خبرگزاری کار ایران

امگا ابزار بهترین فروشگاه اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۳۲۲

در امگا ابزار می توانید ابزار و تجهیزات تعمیر تلفن همراه - لیست ابزارهای حرفه ای تعمیر تلفن همراه و کیت تعمیر موبایل با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.

امگا ابزار بهترین فروشگاه اینترنی در زمینه ابزار و تجهیزات تعمیر تلفن همراه در کشور می باشد. که هر لوازمی که برای تعمیر موبایل نیاز باشد می توانید در آن پیدا کنید.

در امگا ابزار می توانید ابزار و تجهیزات تعمیر تلفن همراه - لیست ابزارهای حرفه ای تعمیر تلفن همراه و کیت تعمیر موبایل با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.

اگر به  دنبال معامله خوبی در مورد لوازم جانبی تعمیر موبایل هستید و می خواهید  طیف گسترده ای از بهترین لوازم جانبی تعمیر موبایل را در امگا ابزار کشف کنید تا یکی از موارد مناسب خود را پیدا کنید.

 علاوه بر مارک های با کیفیت خوب ، هنگام خرید لوازم جانبی تعمیر موبایل هنگام خریدهای بزرگ ، تخفیف های زیادی نیز خواهید یافت. یک مرحله مهم را فراموش نکنید - فیلتر کردن کالاهایی که جوایز اضافی مانند حمل و نقل رایگان و بازپرداخت رایگان را ارائه می دهند تا بیشترین بهره را از اینترنت ببرید.

نحوه انتخاب ابزارهای تعمیر تلفن همراه

هنگام انتخاب ابزار و تجهیزات تعمیر تلفن همراه ، مهم است که بهترین ابزارها را انتخاب کنید ، حتی اگر هزینه کمی بیشتر باشد. ابزار و تجهیزات  ارزان ممکن است هنگام تعمیر تلفن همراه مفید یا راحت نباشد.

از طرف دیگر ، ابزار و تجهیزات کمی گران قیمت اما با بهترین کیفیت به شما کمک می کند تا یک تلفن همراه را به راحتی و راحت ترمیم کنید.

 من شخصاً در زمینه تعمیر تلفن همراه آموزش دیده ام و تجربه شخصی ام می گوید که ما همیشه باید بهترین ابزارهای موجود در بازار یا بصورت آنلاین را انتخاب و خریداری کنیم. این ابزارهای مرغوب ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشند اما در دراز مدت خوشحال خواهید شد که بهترین ابزارها را خریداری کرده اید.

لیست ابزارها و تجهیزات حرفه ای تعمیر تلفن های همراه:

صدها ابزار برای تعمیر تلفن همراه در بازار موجود است. انتخاب بهترین مارک مهم است. در زیر لیستی از تمام ابزارها و تجهیزات حرفه ای مورد نیاز برای تعمیر تلفن های همراه آورده شده است:

1. لحیم کاری آهن

آهن لحیم کاری برای لحیم کاری اجزای کوچک مانند خازن ، مقاومت ، دیود ، ترانزیستور ، تنظیم کننده ، بلندگو ، میکروفون ، نمایشگر و غیره استفاده می شود. لحیم کاری 50 وات برای بسیاری از کارهای تعمیر تلفن های همراه به اندازه کافی مناسب است.

هنگام خرید آهن لحیم کاری را انتخاب کنید که به راحتی در آن نگه داشته شود و دست شما را نسوزاند. آهن لحیم کاری باید گزینه ای برای انتخاب و انتخاب انواع و اشکال نوک یا بیت لحیم کاری داشته باشد. این نکات یا بیت ها باید قابل تعویض باشند.

 همچنین باید استاندارد  باشد زیرا اکثر اجزای الکترونیکی تلفن همراه بسیار حساس هستند و به دلیل شارژ استاتیک یا الکتریسیته ساکن می توانند آسیب ببینند. Goot و Weller دو مارک مشهور در جهان هستند که آهن لحیم کاری و سایر ابزارها و تجهیزات لحیم کاری کلاس جهانی را تولید ، فروش و صادر می کنند.

2. ایستگاه لحیم کاری

یک ایستگاه لحیم کاری دارای 2 واحد است - یک ایستگاه و یک اتو. این گزینه برای کنترل دما بسته به نیاز حرارتی کار لحیم کاری انجام شده دارد.

آهن لحیم کاری با ایستگاه لحیم کاری متصل می شود. از لحیم کاری سنتی بهتر و راحت تر است. کار لحیم کاری را بسیار راحت تر و سریعتر می کند. هنگام خرید ایستگاه لحیم کاری برای تعمیر تلفن همراه ، همیشه باید یک مدل استاندارد را انتخاب کنید.

Goot ، Weller و Soldron   برخی از مارک های مشهور و معتبر جهانی هستند که آهن لحیم کاری و سایر ابزارها و تجهیزات لحیم کاری کلاس جهانی را تولید ، فروش و صادر می کنند.

3. پایه PCB / پایه PCB

از نگهدارنده (PCB مدار چاپی ) یا پایه PCB برای نگهداری انواع مختلف PCB تلفن همراه هنگام لحیم کاری یا تعمیر استفاده می شود.

PCB بسیار محکم است و اجازه حرکت نمی دهد بنابراین به ترمیم کمک می کند. باز هم ، انتخاب یک نگهدارنده PCB با کیفیت خوب و نه ارزان و ارزان مهم و عاقلانه است.

4. سیم لحیم

سیم لحیم کاری برای لحیم کاری قطعات الکترونیکی ، IC یا بلوز استفاده می شود. ترکیب بیشتر سیم های لحیم کاری به نسبت 60:40 یا 63:37 قلع / سرب است. از زمان معرفی RoHS )محدودیت مواد خطرناک) از الکترونیک ، شرکتهای بیشتری از لحیم بدون سرب استفاده می کنند.

 سیم لحیم بدون سرب در بسیاری از ترکیبات موجود است اما رایج ترین ترکیب قلع / نقره / مس در نسبت 96.5٪ / 3.0٪ / 0.5 است. سیم لحیم کاری در قطرهای مختلف از جمله 2.0 میلی متر ، 1.5 میلی متر ، 1.0 میلی متر ، 0.5 میلی متر ، 0.2 میلی متر و غیره موجود است. برای تعمیر تلفن همراه سیم لحیم کاری 0.5 میلی متر بهترین مناسب است. آلفا کوکسون یک تولید کننده و تأمین کننده سیم لحیم و سایر مواد لحیم کاری مشهور در جهان است.

امگا ابزار بهترین فروشگاه اینترنتی

5. مولتی متر

یک مولتی متر می تواند آنالوگ یا دیجیتال باشد. در تعمیرات تلفن همراه ، بیشتر از یک مولتی متر دیجیتال برای یافتن اشکال ، بررسی مسیر و اجزا استفاده می شود. همیشه یک مولتی متر دیجیتال قابل اطمینان ESD-Safe قابل اطمینان برای کارهای تعمیر موبایل خریداری کنید.

6. تشک آنتی استاتیک ESD

یک تشک ESD یا تشک آنتی استاتیک روی میز یا میز کار گذاشته می شود و در آنجا تعمیر موبایل انجام می شود. تشک با استفاده از سیم اتصال به زمین یا سیم معمولی زمین گیر می شود. این از آسیب رسیدن به الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند.

7. میکروسکوپ یا ذره بین

این موارد برای دیدن نمای بزرگ PCB یا قطعات الکترونیکی استفاده می شدند. این گزینه ها در گزینه های مختلف بزرگنمایی مانند 2X ، 3X ، 5X ، 10X و غیره در دسترس هستند. بسیاری از میکروسکوپ ها همچنین می توانند به کامپیوتر یا مانیتور متصل شوند.

 

از آنجا که اجزای SMD در PCB تلفن همراه بسیار ریز و درشت هستند ، برای بزرگنمایی PCB و قطعات به یک ابزار یا تجهیزات تجهیزات بزرگنمایی نیاز داریم. ابزارها و وسایلی مانند میکروسکوپ ، میکروسکوپ USB ، لامپ ذره بین رومیزی و ذره بین سر با نور LED وجود دارد.

8. ذره بین

برای دیدن نمای بزرگ PCB تلفن همراه استفاده می شود. اکثر لامپ های ذره بینی نور نیز دارند. ذره بین ها در بزرگنمایی های مختلف مانند 3x ، 4x ، 5x ، 10x ، 50x و غیره موجود است.

9. دمنده هوای گرم

به یک دمنده هوای گرم SMD (Surface Mount Device) ایستگاه بازسازی و سیستم تعمیر SMD نیز گفته می شود. این کنترل برای تنظیم یا مدیریت دما و جریان هوای گرم است. همیشه یک دمنده هوای گرم ESD-Safe با کیفیت خوب بخرید.

10. کیت ابزار تعمیر تلفن همراه

کیت های ابزار الکترونیکی تعمیر موبایل از اکثر ابزارهای کوچک مورد نیاز برای بیشتر مشاغل تعمیرات الکترونیکی تشکیل شده است. بیشتر این ابزارها شامل آهن لحیم کاری ، پمپ لحیم کاری ، سیم لحیم ، فتیله لحیم کاری ، پیچ گوشتی دقیق ، موچین و غیره است. بنابراین ، نیازی به خرید جداگانه این ابزارها نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز