خبرگزاری کار ایران

چطور با خودروی شخصی‌‌‌ درآمدزایی کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۴۱۹

معمولا برای خرید خودرو مجبوریم تمام یا بخش زیادی از پس‌‌‌اندازمان را هزینه کنیم. در مواردی هم باید از وام‌‌های بانکی بهره‌دار استفاده کنیم که در نتیجه باید هر ماه مبلغ قابل توجهی قسط بپردازیم.

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌‌اید که از اتومبیل‌تان درآمد کسب کنید؟ برای پول درآوردن از خودروی شخصی چه راه‌‌هایی به ذهنتان می‌‌رسد؟ استخدام شدن در سامانه‌‌های تاکسی اینترنتی؟ شاید روش بدی نباشد اما ما راه آسان‌‌‌تری به شما پیشنهاد می‌‌کنیم.

با سپریس، اتومبیل‌‌تان را به گنج تبدیل کنید!

سپریس پلتفرم کرایه اتومبیل است که اجاره‌‌دهندگان خودرو را به اجاره‌‌کنندگان آن وصل می‌‌کند. این سامانه به شما امکان می‌دهد تا بدون محدودیت، تنها با انتخاب روزهای موردنظر، اتومبیل دلخواه خود را از سپریس اجاره کنید یا خودروی‌‌تان را در این پلتفرم اجاره دهید. سپریس در حال حاضر فقط در تهران خدمات ارائه می‌کند و در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک بتواند استان‌های دیگر ایران را نیز تحت پوشش قرار دهد.

اگر شما صاحب خودرو هستید، می‌توانید از زمان‌های فراغت اتومبیل‌تان درآمد کسب کنید. کافی‌ست به صفحه «تخمین درآمد ماهیانه» در وب‌سایت سپریس سر بزنید و با وارد کردن مشخصات خودرو (نام، مدل و ارزش خودرو) درآمد ماهیانه اتومبیل‌تان را محاسبه کنید.

به‌طور مثال، یک خودروی پژو ۲۰۶ به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان می‌تواند برای شما درآمدی بیش از ۹ میلیون تومان در ماه داشته باشد. شگفت‌‌انگیز است، نه؟ با اجاره خودرو در سپریس می‌توانید از زمان استراحت خودروی‌‌تان به بهترین نحو استفاده کرده و  بخشی از هزینه‌های ماهانه زندگی خود را تامین کنید.

مزیت سپریس نسبت به موسسات کرایه اتومبیل

اگر پیش از این مجبور بودید برای رنت ماشین‌‌ خود به موسسات کرایه اتومبیل مراجعه کنید، از این پس با سپریس می‌توانید این کار را به راحتی و با چند کلیک، به صورت آنلاین انجام بدهید. در سپریس هویت اجاره‌‌کنندگان قابل مشاهده است. هر اجاره‌‌کننده یا مهمان بر اساس سوابق قبلی اجاره خودرو، از مالکان امتیاز می‌‌گیرد و شما می‌‌توانید خودروی خود را به شخصی اجاره دهید که از نظر کاربران دیگر، مهمان مسئولیت‌‌پذیر و دقیقی شناخته می‌‌شود.

یکی از نگرانی‌های همیشگی اجاره‌دهندگان خودرو توسط موسسات کرایه اتومبیل، تامین هزینه خسارت احتمالی خودرو است. در هر حال ممکن است با وجود مراقبت‌‌های لازم، اجاره‌کننده زمانی که از خودروی شما استفاده می‌‌کند دچار تصادف یا حوادثی از این دست شود. سپریس این امکان را فراهم کرده تا اجاره‌‌کنندگان با خرید پکیج بیمه اجاره خودرو، با خیال راحت رانندگی کنند. با داشتن این پکیج، در صورت خرابی، تصادف و اتفاقاتی از این دست، بیمه خسارت شما را جبران خواهد کرد. همچنین شما می‌‌توانید در زمان انتخاب مهمان، خودروی خود را فقط به اشخاصی اجاره دهید که این بیمه نامه را خریداری کرده‌اند.

چطور در سپریس خودروی خود را اجاره دهیم؟

 برای میزبان شدن در سپریس، اطلاعات خودرو را درست و دقیق وارد کرده و از تصاویر خوب و باکیفیت برای ماشین‌تان استفاده کنید. همان‌‌طور که پیشتر گفتیم، در این سامانه اجاره‌کنندگان خودرو می‌توانند اتومبیلی که قصد اجاره آن را دارند بیمه کنند. این کار به مالکان خودرو اطمینان خاطر می‌دهد که حتی در صورت بروز حوادثی چون سرقت، تصادف و خسارت، بلایای طبیعی، شکستن شیشه، رنگ و مواد شیمایی، خسارت احتمالی از سوی بیمه جبران می‌شود و نیازی به استفاده از بیمه مالک خودرو نیست.

حالا که از مزیت‌‌های سپریس برای صاحبان خودرو گفتیم، بهتر است ببینیم این سامانه برای اجاره‌کنندگان خودرو چه امکاناتی دارد.

سپریس به شما امکان می‌دهد تا با انتخاب تاریخ و مکان موردنظرتان به لیست مدل‌های متنوع ماشین دست پیدا کنید. قیمت‌ها و شرایط مختلف آنها را بررسی کرده و در نهایت خودرویی را تهیه کنید که با سلیقه و بودجه شما سازگار است. همچنین این پلتفرم پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و در هر ساعتی از شبانه‌روز، برای حل مشکلات احتمالی آماده پاسخ‌گویی است و در شرایط اضطراری کنار شما خواهد بود.

یکی از نگرانی‌های همیشگی اجاره‌کنندگان خودرو، تامین هزینه خسارت احتمالی آن است. فراموش نکنید مراقبت از خودروی اجاره‌ای اولین وظیفه شماست؛ اما سپریس این امکان را فراهم کرده تا با خرید پکیج بیمه اجاره خودرو، با خیال راحت رانندگی کنید. با خرید این پکیج، در صورت خرابی، تصادف و اتفاقاتی از این دست، بیمه خسارت شما را جبران خواهد کرد.

سپریس چگونه کار می‌کند؟

ثبت‌‌نام کردن در سپریس کاری بسیار ساده است و در کوتاه‌‌ترین زمان انجام می‌‌شود. اگر قصد دارید در سپریس، خودرو اجاره دهید ابتدا باید در این سایت ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام در این سامانه کافی‌ست شماره همراه خود را وارد کنید و پس از وارد کردن کدی که به تلفن‌همراهتان ارسال می‌شود، وارد حسابتان شده و اطلاعاتتان را تکمیل کنید.

هم اجاره‌‌دهندگان و هم اجاره‌‌کنندگان باید تکمیل اطلاعات کاربری خود را جدی بگیرند. داشتن یک پروفایل کامل و دقیق باعث می‌‌شود تا طرف مقابل به شما اعتماد کند.

پس از ثبت‌نام، با وارد کردن اطلاعات و بارگذاری تصاویر، ماشین یا ماشین‌های خود را در سپریس ثبت کنید. دقت کنید اطلاعات دقیق و عکس‌های خوب به اجاره سریع ماشین شما کمک خواهد کرد.

بعد از ثبت خودرو، درخواست‌های رزرو اجاره خودروی شما برایتان ارسال می‌شود. شما می‌توانید بعد از بررسی فرم درخواست، آن را قبول یا رد کنید. سعی کنید از میان درخواست‌های رزرو، درخواست‌هایی را قبول کنید که برای خودرو بیمه تهیه کرده‌اند. سپریس این امکان را فراهم کرده تا سوالات یا ابهامات خود را در تماس با مهمان مطرح کنید.

وقتی یکی از درخواست‌ها را قبول کردید، مهمان وجه موردنظر را واریز می‌کند. پس از واریز وجه با او تماس بگیرید و مکان و زمان تحویل خودرو را مشخص کنید. در روز تحویل، باک بنزین، تمیزی خودرو و میزان کارکرد را بررسی کرده، قرارداد را امضا کنید و ماشین را تحویل دهید. بعد از تمام شدن زمان قرارداد، مجددا با مهمان تماس گرفته و برای تحویل گرفتن خودرو مراجعه کنید. بعد از بررسی تمام موارد مورد نیاز، ماشین را تحویل بگیرید، در صفحه سفارش‌ها تحویل خودرو را تایید کنید و به مهمان امتیاز بدهید.

اجاره‌‌کنندگان خودرو نیز باید ابتدا در سایت ثبت‌‌نام و سپس اطلاعات حساب خود را تکمیل کنند. پس از ثبت‌نام، تاریخ و شهر موردنظر خود را مشخص کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. سپریس لیستی از خودروها به شما نمایش می‌دهد که از میان آنها می‌توانید انتخاب کنید. سعی کنید در زمان ثبت درخواست رزرو، برای خودرو پوشش بیمه خریداری کنید. خرید بیمه اختیاری است اما در صورت نداشتن آن، تمام خسارت‌های احتمالی به عهده شما خواهد بود. بعد از انتخاب بیمه درخواست رزرو دهید. صاحب خودرو بعد از بررسی، می‎تواند درخواست شما را قبول یا رد کند. خرید بیمه شانس قبول درخواست شما را بیشتر خواهد کرد.

بعد از قبول درخواست رزرو از سوی مالک، هزینه اجاره خودرو را پرداخت کرده و منتظر بمانید تا صاحب خودرو برای هماهنگی‌های بعدی با شما تماس بگیرد. پس از تحویل خودرو در مکان تعیین شده، ابتدا خودرو را به‌خوبی بررسی کنید و بعد از ارائه مدارک و امضای قرارداد، ماشین را تحویل بگیرید. سعی کنید از نواقص خودرو عکس بگیرید تا در زمان تحویل دادن آن، مشکلی پیش نیاید. پس از پایان قرارداد، خودرو را با همان شرایطی که تحویل گرفته‌اید (حجم بنزین، تمیزی و ...) به صاحبش بازگردانید و به میزبان امتیاز دهید.

برای شروع کسب درآمد از اتومبیل‌تان همین حالا در سپریس ثبت‌نام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز