خبرگزاری کار ایران

درکو: بهترین تولید کننده درب های ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۱۴

در حال حاضر درب‌های ساختمانی در مدل‌های متنوعی تولید شده‌اند و یکی از المان‌های مهم در تامین امنیت ساختمان‌های مسکونی و اداری به شمار می‌آیند.

هنگامی که ساختمانی ساخته می‌شود از ورودی یا همان لابی گرفته تا واحدها و همچنین برای اتاق‌های هر واحد ساختمانی از درب‌های مختلفی استفاده می‌شود که باید از استحکام بالایی برخوردار باشند و بتوانند از سرقت سارقان جلوگیری کنند.

بخصوص درب لابی و دربی که برای ورود به هر آپارتمان و یا هر واحد ساختمانی استفاده می‌شود باید از نوع درب ضد سرقت باشد تا بتواند امنیت خانه و محیط کار شما را تضمین نماید. درب‌های ساختمانی ضد سرقت از ساختار خاصی برخوردارند و در تولید آن‌ها ویژگی‌هایی در نظر گرفته شده که می‌تواند امنیت لازم را برای شما به ارمغان آورد. ما در ادامه قصد داریم شما را با ساختار درب ضد سرقت و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. در انتها نیز شرکت درکو را به شما معرفی خواهیم کرد که به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت و یکی از فروشندگان انواع درب ضد سرقت ترک در ایران شناخته شده است.

درب ضد سرقت چیست؟

همان طور که از نام این نوع درب‌های ساختمانی مشخص است درب ضد سرقت به دربی گفته می‌شود که به جهت ساختار خاص و ویژگی‌هایی که در آن به کار رفته تا حد بسیار بسیار زیادی می‌تواند از ورود سارقان به داخل خانه و یا محل کار شما جلوگیری نماید. بکارگیری لایه مجزا بین دو رویه درب ضد سرقت و استفاده از لولاهای مخصوص و همچنین قفل‌ها و زبانه‌های محکم و استاندارد همگی در کنار هم شرایطی را مهیا می‌کنند تا سارقان نتوانند به راحتی این نوع درب‌ها را باز نمایند و یا آن را تخریب کنند. اگر بخواهیم به مهمترین تفاوت بین درب‌های ساختمانی ضد سرقت و درب‌های معمولی اشاره کنیم، باید گفت که سارقان اغلب می‌توانند درب‌های معمولی را با استفاده از اهرم و یا دستکاری قفل و فشاری که به درب وارد می‌کنند، باز نمایند. اما درب‌های ضد سرقت اینگونه نیستند و در مقابل دستبرد دزدان از مصونیت بالایی برخوردارند.

ساختار درب ضد سرقت

درب‌های ساختمانی ضد سرقت عموما از چند جزء اصلی و مهم تشکیل یافته‌اند. ما در ادامه قصد داریم به بررسی این اجزا بپردازیم تا چنانچه شما قصد سفارش و خرید درب ضد سرقت دارید بتوانید تا حدودی با ساختار تشکیل دهنده این نوع درب‌ها آشنا باشید. البته ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت است که در حال حاضر در بازار درب‌های ضد سرقت ایرانی، چینی و همچنین درب ضد سرقت ترک موجود است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد و البته می‌توان گفت در طول زمان استفاده مشخص شده که این نوع درب ها از ماندگاری، کیفیت و ایمنی بالاتری برخوردارند.

  • پنل یا رویه درب: اولین چیزی که در مواجهه با درب ضد سرقت به چشم می‌آید رویه درب است. رویه این نوع از درب‌های ساختمانی می‌تواند از جنس چوب طبیعی، پی وی سی، های‌گلس تولید شده باشد که در قیمت و زیبایی درب‌ها موثرند. البته این نکته در مورد روکشی که برای درب ضد سرقت در نظر گرفته می‌شود مهم است، چنانچه شما این نوع درب‌ها را برای محیط‌های صنعتی و یا ساختمان‌هایی که در منطقه جرافیایی پر رطوبت قرار دارند، سفارش می‌دهید باید از ضد رطوبت و یا ضد اسید بودن آن مطمئن شوید.
  • لایه فلزی: در بین دو لایه چوبی درب ضد سرقت چند لایه ورق فلزی به کار برده می‌شود که به دو لایه رویی درب اتصال می‌یابد و استحکام آن را چند برابر می‌کند. اگر این لایه‌های فلزی در ساختار درب ضد سرقت به کار نرود طبیعتا با درب‌های ساختمانی معمولی تفاوتی نخواهد نداشت.
  • عایق صوتی و حرارتی: ما بین لایه‌های فلزی درب ضد سرقت با یک لایه عایق پوشانده می‌شود. این عایق از جنس پشم سنگ و پشم شیشه است و کمک می‌کند تا درب‌ها عایق گرما و صدا باشند. این مورد می‌تواند یکی از شاخصه‌های مهم در درب‌های ساختمانی ضد سرقت به شمار آید.

درکو: بهترین تولید کننده درب های ساختمانی

  • چهارچوب درب: این قسمت نیز یکی از اجزای مهم درب ضد سرقت به شمار می‌آید و از جنس فولاد و آهن تولید می‌شود. چنانچه چهارچوب این نوع درب از ضخامت و استحکام کافی برخوردار باشد، سارقان نمی‌توانند به وسیله اهرم به چهارچوب و درب فشار آورده و آن را خم نمایند. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده درب ضد سرقت این چهار چوب را با روکش به رنگ چوب می‌پوشانند که در ترکیب با درب، زیبایی بیشتری را به وجود خواهد آورد.
  • لولا: در ساختار درب‌های ساختمانی ضد سرقت‎، لولاها نقش بسیار مهمی دارند. این لولاها باید بتوانند وزن درب را تحمل نمایند. ضمن آن که اگر به گونه‌ای قرار گرفته باشند که از دید محفوظ باشند، احتمال باز شدنشان نیز منتفی خواهد شد.
  • قفل درب: تا اینجا اجزایی که نام بردیم همه از اهمیت بالایی در ساختار درب‌های ساختمانی ضد سرقت برخوردارند، اما قفل درب ضد سرقت می‌تواند تکمیل کننده نهایی به شمار آید، زیرا یک قفل معمولی روی درب نمی‌تواند خواسته شما را از بابت تامین امنیت برآورده سازد. عموما برای درب ضد سرقت چند قفل جداگانه در نظر گرفته می‌شود. قفلی در قسمت بالای درب که به قفل شب بند معروف است و قفلی که زیر دستگیره تعبیه شده و قفل اصلی درب به شمار می‌آید. تعداد زبانه‌هایی که برای این قفل در نظر گرفته می‌شود، می‌تواند امنیت بیشتر آن را تضمین نماید. برخی درب‌ها دارای 8 زبانه متحرک و ثابتند که هنگام قفل شدن وارد چهارچوب شده و امکان باز شدن درب را توسط سارقان به صفر می‌رسانند.

درب لابی باید چه ویژگی‌های داشته باشد؟

اولین چیزی که در زیبایی ظاهری ساختمان نقش مهمی داشته و به چشم می‌آید، درب ورودی و یا درب لابی است. این درب علاوه بر آن که باید از رنگ، ساختار، یراق و طراحی چشمگیر و زیبایی برخوردار باشد باید از استحکام بالایی نیز برخوردار باشد و بتواند امنیت ساختمان را تامین نماید. در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده درب ضد سرقت، درب لابی را در طرح‌های گوناگون و از جنس‌های مختلف چوبی، استیل و یا شیشه‌ای تولید کرده‌اند که از استحکام و امنیت بالایی برخوردارند و شما می‌توانید متناسب با نوع نمای ساختمان و بودجه و نیاز خود آن را خریداری کنید.

این مدل درب های ضد سرقت لابی دارای کلاف کشی فلزی دور تا دور لنگه و ورق فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه ساخته می شوند. مدل ها و طرح های این مجموعه از طرح های بسیار متنوع و رایج ساخته می شوند طرح های انتخابی در این مدل ها شامل تمامی طرح های موجود در همه ی مدل های ارایه شده است این مدل دربها درب لابی ضد سرقت دو لنگه و یا درب لابی ضد سرقت یک و نیم لنگه هم می گویند با توجه به اینکه طرح های تولید شده در این نوع درب ها معمولا بسیار متنوع و سازگار با همه ی سلیقه ها است و از لحاظ کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با دربهای دیگر ندارند ولی از لحاظ قیمتی بالاتر از بقیه مدل درب ضد سرقت هستند طرفداران خاص و ویژه ای دارند و معمولا سازندگان و افراد خاص از این نوع درب لابی ضد سرقت استفاده می کنند .

درب ضد سرقت ترک؛ بهترین نوع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن از نظر قیمت در ایران در بازه ی خیلی وسیعی قرار دارد و این تفاوت قیمت را به خاطر تفاوت در کیفیت دارد. در بازار شما می توانید انواعی از درب ضد سرقت ترک را با قیمت های متفاوت مشاهده نمائید اما مسلما کیفیت بالا را آن درب ضد سرقت گران قیمت دارد. نوع ابزار آلات و یراق آلاتی که در آن ها استفاده می شد مشخص کننده ی قیمت آن ها هستند. اگر بخواهیم به درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن از نظر لوازم جانبی بپردازیم باید که هر درب ضد سرقت دارای انواعی از روکش و انواعی از متریال ها می باشد که همین امر موجب می شود شما با توجه به این انواع بخواهید قیمت های متفاوتی بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب ضد سرقت ترک روی لینک زیر کلیک کنید:

https://doorcoo.ir/انواع-درب-ضد-سرقت-ترک/

فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت درکو

گروه صنعتی درکو با سابقه طولانی و درخشان در حوزه تولید قفل و دستگیره، سال‌هاست که در زمینه تولید درب‌های ساختمانی از جمله درب ضد سرقت فعالیت دارند و به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت در ایران جایگاه ویژه‌ای در این عرصه دارد. شرکت درکو (https://doorcoo.ir) هم اکنون در زمینه واردات و فروش درب ضد سرقت ترک و چینی نیز فعالیت دارد و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است. چنانچه می‌خواهید درب آپارتمان خود را تعویض نمایید و یا برای ساختمان تازه‌ساز خود در نظر دارید درب ضد سرقت سفارش دهید، این مجموعه می‌تواند انواع درب ورودی آپارتمان، درب لابی و همچنین درب‌های اتاق را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهد. 

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران ، فلکه دوم صادقیه ، بلوار فردوس ، بعد از سلیمی جهرمی ، پلاک ۱۵۱ ، واحد ۶

تلفن های تماس : ۰۲۱۴۴۰۲۳۸۵۱ – ۰۲۱۴۴۹۷۸۹۷۴ – ۰۲۱۴۴۰۲۳۷۶۸

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز