خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال گیسو فصل اول قسمت اول

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۴۱

اپیزود 1 از سریال جذاب و تماشایی گیسو (فصل دوم عاشقانه) به مرحله پخش رسیده است. در این پست شیوه های دانلود قسمت اول فصل اول سریال گیسو را در کنار دانلود قسمت نهم ملکه گدایان، قسمت ششم خوب بد جلف، قسمت 12 سریال قورباغه، قسمت سوم می خواهم زنده بمانم، قسمت 13 همرفیق و قسمت 6 سریال سیاوش را برای استفاده کاربران گرامی مهیا کرده ایم.

گیسو یا همان فصل دوم عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی ساخته و همینک آماده پخش شده است.

جهت دانلود قسمت اول 1 و همچنین سایر قسمت های سریال جذاب و تماشایی گیسو به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال گیسو

به گفته روابط عمومی سریال، گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

دانلود سریال گیسو فصل اول قسمت اول

ملکه گدایان از آن دسته از سریال هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت 9 هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت نهم سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.

جهت دانلود قسمت 9 نهم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت نهم سریال ملکه گدایان

در قسمت پیشین ملکه گدایان چه خبر بود؟

در این قسمت شاهد رویارویی دوباره لعیا، خورشید و خسروخان هستیم. خسرو که بر اثر سکته اخیر و مدتی در کما بودن، قدرت تکلم خود را از دست دادا بود، برلی لحظاتی با همسرش خورشید هر چند ناقص و کوتاه صحبت می کند ولی همین که لعیا وارد اتاق می شود، مضطرب و ساکت می شود. پس از آن هر دو خواهر با یکدیگر تنها شده و به صحبت با هم می پردازند. در خلال این صحبت ها، خورشید این گونه عنوان می کند که پسرش البرز را گم‌کرده است و بابت این موضوع بسیار ناراحت است. لعیا نیز ابراز امیدواری می کند که به چندین فرد سپرده است تا او را پیدا کنند. ولی خورشید پس از این سخنان، معترف می شود که البرز، پسر او نیست و حتی فکر کردن به این که پسرش نیست نیز برایش سخت است! این مسایل است که کلاف سردرگم ملکه گدایان را پیچ در پیچ تر از پیش می کند. آریا که حتی پس از دیدن افرا در آن وضعیت، هنوز هم دلداده او است و نمی تواند دل بکند، سعی می کند که دوباره با افرا رودررو شود. به همین منظور وی به همان چهارراه رفته و با افراد تیم افرا از در دوستی وارد شده، تمام بچه ها و کودکان کار را سوار ماشین کرده تا جای افرا را به او نشان دهند. آریا سرانجام به افرا می رسد و او را درباره دروغ هایی که گفته بود بازخواست می کند ولی افرا چیز زیادی برای گفتن ندارد و از او عذرخواهی می کند. در سکانس پایانی این قسمت باز هم پارسا را در کنار لعیا می بینیم. این بار در آشپزخانه شیشه سازی. به نظر می رسد که فلش بک نخستین این اپیزود که به ترخیص بارها در ۲۰ سال قبل به وسیله لعیا باز می گشت و همچین استفاده آن مواد در جهت ساخت مواد مخدر با این حوادث بی ارتباط نیست!

دانلود سریال گیسو فصل اول قسمت اول

تنها سریال کمدی حال حاضر شبکه نمایش خانگی همینک وارد هفته 6 خود خواهد شد. سریال طنز خوب بد جلف با پخش پنج قسمت موفقیت آمیز همچنان ادامه دارد. این سریال به نویسندگی: مهراب قاسم خانی ، تهیه کنندگی: محسن چگینی و کارگردانی مشترک: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی و با بازی آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی هر هفته در سایت کول دانلود در قالب 15 قسمت پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 6 ششم سریال خوب بد جلف و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت ششم سریال خوب بد جلف

در قسمت قبلی خوب بد جلف رادیواکتیو چه اتفاقاتی رخ داد؟

در اپیزود 5 از یک طرف حسام درگیر مهیا کردن پارکینگ، پژمان در حال عکس یادگاری و تیم فربد نیز در پی تهیه کردن پول 300 میلیونی هستند، در مکان مورد نظر پلیس ها از راه می رسند و همه چیز به هم می خورد. در پی ورود مامورین به خانه و مقاومت یکی از آدم های حسام، یکی از پلیس ها مجبور به هشدار ایست و همچنین شلیک تیر هوایی می شود که از قضا همین گلوله در هنگاه بازگشت به زمین به کتف پژمان برخورد کرده و وی را مصدوم می کند. پژمان که دو سال پیش نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، این بار نیز زخمی می شود. هنوز مشخص نیست که پلیس ها از روی رد افرادی که از حسام، مواد خریده بودند به مکان مورد نظر رسیده اند و یا این که به دلیل تماس با صداسیما و ابراز پول در ازای آزادسازی گروگان ها بوده است. در همین حال که همه افراد حسام و حتی شام و پژمان را پلیس ها با خود می برند، فربد و آنا در حال ردیابی کیک زرد هستند و در نهایت متوجه می شوند که پلیس ها جای آن ها را پیدا نکرده و برای همین نیز نتوانسته اند آن ها را با خود ببرند. بنابراین محموله کیک زرد در خانه مورد نظر جا مانده اند. پس در قسمت 6 خوب بد جحلف باید شاهد نفوذ آن ها به خانه جهت به دست آوردن مواد رادیواکتیو باشیم. برای فهمیدن جزییبات بیشتر از سریال باید به تماشای قسمت ششم خوب بد جلف بنشینیم و ببینیم که چه رویدادهای دیگر در این میان رخ خواهد داد.

دانلود سریال گیسو فصل اول قسمت اول

سریال جدید می خواهم زنده بمانم یک سریال بسیار خوش ساخت و تماشایی می باشد که در دهه 60 خورشیدی روایت می شود. سریال مضمونی عاشقانه، خانوادگی و جذاب دارد که در همان قسمت های اولیه توانست نظر بسیاری از مخاطبین را جلب کند. تماشای این سریال را توصیه اکید داریم به شما کاربران گرامی. قطعا از دیدن این سریال پشیمان نخواهید شد.

جهت دانلود قسمت 3 سریال می خواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت سوم سریال می خواهم زنده بمانم

در قسمت های پیشین سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقاتی رخ داد؟

اپیزود دوم میخواهم زنده بمانم در جایی آغاز می شود که شایگان که از قبل به او سوقصد شده است به دنبال شخص حمله کننده می رود و وی را می یابد. مشخص می شود که یکی از کسبه که در کار فروش لاستیک است و قرار بوده مغازه اش را که به گونه قانونی متعلق به فرد شخصی دیگر بوده است، می خواهند از او پس بگیرد، پشت داستان بوده است. شایگان به دلیل این سرپیچی مغازه وی را به آتش می کشد. در سکانس های بعدی، هما به ادامه تلاش هایش برای آزادسازی پدرش می پردازد. در طی آخرین صحبت های وی با شایگان، بنا می شود که با فروختن خانه و صرف پول جهت خانه دار شدن زوجی مستحق، پدرش را آزاد می کند. این گفته ها اگرچه بسیار عجیب و غیرقابل باور به نظر می رسیدند ولی از آن جا که هما چاره دیگری نمی بیند به فکر انجام آن می افتد. دکتر منصوری (با بازی آناهیتا درگاهی) که یک پزشک عمومی شاغل در یکی از بیمارستان های تهران است که با هیات مدیره بیمارستان به مشکل خورده و توبیخ می شود. در همین حال کاوه (با بازی علی شادمان) که در کار توزیع مواد مخدر است و پس از لو رفتن جنس ها و خشم رییس باند در آستانه کشته شدن بوده و همینک در به در در پی پیدا کردن ماجرای لورفتن و در واقع مهیا کردن مواد مذکور است به بیمارستان آمده و به دکتر منصوری پیشنهاد فرار و خروج از کشور می دهد. به نظر می رسد که این دو به یکدیگر علاقمند هستند. پس از این ها نیز اتفاقاتی می افتد که می توان این گونه نتیجه گیری کرد که شخصی که مواد را در کامیون آقای حقی جاسازی کرده بوده است، در واقع همین کاوه بوده است. کاوه که نسبت فامیلی نزدیک نیز با خانواده حقی دارد، در پشت این داستان ها بوده است. شاید بتوان گفت که وی از حسن شهرت حقی برا حمل این مواد استفاده می کرده است ولی این که چه شخصی باعث لورفتن و گزارش آن به مامورها شده بود، مشخص نیست.

دانلود سریال گیسو فصل اول قسمت اول

سریال قورباغه که پس از یک شروع توفانی به اوج مخاطبین خود رسیده بود همینک با پخش یازدهمین قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن هواداران بیشتر؛ توانسته که جایگاه خود را در این هفته ها تثبیت کرده باشد. در این هفته شاهد انتشار قسمت 12 قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال قورباغه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 12 سریال قورباغه

 

در قسمت های قبلی قورباغه چه گذشت؟

قسمت 11 قورباغه در جایی آغاز می شود که در پی ادامه ماجراهایی که منتهی به کشف کردن مواد مخدر با قدرت جادویی به وسیله نوری می شود، وی محل و انبار مواد ها را پس از تقسیم سهم هر فرد، ترک می کند و به دنبال این ماجرا، مکان را با مواد منفجره، آتش می زنند. دلیل این کار دقیقا مشخص نیست ولی این گونه می توان نتیجه گیری کرد که این اقدام در جهت ابهام زدایی درباره مکان ذخیره مواد بوده است تا پاکسازی شود و کسی شک نکند. پس از اتفاقات شرح داده شده نوری که گویی از انفجار قریب الوقوع با خبر بوده است شروع به دویدن و فرار از مکان می کند. در همین حال پلیس ها از راه می رسند. سروش که بسیار به قضیه مشکوک بوده و حدس زده است که نوری قصد دور زدن او را دارد و در واقع چیزی را از او پنهان می کند. نوری برای فرار از توضیح دادن به او، قضیه آزار و اذیت لیلا خواهرش را به وسیله نگهبان پارک بیان می کند. سروش هم که عصبی شده بود با او درگیر می شود و به همین خاطر با شکایت فرد مضروب به بازداشتگاه می رود و به این ترتیب نقشه های بعدی نوری نیز عملی می شود. چرا که وی به دور بودن چند روزه سروش نیاز داشته است تا بتواند مواد به دست آورده را در سکوت خبری به جای امن برده و از آن ها استفاده کند. بعد از این هاست که نوری درگیر مشکل دیگری می شود. وی به هر حال به سروش نیاز دارد و به همین خاطر باید از فرد شاکی، رضایت بگیرد. او که به هیچ وجه زیر بار رضایت دادن نمی رود و به این ترتیب، نوری نخستین استفاده خود را از مواد به تازگی به دست آورده می کند و با آن ها بر روی شاکی تاثیر گذاشته و رضایتش را جلب می کند. آباد که بسیار از این تغییر نظر شاکی متعجب شده است به کنایه به نوری می گوید که آیا تو هیپنوتیزم بلدی؟ نوری نیز به حالت بی اعتنایی می گوید که بله. و به همین سبب است که این اسم هیپنوتیزم کردن بر روی او می ماند. در حالی که اصلا قضیه، هیپنوتیزم نبوده است و اکنون می دانیم که داستان چیز دیگری است. نوری دومین استفاده خود را نیز در فروش از یک طلافروشی عملی می کند. در یکی از روزها وی به کمک آباد و سروش یک طلافروشی که برای کارشان مناسب باشد را زیر نظر کرده. بر روی کارت بانکی، مقداری از ماود مخصوص ریخته و به آن جا می رود. نوری چند شمش طلا به ارزش یک و نیم میلیارد تومان را از او خریداری کرده (بدون این که پولی پرداخت کند) و به او می گوید که محتوای ضبط شده دوربین ها را هم خالی کند! و این نخستین باری است که او با استفاده از مواد به دست آورده، توانسته که به پولی برسد. به این ترتیب این آغاز ثروت عظیمی است که بعده ها به چنگ می آورد. باقی داستان نیز قابل حدس است، نوری که به گفته رامین، زمانی حتی بند کفشش را هم نمی توانست ببندد همینک مشخص است که چگونه به این ثروت بادآورده و ویلای چند هزار متری و ماشین آخرین مدل و… رسیده است. همه به جشن و سرور می پردازند، در حالی که سروش و آباد هیچ چیز از واقعیت پشت پرده نمی دانند و گمان می کنند که نوری توانایی هیپنوتیزم دارد! در سکانس های بعدی به زمان حال باز می گردیم. رامین در یک قدمی عملی کردن نقشه اش است. سروش را که مسلح شده است با یک هفت تیر حاوی فشنگ های مشقی فریب داده و این تفنگ را به دستش می دهد. هر دو به ویلای نوری می روند. رامین محل به اتاق نوری می رود، سروش و نوری نیز سرگرم صحبت می شوند. سروش به شدت وی را به زیر آماج حملات خود قرار می دهد که چرا این همه سال آن ها را بازی داده است. وی همچنین ابراز می کند که اینک خواستار سهم خود از آن مواد است وگرنه او را خواهد کشت. به سمت وی شلیک کرده ولی از آن جایی که فشنگ ها مشقی بوده اند، اتفاق خاصی نمی افتد. آن گاه نوری با چندین ضربه سهمناک کارد به شکم او و سپس آتش زدن او، سروش را به مرگی فجیع می رساند. رامین نیز جنازه او را با ماشین به محلی دور افتاده برده و بار آتش می زند! جنایتی بس هولناک و سهمگین. در سکانس آخر این قسمت شاهد آزاد شدن دوباره شمس آبادی هستیم! آن هم به وسیله لیلا! و به این ترتیب این فرضیه شدت می گیرد که لیلا باعث لو داده اطلاعات به شمس آبادی بوده است؟! برای ادامه داستان پیشنهاد می کنیم که به تماشای قسمت 12 قورباغه بنشینید. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در این باره با ما از طریق بخش کامنت در میان بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز