خبرگزاری کار ایران

نحوه انتخاب معلم خصوصی با قیمت مناسب و ارزان برای پیشرفت تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۴۰

در این مقاله در رابطه با چگونگی انتخاب معلم خصوصی با قیمت ارزان برای پیشرفت تحصیلی توضیح داده شده است. کلاس های تدریس خصوصی یک راهکار عالی برای افزایش معدل، موفقیت در کنکور و گرفتن نمرات عالی است.

اگر قصد دارید در درس و تحصیل پیشرفت کنید و نتیجه خوبی بگیرید اینکه در طول ترم در کنار خودتان یک معلم خصوصی خوب و مجرب داشته باشید بسیار موثر است. به عنوان مثال، برای یادگیری بهتر درس ریاضی یک معلم خصوصی ریاضی با سابقه می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد.

اساتید خوب ریاضی نه تنها درس ترم حاضر را برای شما تفهیم می کنند و تمرینات متعددی را حل می نمایند، بلکه اشکالات پایه ای شما را هم تشخیص داده و برطرف می کنند. در حال حاضر کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و حضوری می تواند برگزار شود.

با وجود شرایط فعلی کرونایی استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین توصیه می شود. کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری ارزان تر هم می باشد و بازدهی خوبی هم دارد. دانش آموزان که در حال حاضر با استفاده از برنامه شاد https://shad.ir در حال یادگیری دروس هستند به عنوان پشتیبان می توانند یک معلم خصوصی خوب را هم در کنار خودشان داشته باشند. به عنوان مثالی دیگر، اگر بخواهید گرامر و یا مکالمه زبان انگلیسی را خوب یاد بگیرید باز هم کلاس های خصوصی بسیار مفید و موثر است. اساتید خوب زبان به صورت اینترنتی و مجازی کار تدریس را انجام می دهند و قیمت این کلاس ها بسیار مناسب است.

نحوه داشتن تدریس خصوصی خوب با قیمت مناسب و ارزان

1- کلاس های خصوصی را از اوایل ترم هماهنگ کنید. اوایل ترم اساتید سرشان خلوت تر است و در نتیجه هزینه کمتری برای کلاس های خودشان درخواست می کنند. علاوه بر این، وقتی کلاس های خصوصی را زودتر شروع می کنید زمان بیشتری برای مطالعه دارید و بهتر نتیجه می گیرید.

2-  در صورت تمایل کلاس های خصوصی را به صورت آنلاین برگزار کنید. کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری 20 درصد ارزانتر تمام می شود. حتی بسیاری از اساتید تا 50 درصد هم برای کلاس های مجازی تخفیف می دهند.

3- در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید. به این ترتیب تعداد جلسات کمتر و در نتیجه هزینه ی کمتری لازم خواهد شد. اگر درس نخوانید معلم خصوصی هر جلسه مجبور خواهد شد حدود 20 دقیقه مطالب قبلی را تکرار کند و تعداد جلسات و در نتیجه هزینه کل بیشتر خواهد شد.

4-  با اساتیدی کلاس های حضوری را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیک هستند. به این ترتیب زمان کمتری از استاد گرفته شده و تخفیف خواهد داد. اگر کلاس آنلاین را دوست ندارید برای کلاس حضوری این نکته را در نظر بگیرید.

5-  با یکی از دوستان خودتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و هزینه را تقسیم نمائید. البته با دوستی در کلاس شرکت کنید که از خودتان وضعیت درسی بهتری دارد. کلاس های نیمه خصوصی بازدهی خوبی دارد و به نسبت کلاس خصوصی به صرفه تر هم می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله 10 روش داشتن معلم خصوصی با قیمت ارزان را بخوانید. کلاس های خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد برای پیشرفت تحصیلی و ارتقای معدل بسیار مفید است. در واقع هزینه این کلاس ها به نسبت کتاب و فیلم کمک آموزشی بالاتر است ولی بازدهی آن هم بسیار بیشتر می باشد. در مقاله بررسی رابطه بین فعالیت‌های بعد از مدرسه با پیشرفت تحصیلی ریاضی 3 نتیجه گرفته شد که افزایش ساعات انجام تکلیف موجب ارتقاء پیشرفت تحصیلی ریاضی 3 شده است. هدف این پژوهش بررسی رابطه بین فعالیت‌های بعد از مدرسه ازقبیل (ساعات انجام تکلیف، ساعات مطالعه کتاب درسی، ساعات مطالعه کتاب کمک درسی و ساعات شرکت در کلاس‌های خصوصی مربوط به ریاضی 3) با پیشرفت تحصیلی ریاضی 3 و تعیین سهم هریک در میزان پیشرفت تحصیلی ریاضی 3 بوده است. بنابراین اگر دانش آموز یا دانشجویی از کلاس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری استفاده می کند باید تمرین حل کردن و انجام تکالیف را هم حتما در کنار آن با جدیت مد نظر قرار دهد. البته معلم های خصوصی خوب و مجرب این نکته را مد نظر قرار می دهند و تکالیف و تمرینات را با جدیت از شاگردهای خودشان می خواهند. همانطور که گفته شد، مرور مطالب و انجام تکالیف و تمرینات نه تنها باعث بهتر نتیجه گرفتن شاگرد می شود بلکه در نهایت تعداد جلسات کمتری لازم شده و هزینه ها کاهش می یابد.

نحوه انتخاب معلم خصوصی با قیمت مناسب و ارزان برای پیشرفت تحصیلی

مشاوره تحصیلی و معلم خصوصی برای پیشرفت در تحصیل

معلم های خصوصی خوب و مجرب در کنار ارائه درس به شاگردهای خودشان مشاوره تحصیلی هم می دهند. این اساتید چون خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند می توانند الگوی خوبی برای شاگردهای خودشان باشند و مشاوره های ارزشمندی را هم ارائه دهند. در مقاله اثربخشی ترکیب خدمات مشاوره‌ای با تدریس خصوصی که توسط یکی از اساتید دانشگاه نوشته شده است نتیجه ای که گرفته شد این بود که اثر روش ترکیبی مشاوره‌ی تحصیلی و تدریس خصوصی تکمیلی بر کاهش افت تحصیلی، بالابردن عزّت نفس و بهبود رفتارهای کلاسی  بیشتر از به کارگیری جداگانه روش‌های مذکور است. نتایج تحلیل‌ها نشان داد که بین آزمودنی‌های گروه‌های آزمایش و کنترل در متغیّرهای وابسته تفاوت معناداری وجود دارد. فرضیه‌های مبنی بر اثربخشی تدریس خصوصی تکمیلی، مشاوره‌ی تحصیلی و آمیخته‌ای از این دو رویکرد بر پیشرفت تحصیلی، رفتار کلاسی و عزّت نفس در میان دانش آموزان، تأیید شد. بنابراین، برای دانش آموزان و دانشجویانی که در زمینه برنامه ریزی درسی، نحوه مطالعه دروس مختلف و چگونگی حل تمرین و مسئله اشکال دارند استفاده ترکیبی از خدمات مشاوره و تدریس خصوصی می تواند موثر و مفید باشد. البته باید سعی کنید با یک معلم خصوصی خوب که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است کلاس داشته باشید. اساتیدی که خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند می توانند مشاوره های ارزشمندی را ارائه نمایند.

نرخ کلاسهای تدریس خصوصی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل متعددی از جمله شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی (اول ترم، وسط ترم، اواخر ترم)، محل برگزاری کلاسهای خصوصی، تعداد جلسات تدریس (اگر جلسات بیشتری بخواهید مدرس به شما تخفیف می دهد)، درسی که قرار است تدریس شود و مقطع تحصیلی، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسها، کنکوری یا کنکوری بودن کلاسهای خصوصی و .... بستگی دارد.

توصیه های بیشتر برای داشتن مدرس خصوصی با بهترین نرخ

برای اینکه بهترین معلم خصوصی با بهترین قیمت را داشته باشید زودتر کلاس ها را شروع کنید. به هر میزان به امتحانات نزدیک شوید و برگزاری کلاس ها را به تعویق بیندازید هم زمان برای درس خواندن کمتر خواهد بود و هم نرخ کلاس ها بالاتر خواهد رفت. در ایام امتحانات پیدا کردن استاد خوب سخت است در ضمن، اساتید معمولا نرخ بالاتری برای کلاس های خودشان پیشنهاد می دهند. پس بهتر است زودتر شروع کنید. هر چه زودتر شروع کنید نتیجه بهتری می گیرید و در عین حال با نرخ مناسبتری کلاس خواهید داشت. البته بیشتر روی کیفیت کلاس تمرکز کنید و خیلی هم ارزان بودن معلم خصوصی را در اولویت اول قرار ندهید. درس خواندن خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها هم باعث می شود تعداد جلسات کمتری لازم داشته باشید و در نهایت هزینه کل کلاس ها کاهش یابد. منبع این مطالب مقاله نحوه داشتن معلم خصوصی ارزان است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این مقاله مراجعه نمائید.

جمع بندی در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی با قیمت مناسب

1-  به هر میزان زودتر کلاس های خصوصی را شروع کنید هم بهتر نتیجه می گیرید و هم هزینه کمتری خواهید داشت.

2- کلاس های خصوصی آنلاین و اینترنتی امکان بسیار خوبی در شرایط کرونایی است و در ضمن نرخ پایینتری دارد.

3-  میزان مطالعه شاگرد روی بازدهی کلاس ها و کاهش هزینه کل بسیار موثر است.

4-  برای کلاس خصوصی در منزل اگر مثلا ساکن غرب تهران هستید با اساتید غرب تهران کلاس داشته باشید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

5- چنانچه هزینه کلاس خصوصی برای شما زیاد است با یکی از همکلاسی های خودتان از کلاس نیمه خصوصی استفاده کنید.

6-  فقط روی ارزان بودن کلاس ها تمرکز نکنید و با یک استاد خوب کلاس خصوصی داشته باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد.

7-  نتایج علمی و تحقیقات دانشگاهی نشان می دهد ترکیبی از مشاوره تحصیلی و تدریس خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل موثر است.

8-  مقالات علمی نشان می دهد انجام تکالیف برای پیشرفت تحصیلی بسیار مهم است و در کنار کلاس خصوصی حتما تمرین و مرور را در نظر داشته باشید.

9-  اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید از معلم خصوصی تقاضای تخفیف کنید.

10-  نکته مهم این است که اساتید خوب ممکن است برای هر جلسه نرخ بیشتری درخواست کنند ولی در عوض با کیفیت بیشتر و در زمان کمتری درس را به پایان می رسانند.

برای یادگیری بهتر ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، عربی، دروس کنکوری، دروس دانشگاهی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و هر درس و مهارتی در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب بسیار مفید و موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز