکه آنچه به بهتر شدن هرچیزی از جمله سایت نام نیکو کمک می‌کند، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان است. سایت نام نیکو با کمال میل از نظرات سازنده‌ی شما استقبال می‌کند چراکه نظرات شما به بهتر و کاربردی‌تر شدن سایت کمک خواهد کرد. بخشی در انتهای توضیحات مربوط به هرنام وجود دارد که در آن می‌توانید نظرات زیبایتان را بنویسید و با انتخاب گزینه ثبت یا ارسال نظر، پیشنهادات و احساسات خود یا اگر اطلاعات دیگری راجع به نام‌ها دارید را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات و حمایت شما باعث دلگرمی تیم نام نیکو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز