خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۹۴

لبخند زیبا، تاثیر بسیاری را در ظاهر زیبا دارد اما برای داشتن یک لبخند ایده آل، نیازمند ترمیم و درمان دندان های خود هستید. اکنون در ادامه ما می خواهیم بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت را خدمت شما عرض کنیم و مجموعه خدماتی که در این مرکز به مشتریان ارائه می شود که را به شما معرفی نماییم.

لبخند زیبا، تاثیر بسیاری را در ظاهر زیبا دارد اما برای داشتن یک لبخند ایده آل، نیازمند ترمیم و درمان دندان های خود هستید. اکنون در ادامه ما می خواهیم بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت را خدمت شما عرض کنیم و مجموعه خدماتی که در این مرکز به مشتریان ارائه می شود که را به شما معرفی نماییم.

در حال حاضر مراکز دندانپزشکی زیادی وجود دارند که با ظاهری فریبنده و بدون داشتن مهارت و اطلاعات کافی در زمینه دندانپزشکی، با دندان ها و جان مشتریان بازی می کنند و تنها هدفشان، کسب سود است. پش از خواندن این مطلب، شما دیگر بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت در تهران را خواهید شناخت می توانید با مراجعه به آن، از انواع خدمات مربوط به دندانپزشکی را برخوردار گردید.

ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت، استفاده از ماده ای برای زیباتر کردن دندان ها می باشد. این ماده می تواند فاصله بین دندان ها را پوشش دهد، ظاهر آن ها را سفید کرده و اشکالات جزئی در دندان ها مانند رنگ پریدگی و چین داشتن آنها را رفع نماید.

مزایای این روش برای درمان ها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و در بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت هم می توانید به آن  دسترسی داشته باشید. مطب دندانپزشکی دکتر سید محسنی در غرب تهران، ارائه دهنده انواع خدمات دندانپزشکی به مشتریان و از بهترین مراکز ونیر کامپوزیت در تهران  است. شماره تماس ما جهت رزرو وقت 02122366650 می باشد.

لمینت دندان

لمینت هم از روش های دیگری است که برای درمان دندان های شما مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، لایه ای همرنگ دندان ها بر روی آنها قرار می گیرد. این لایه دندان ها را کاملا شفاف و سفید نشان می دهد. علاوه بر این، کاملا شفاف و نازک بوده و به هیچ وجه شما جسم خارجی را در دهان خود احساس نخواهید کرد.

البته روش فوق، لمینت سرامیکی بود. لمینت ونیر هم از روش های دیگری برای این درمان است که در آن، دندان ها کمتر تراشیده می گردند.

معرفی بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت در تهران

ونیر کامپوزیت

مقایسه کامپوزیت و لمینت

هر دو این روش دارای مزایا و معایبی هستند. البته نتیجه کار آن ها هم در برخی موارد با هم متفاوت است. در انتخاب آن ها، دقت فرمایید که این روش برای افرادی که دندان قروچه می روند آنچنان مناسب نیست و موجب از بین رفتن لایه لمینت می شود. البته می توانید در هنگام خواب برای جلوگیری از دندان قروچه، از محافظ دندان هم استفاده نمایید.

بحث دیگر در حوزه مقایسه کامپوزیت و لمینت، هزینه آن ها می باشد. قیمت ونیر کامپوزیت برای هر واحد انگلیسی 390 هزار تومان است که قیمتی فوق العاده استثنایی می باشد. علاوه بر این در بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت در تهران، یعنی مطب دکتر سید محسنی سایر خدمات دندانپزشکی هم با هزینه ای بسیار کمتر در خدمت افراد داده شده است. امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی هم وجود دارد.

مطب دکتر سید محسنی در هر روز چندین مرتبه با مرغوب ترین مواد، ضدعفونی می گردد. همچنین تمامی وسایل دندانپزشکی هم بار ها توسط الکل ضدعفونی و تمیز می گردند. همچنین لازم به ذکر است که تمام مراحل درمانی شما با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد. شماره تماس ما برای رزرو نوبت و مشاوره رایگان 02122366650 است.

مزایا و عوارض

هر دو روش ونیر کامپوزیت و لمینت دارای مزایا و معایبی است که در ادامه خدمت شما عرض خواهیم کرد:

مزایا: این دو روش برای یکدست کردن دندان ها امری بسیار موثر می باشد. البته اگر بهم ریختگی دندان های شما تا حد زیادی قابل توجه باشد، شما باید از ارتودنسی برای یکدست کردن دندان های خود استفاده کنید. تشخیص این امر با دکتر سید محسنی می باشد.

ممکن است که در اثر گاز گرفتن جسم سفتی در زیر دندان، لبه های دندان ها شما لب پر شوند. درست کردن ظاهر دندان ها هم از دیگر ویژگی های این دو روش است. سفید کردن دندان ها هم از دیگر ویژگی های قابل توجه آن ها می باشد.

به طور کلی می توان گفت اگر ظاهر دندان های شما دچار آسیب فراوانی است، می توانید هم اکنون با استفاده از لمینت و کامپوزیت، آن ها را ترمیم نمایید. همچنین برای سفید کردن دندان بر اثر سیگار  هم میتوانید از این روش استفاده نمایید. اصلا نگران هزینه ی آن هم نباشید. در مطب دکتر سید محسنی می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر از جاهای دیگر، به ترمیم دندان های خود بپردازید و از نتیجه کار لذت ببرید.

عوارض: انجام لمینت و ونیر کامپوزیت میتواند دندان های شما را به شدت حساس کند. بنابراین در طول درمان خود، از مصرف مواد غذایی با خاصیت فوق العاده اسیدی مانند استفاده از آب نارنج پرهیز نمایید. این مواد با خاصیت اسیدی خود، روکش دندان های شما را از بین خواهند برد و نتیجه مطلوبی برای شما نخواهند داشت.

همانطور که میدانید، در انجام ونیر کامپوزیت و لمینت تا حد دندان ها را تراش می دهند و پس از آن اقدام به این درمان ها خواهند کرد. بنابراین اگر شما صاحب دندان های پوسیده هستید، پیشنهاد می شود که از این روش استفاده نکنید و به جای آن از روش های پیشنهادی توسط دکتر سید محسنی استفاده نمایید. ایشان با سال ها تجربه در زمینه دندانپزشکی، پس از معاینه شما بهترین تصمیم را برای شما اتخاذ خواهند کرد.

معرفی بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت در تهران

تاثیر لمینت بر لبخند

ارائه خدمات در بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت در تهران

دندان های شما عضو بسیار مهمی هستند. علاوه بر زیبایی، در کار های طبیعی هم نقش مهمی را ایفا می کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که درمان آن ها را به افرادی موکول کنید که دارای تجربه و مهارت کافی در این زمینه هستند. همچنین قیمت مناسبی را از شما اخذ نمایند.

مطب دندانپزشکی دکتر سید محسنی، بهترین مرکز برای ونیر کامپوزیت در غرب تهران می باشد. ایشان با 20 سال سابقه در حوزه دندانپزشکی، مهارت و تجربه کافی را در این زمینه دارند و دندانپزشک خوب در تهران هستند. از طرفی دیگر، تمامی مشتریان پس از مراجعه به دکتر، از رضایت 100 درصدی برخوردار بوده اند که این نشان از مهارت بالای دکتر در حوزه کاریشان است.

بنابراین هم اکنون تلفن خود را بردارید و جهت رزرو نوبت و مشاوره رایگان با شماره 02122366650 تماس حاصل فرمایید. مطمئن باشید کیفیت بالای کار، شما را شگفت زده خواهد کرد و رضایتمندی شما را هم به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز