خبرگزاری کار ایران

بررسی مزایای خرید ملک در قبرس با موسسه حقوقی دادمهر عدالت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۵۸

با توجه به اینکه کشور جمهوری قبرس عضو رسمی اتحادیه ی اروپا است ، امکان زندگی در تمامی کشورهای عضو اتحادیه ، پس از اخذ اقامت ، امکان پذیر و مهیّا خواهد بود . متقاضی خرید ملک در قبرس ، با هزینه کردن حداقل 300 هزار یورو می تواند برای والدین، همسر و فرزندان زیر 25 سال خود اقامت دریافت کرده و در این کشور زندگی کنند.

خرید ملک در قبرس یکی از سریع ترین راه ها برای اخذ اقامت در این کشور می باشد .همچنین با توجه به اینکه کشور جمهوری قبرس عضو رسمی اتحادیه ی اروپا است ، امکان زندگی در تمامی کشورهای عضو اتحادیه ، پس از اخذ اقامت ، امکان پذیر و مهیّا خواهد بود . متقاضی خرید ملک در قبرس ، با هزینه کردن حداقل 300 هزار یورو می تواند برای والدین، همسر و فرزندان زیر 25 سال خود اقامت دریافت کرده و در این کشور زندگی کنند.

البته یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در قبرس این است که متقاضی و خانواده ی او لزوما نباید در قبرس زندگی کنند و کشور قبرس شرط حضور در خاک این کشور را ، به هر دو سال یک روز تقلیل داده است. نکته قابل توجه برای متقاضیانی که میخواهند گذرنامه ی این کشور را علاوه بر اقامت دائم دریافت کنند ، این است که باید به صورت مداوم و به مدت 7 سال در این کشور سکونت داشته باشند .

پس نتیجه میگیریم که مزایای خرید ملک در قبرس با توجه به مبلغ سرمایه گذاری 300 هزار یورویی ، شرط عدم حضور در قبرس و دریافت گذرنامه پس از هفت سال یکی از بهترین راه های اخذ اقامت قبرس و مهاجرت به اروپا را برای ما فراهم خواهد کرد .موسسه حقوقی دادمهر عدالت ، در این مقاله به صورت کاملتری موضوع اخذ اقامت قبرس از طریق خرید ملک در قبرس را بررسی خواهد کرد .

قبرس کجاست ؟

جمهوری قبرس ، جزیره ای است که از دو بخش شمالی یا ترک نشین و جنوبی و یونانی نشین تشکیل شده است ، زبان رسمی این کشور ترک و یونانی است . پول رسمی این کشور نیز ، به واسطه عضویت آن در اتحادیه اروپا یورو میباشد ، کشور قبرس در چند سال اخیر تلاش کرده با جذب سرمایه و افزایش جمعیت به اقتصاد کشور خود کمک کند . یکی از این اقدامات جذب سرمایه از طریق اعطای اقامت قبرس به شهروندان کشورهای دیگر می باشد . پایتخت جمهوری قبرس نیکوزیا و مساحت این کشور 9251 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت آن به یک میلیون و یکصد و هفتاد نفر می رسد. گردشگری ، کشاورزی ، پوشاک و صنایع دستی ، عمده ی درآمد های قبرس را تشکیل می دهد.

شرایط کلی اخذ اقامت از طریق خرید ملک در قبرس

  • ما باید در زمان درخواست اقامت از طریق خرید ملک در قبرس ، مبلغ دو سوم ( 200 هزار یورو ) ارزش ملک یا املاکی که خریداری کرده ایم را پرداخت کرده باشیم.
  • همچنین باید در یکی از بانکهای کشور قبرس ، حساب بانکی افتتاح نموده و مبلغ 30 هزار یورو در آن سپرده گذاری نماییم.

مبلغ فوق به مدت سه سال به عنوان دیپوزیت در بانک مسدود می گردد.

  • ما باید درآمد سالیانه خود را طبق شروط زیر به کشور قبرس ، از طریق پرینت حساب بانکی در ایران اثبات نماییم :

الف : متقاضی اصلی باید 30 هزار یورو در سال درآمد داشته و در حساب بانکی خود مشخص شده باشد .

ب : به ازای همسر و هر یک از فرزندان مبلغ 5 هزار یورو و به ازای هر کدام از والدین مبلغ 8 هزار یورو به مبلغ 30 هزار یورو اضافه می گردد.

شرایط اقتصادی و سیاسی کشور قبرس

سرمایه گذاری و یا خرید ملک در هر کشوری باید با آگاهی از شرایط اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی آن کشور انجام شود. یکی از شاخصه های سرمایه گذاری در یک کشور ، نرخ مصادره اموال در شرایط بحرانی نظیر فروپاشی نظام یا تحریم های جهانی می باشد. نرخ مصادره اموال یعنی یک سرمایه گذار چه میزان با خطر از دست رفتن اموال و املاک خود در آن کشور روبرو است . نرخ مصادره اموال با شاخصی که از عدد 1 کمترین و عدد 7 بیشترین ریسک از دست دادن اموال سنجیده می شود ، که کشور زیبای قبرس با شاخص عددی 1 جزو کشورهایی است که کمترین ریسک سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است. یکی از شروط سرمایه گذاری در یک کشور ، نرخ رشد اقتصادی آن می باشد به طوری که در مورد کشور قبرس آمارها نشان می دهد ، رشد اقتصادی در سال 2014 منفی 4 درصد و در سال 2015 مثبت 1 درصد و در سال 2016 شاهد رشد 7 درصدی بوده و تا امروز این رشد ادامه داشت است. همچنین بررسی ها نشان می دهد نرخ تورم در این کشور از سال 2018 تا به امروز از 3.2 درصد به منفی 0.4 درصد رسیده است. این آمارها و شاخص ها به ما اطمینان می دهد که سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس جدا از اعطای اقامت قبرس می تواند اتفاق خوبی را برای ما و خانواده ی ما رقم بزند .

بررسی مزایای خرید ملک در قبرس با موسسه حقوقی دادمهر عدالت

مقایسه هزینه های خرید ملک در قبرس با ایران

دو عامل بر هزینه های سرمایه گذاری خرید ملک در قبرس تاثیر گذار است

  • محل و شهری که ملک در آنجا واقع شده است.
  • کاربری ملک از نظر مسکونی ، اداری ، تجاری
  1. در کشور قبرس مانند خیلی از کشورهای جهان مالیات املاک تجاری بیشتر از مالیات املاک مسکونی است ، همچنین قیمت املاک در شهرهای مختلف متفاوت بوده و به لوکس یا معمولی بودن املاک نیز بستگی دارد.
  2. در کشور ایران هزینه های زندگی 44.19 درصد می باشد این در حالی است که در کشور قبرس نرخ هزینه های زندگی به رقم 43.14 درصد می رسد.
  3. اجاره آپارتمان مسکونی با یک اتاق خواب در مرکز شهر 800 الی 350 هزار یورو می باشد.
  4. اجاره آپارتمان مسکونی با یک اتاق خواب خارج از مرکز شهر  250 الی 650 یورو می باشد.
  5. اجاره آپارتمان مسکونی با سه اتاق خواب  در مرکز شهر 520 الی 1500 یورو می باشد.
  6. خرید یک آپارتمان مسکونی در مرکز شهر از 150.000 تا 3.000.000 یورو متغیر می باشد.
  7. خرید یک آپارتمان خارج از شهر از 40.000 تا 1.500.000 یورو متغیر می باشد.

اطلاعات حقوقی برای سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس مانند خرید ملک در هر کشوری نیاز به تسلط بر قوانین آن کشور دارد که وکلا ی مهاجرتی می توانند بهترین اشخاص برای همراهی سرمایه گذاران و خریداران برای اخذ اقامت در قبرس باشند. وکلا و کارشناسان ما همواره مشاوران و همراهان خوبی برای متقاضیان اخذ اقامت از طریق خرید ملک در قبرس می باشند .جهت خرید ملک و اخذ اقامت در اقصی نقاط دنیا با موسسه حقوقی دادمهر عدالت تماس بگیرید. برای مطالعه مقاله ای کامل در زمینه خرید ملک در قبرس به لینک زیر مراجعه کنید.

https://emuregister.com/investment-cyprus/buy-property-in-cyprus/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز