خبرگزاری کار ایران

فروشگاه نی نی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۴۹

در زمان خرید پوشک بچه متوجه می­‌شوید که با انتخاب‌­های فراوانی با توجه به فراوانی برندهای مختلف روبه رو هستید.

کدامیک را انتخاب می‌­کنید؟ فروشگاه نی نی ایرانی (niniirani.com)شما را با محصولاتی آشنا می­‌کند که امتحان خود را پس داده­‌اند. محصولات ارائه شده در این فروشگاه از لحاظ جنس و کیفیت و قدرت جذب و قیمت بسیار مناسب است.

در این فروشگاه محصولات مختلف بهداشتی کودک و بزرگسالان و مواد شوینده و بهداشتی موجود می‌­باشد. آدرس فروشگاه نی نی ایرانی در تهران بوده و همه روزه بجزروزهای جمعه و تعطیلات رسمی، در ساعات 9 الی 18 مشغول به کار است. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1398 با کادری مجرب آغاز نموده است. هدف فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی جلب رضایت خاطر مشتریان و حفظ سلامت فرزندان شما و فراهم کردن لوازم و محصولات بهداشتی می­‌باشد. شما می­‌توانید بعد از انتخاب محصول بهداشتی مورد نظر، آن را سفارش دهید. نی نی ایرانی سفارش مشتریان خود را به تمامی نقاط ایران از طریق تیپاکس انجام می‌­دهد. همچنین برای پرداخت هزینه مشتریان از طریق درگاه بانک ملت و یا از طریق کارت به کارت می­‌توانند اقدام کنند. نی نی ایرانی شما را به خرید بهترین محصولات پوشک بچه دعوت می‌­کند.

خرید پوشک مولفیکس

برخی افراد در هنگام خرید پوشک به قیمت و برخی دیگر به جنس پوشک توجه می­‌کنند. لازم بذکر است که اگر جنس پوشک کیفیت مطلوب را نداشته باشد نم پس می‌­دهد و مجبور می­‌شوید به دفعات بیشتری پوشک بچه را تعویض نمایید. 

قیمت پوشک مولفیکس بسیار مناسب است . پوشک مولفیکس دارای جنس باکیفیت بوده که توانسته در بازار ایران حرفی برای گفتن داشته باشد. مولفیکس برندی است شناخته شده و مادرانی که از این پوشک استفاده می‌­کنند راضی هستند. اگر قصد خرید یک پوشک مناسب را دارید و در ذهنتان پوشک مولفیکس را انتخاب کرده­‌اید بد نیست برخی از ویژگی­‌های این برند را بدانید تا با خیالی آسوده از این محصول برای کودک دلبندتان استفاده نمایید. پوشک مولفیکس ساخت بازار ایران بوده و از عصاره آلوئه‌ ­ورا و بابونه برای جلوگیری از ایجاد حساسیت استفاده شده، همچنین رطوبت از آن به بیرون پس نمی­‌زند.

زیرا دو لایه سبز جاذب رطوبت در آن بکار گرفته شده و لایه‌­های محافظ و تنفسی از التهاب پوستی جلوگیری کرده و موجب عدم بیرون زدن رطوبت می‌­گردد. پوشک مولفیکس طوری طراحی شده که هنگام تحرک کودک باز نمی­‌شود. این پوشک در سایز بندی­‌های متنوع و در تعداد متفاوت و در سنین مختلف تولید گشته و در بازار موجود می‌­باشد.

پوشک بیبی لینو نامی آشنا

پوست نوزادان به بعضی از پوشک­‌ها حساسیت نشان می‌­دهد بنابراین والدین هنگام خرید پوشک باید این مورد را درنظر بگیرند. بیبی لینو از استاندارد OEKO-TEX100 (موسسه استانداردهای نساجی) در صنعت پوشک جهان برخوردار است. به این دلیل قابل اطمینان بوده زیرا بیشتر از 300 مرتبه تست و آزمایش مواد سمی و آسیب‌­رسان را گذرانده‌­اند و این نشانه سالم بودن الیاف بکار رفته در بیبی لینو است. پوشک بیبی لینو از جمله برندهای معروف و مورد علاقه والدین محسوب می­‌شود.

 قیمت پوشک بیبی لینو بسیار مناسب البته باتوجه به کیفیت . پوشک بیبی لینو حساسیت پوستی را در کودک ایجاد نمی­‌کند. این پوشک در سایزهای مختلف مناسب کودکان، با قدرت جذب بالا و ضد حساسیت تولید و روانه بازار می‌­شود. بیبی لینو محتوی عصاره بابونه، بسیار نرم و لطیف و متناسب با آناتومی بدن کودک است. زمانی که از بیبی لینو استفاده می­‌کنید پوست کودک شما دچار سوختگی و قارچ پوستی نمی­‌شود. نکته‌­ای که حائز اهمیت است این است که پوشک با هر نوع برندی نباید ساعت‌های طولانی در بدن کودک بماند زیرا باعث سوختگی و التهاب پوستی می­‌گردد. پوشک بیبی لینو دارای طرح‌های شاد برگرفته از طبیعت و با رنگ‌های غیر نیتروژنی (نیتروژن ماده­ای است که موجب یخ زدگی و عوض شدن رنگ پوست می­‌گردد)، فوق‌العاده نازک و عاری از لاتکس است (لاتکس ماده­‌ای است که موجب کهیر و خارش پوستی می­‌شود).

پوشک مای بیبی برندی معروف در ایران

فروشگاه نی نی ایرانی

پوشک مای بیبی یکی از برندهای معروف و با قیمت مناسب و با کیفیت بالا، موجود در بازار است. پوشک مای بیبی محصول کشور ایران بوده و بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این پوشک قابلیت انعطاف پذیری داشته و دارای محافظ عمودی که از انتشار بوی نامطبوع جلوگیری کرده و مانع از پس زدن نم می‌­شود و قدرت جذب بالایی دارد.

از دیگر ویژگی­‌های این محصول منحصر به فرد می­‌توان استفاده از لوسیون با عصاره بابونه برای نرم و لطیف نگه داشتن پوست کودک و ضد حساسیت و التهاب پوستی است و مانع سوزش و سوختگی در پوست کودک می‌­شود. پوشک ما بیبی در سایزبندی متنوع برای سنین مختلف و متناسب با وزن و جثه کودک طراحی شده است. مای بیبی در سایز صفر بیشتر مناسب کودکانی است که نارس متولد شده و یا جثه خیلی ضعیفی دارند. سایز یک، برای کودکانی است که تازه به دنیا آمده و وزنی بین 2 تا 5 کیلوگرم دارند. برای کودکان 3 تا6 کیلوگرمی، سایز 2 با داشتن لایه بیرونی تنفسی و لایه محافظ کشسان عمودی مناسب بوده و دیگر سایزها که همه این محصولات انتظارات والدین را برآورده می­‌کند.

چه پوشکی مناسب کودک من است؟

سلامت فرزندانتان تا چه اندازه مهم است؟ چقدر می­‌توانید برای حفظ سلامتی آن‌ها هزینه کنید؟ پوست کودک شما با کدام برند سازگار است؟ و سوالات دیگر که همواره پدر و مادرها از خود می‌پرسند و جواب این سوالات تنها دست خودشان است زیرا پوست هر کودکی با دیگری متفاوت بوده و گاهی مشورت با اطرافیان ممکن است اشتباه باشد. قبل از خرید پوشک بچه، کمی مطالعه کرده و در اینترنت جستجو کنید تا اطلاعات لازم را بدست آورید. اما هر کودکی با گذر ماه و سال از لحاظ فیزیکی رشد کرده و ساختار بدنی متفاوتی پیدا می­‌کند. بنابراین والدین هنگام خرید پوشک باید به  سن، وزن و شرایط فیزیکی فرزند خود دقت نمایند.

فروشگاه نی نی ایرانی

در ضمن والدین هنگام تعویض پوشک باید ازدستمال مرطوب که حاوی کالاندولا، بابونه و آلوئه‌­ورا می‌­باشد استفاده نمایند زیرا پوست کودک بسیار حساس بوده و این محصول موجب نرمی پوست می­‌شود. نی نی ایرانی فروشگاهی است که به نیاز کودک شما پاسخ مثبت داده و براحتی می‌­توانید آنلاین سفارش داده و در هر تعداد بسته که می­‌خواهید خرید نمایید. با خرید از نی نی ایرانی لحظات آرامی را برای کودکان خود فراهم کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز