خبرگزاری کار ایران

مقاله‌هایی که در سال 99 نباید مطالعه آن را از دست بدهید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۳۱

روزهای انتهای سال همیشه روزهایی است که بررسی روند کلی سال می‌پردازیم و چیزهایی که به دست آورده یا از دست داده‌ایم را مقایسه و ارزیابی می‌کنیم. یکی از این دستاوردها دانش ماست. دانشی که در یک سال با مطالعه و تحقیق می‌توانسته‌ایم به دست بیاوریم.

روزهای انتهای سال همیشه روزهایی است که بررسی روند کلی سال می‌پردازیم و چیزهایی که به دست آورده یا از دست داده‌ایم را مقایسه و ارزیابی می‌کنیم.

یکی از این دستاوردها دانش ماست. دانشی که در یک سال با مطالعه و تحقیق می‌توانسته‌ایم به دست بیاوریم.

در این محتوا قصد داریم بهترین مقاله‌هایی که در سال 99 منتشر شده است و استقبال کاربران را نیز در پی داشته است به شما ارائه کنیم.

بهترین موضوعاتی که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت شامل:

آموزش ساخت جیمیل

این روزها کمتر کسی را می‌توان نام برد که از میزان اهمیت ایمیل و ضرورت استفاده از آن بی اطلاع باشد. در این بین جیمیل به عنوان حساب کاربری کاربران گوشی‌های اندرویدی بیش از سایر سرویس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به ضرورت و اهمیت داشتن حساب کاربری در گوگل دانستن نحوه ساخت جیمیل اهمیت بسیار زیاید خواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین آموزش‌هایی که در سال 99 نباید از دست بدهید آموزش نحوه ساختن جیمیل است.

ساخت بقیه حساب‌های کاربری ایمیل همچون یاهو، اوت‌لوک و دیگر سرویس‌ها نیز در آموزش‌های مجله برقچی در اختیار شما قرار گرفته است.

تغییر رمز وای فای

اینترنت نقش پر رنگی در زندگی همه ما دارد. به چرات نمی توان کسی را یافت که بدون اینترنت در این روزگار زندگی کند و به کسب علم و دانش بپردازد.

مقاله‌هایی که در سال 99 نباید مطالعه آن را از دست بدهید

برای استفاده از شبکه جهانی اینترنت نیز راه‌های زیادی وجود دارد. استفاده از اینترنت سیم‌کارت یا اینترنت خانگی و دیگر روش‌ها. در این میان اینترنت خانگی به علت قیمت بهتر و کیفیت مناسب‌تر، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

استفاده از اینترنت و مودم ضرورت داشتن اطلاعات در مورد تغییر رمز وای را بیش از پیش کرده است.

معمولا همه ما از یک شبکه وای فای در خانه یا محل کار خود استفاده می‌کنیم. برای دانستن نحوه تنظیم و تغییر رمز وای فای به هیچ وجه آموزش آن را از دست ندهید.

تنظیم مودم

همانطور که گفته شد استفاده از مودم و اینترنت بخش مهمی از زندگی همه ماست. در این میان مودم‌ها نیز اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند.

تنظیم مودم برای شروع استفاده از اینترنت خانگی موضوعی است که همه ما باید با آن آشنایی داشته باشیم.

مقاله‌هایی که در سال 99 نباید مطالعه آن را از دست بدهید

در آموزشی ک در مجله برقچی در اینباره قرار گرفته است به صورت کامل این موضوع بررسی شده و راه‌های کاربردی برای تنظیم مودم ارائه شده است.

جلوگیری از هک مودم

اهمیت به مودم، نحوه تنظیم و استفاده و نحوه تامین امنیت آن اهمیت زیادی دارد به ویژه در شرایطی که برنامه‌های زیادی برای هک وای فای و مودم به سادگی در اختیار کاربران قرار دارد.

این آموزش نیز در مجله برقچی در اختیار شما قرار گرفته است.

بازیابی رمز و نام عبور مودم

تنظیم مودم، امنیت آن و نحوه بازیابی رمز و نام ورود همگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. اگر با مشکل فراموشی نام کاربری یا رمز ورود به مودم خود مواجه شده‌اید این آموزش را از دست ندهید.

افزایش سرعت مودم

تقویت سیگنال وای فای و افزایش سرعت اینترنت یکی از خواسته‌های همیشگی ماست. برای اینکار راه‌های عملی و کاربردی وجود دارد که می‌توانید به سادگی از آن‌ها استفاده کنید و از افزایش سرعت اینترنت و مودم خود لذت ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز