خبرگزاری کار ایران

سمیه قره‌داغی قائم مقام مدیرعامل شودر:

فاصله ای از نظر کیفیت و زیبایی بین شیرآلات شودر و محصولات آلمانی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۱۴

شیرآلات شودر، از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی شروع به فعالیت کرده و در این مدت با هدف تولید محصولاتی با سطح کیفی بالا، طراحی زیبا و جلوگیری از مصرف بیش از حد آب و نیز کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی، به فعالیت ادامه داده است. همانطور احتمالا شنیده‌اید شودر در شعار خود می‌گوید «چون جزئیات مهم است».

نگاه مدیران و مهندسین و تکنسین‌های شودر باعث شده کیفیت این محصولات در سطح رقابت با بهترین‌های دنیا قرار بگیرد. نگاه دقیق و توجه به تمام جزییات، درخشیدن نام شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است.

اگر تحریم‌ها وجود نداشت میزان رشد صادرات شما چقدر افزایش می‌یافت؟

در گذشته برند کالای ایرانی از اعتبار خوبی برخوردار بود. واقعا هم محصولات ما با رقبای اروپایی قابل رقابت هستند. ما مشکل مواد اولیه نداریم، مشکلی از نظر کیفیت نداریم. ولیکن بحث انتقال پول واقعا یک مشکل جدی و اساسی است.

شرکت‌های خارجی دوست ندارند در اسناد و مدارک‌شان اسمی از شرکت‌های ایرانی باشد. به هر حال آنها هم می‌خواهند منافع بلندمدتی را دنبال کنند. ما با توجه به این قیمت بالای ارز فکر می‌کنیم ظرفیت بسیار مناسبی برای فروش خارجی وجود دارد و بسیاری از خارجی‌ها اتفاقا دوست دارند با ما کار کنند. اما مدام به دنبال روشی هستند که بتوانند این تحریم‌ها را دور بزنند. در گذشته این کار باز هم به مراتب راحت‌تر بود ولی روز به روز این مشکل سخت‌تر می‌شود. نهایتا آنها می‌گویند کشورهای دیگری مثل ترکیه هستند که می‌توانند بدون دردسر خریدشان را انجام دهند.

 رقبای اصلی ما در این صنعت در دنیا ترکیه و چین هستند که کالاهای خوبی با قیمت مناسب دارند و در بازار بین المللی عرضه می‌کنند. البته ما پا پس نمی‌کشیم و تمام تلاش‌مان این است که سهم صادراتی که داریم را حفظ کنیم و آن را ارتقا بدهیم. همانطور که در چند سال گذشته توانسته‌ایم بازارهای روسیه، عراق و کشورهای حوزه CIS را به بازار صادراتی خود اضافه کنیم. مطمئنیم اگر این فشارهای تحریمی نبود قطعا می‌توانستیم اتفاقات بهتری در این حوزه برای خودمان متصور باشیم.

در نمایشگاه روسیه که شودر در آن حضور داشت مشتریان و شرکت‌های روسی از اینکه یک شرکت ایرانی چگونه توانسته کالاهایی با این کیفیت، با این ظرافت و با این طراحی تولید کند تعجب کرده بودند. به طرزی که واقعا تفاوت معناداری بین محصولات شودر و کالاهای آلمانی که در غرفه‌های اطراف بود وجود نداشت.

بابت تولید محصولاتی با این سطح از کیفیت و زیبایی به شما تبریک می‌گوییم و امیدواریم حداقل اگر تحریم‌ها به زودی رفع نمی‌شود بحث انتقال پول بتواند از طریق انتقال از طریق ارزهای دیجیتال برای شما امکان‌پذیر شود.

در مورد ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات‌ شودر بفرمایید.

ما محصولات‌مان را تا ۶ سال ضمانت می‌کنیم. اعتقاد داریم در طول این مدت مشتری باید بتواند از بهترین و کاملترین خدمات پس از فروش استفاده کند. به همین منظور شبکه ای را تحت عنوان شبکه شودر سرویس در سراسر کشور راه‌اندازی کردیم. بیش از ۸ هزار نصاب را بدون کوچکترین هزینه‌ای آموزش دادیم. این افراد جزو خانواده شودر هستند و گواهینامه شودر سرویس را در اختیار دارند. با اینکه شاید آموزش نصاب‌ها در حوزه مسئولیت ما نبوده است ولی با توجه به اینکه کیفیت کالا و میزان مصرف آب تا حد زیادی وابسته به کیفیت نصب محصول است آموزش نصاب‌های حرفه‌ای را در دستور کار قرار دادیم.

ضمنا ما تکنسین‌های حرفه‌ای‌تری را نیز در راستای امور تخصصی‌تر در خدمت شودر داریم که به محض اینکه مشکلی برای محصول پیش بیاد مشتریان عزیز می‌توانند با تماس با شماره تلفن 0213519 و با داخلی 2 واحد خدمات پس از فروش و شودر سرویس ارتباط برقرار کنند تا ظرف ۲۴ ساعت مشکل‌شان از این طریق حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز